Vriendin heeft der telefoon in het water laten vallen. :p Dus ik ben op zoek naar een Nokia 6300. Hoef alleen de telefoon te hebben.. Als je wat hebt liggen laat het me weten!

Gr. Mark
Eric H schreef:Mark, dit al geprobeerd : http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... hilit=oven
DenCha schreef:Ik zal eens navragen of ik er nog een paar kan regelen.....
(Zijn nieuw in doos)
Heb er nog twee liggen......doe maar een bod ( mag via PB )indobesar schreef:Ik zoek een 6310i voor de carkit in de Compact. Anyone?
DenCha schreef:Ik zal eens navragen of ik er nog een paar kan regelen.....
(Zijn nieuw in doos)
Ik ben echt druk bezig, maar op dit moment is het nogal rustig, sorry.Mark N schreef:DenCha schreef:Ik zal eens navragen of ik er nog een paar kan regelen.....
(Zijn nieuw in doos)
Nog wat kunnen regelen?
Ik kan dit even niet volgen, maar goed. Ik heb ook nog een Whirlpool magnetron in de berging staan. Niet nieuw in de doos, pas niet in een carkit en je kunt er niet mee bellenDenCha schreef:Heren,
Sorry voor het lange wachten, maar helaas gaan de telefoons niet meer lukken.
Ik heb nog wel 1 zwarte TomTom one West europa te koop Nieuw in doos voor 100 euri.
Met rijbaanhulp.
]
Stéphane schreef:Ik kan dit even niet volgen, maar goed. Ik heb ook nog een Whirlpool magnetron in de berging staan. Niet nieuw in de doos, pas niet in een carkit en je kunt er niet mee bellenDenCha schreef:Heren,
Ik heb nog wel 1 zwarte TomTom one West europa te koop Nieuw in doos voor 100 euri.
Met rijbaanhulp.
]
Dat is cool! Respect dat je je excuses aanbiedtDenCha schreef:![]()
Het was een soort verkapte reclame voor de te verkopen tomtom. Mijn welgemeende excuses
Stéphane schreef:Ik kan dit even niet volgen, maar goed. Ik heb ook nog een Whirlpool magnetron in de berging staan. Niet nieuw in de doos, pas niet in een carkit en je kunt er niet mee bellenDenCha schreef:Heren,
Met rijbaanhulp.
]
e eerste twee posts zijn niet het je zelf en je auto voorstellen, maar het aan de man brengen van je handelswaar.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten