Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een bmw 3-serie E36.

Heb weinig wensen maar het liefst een km stand <180k en graag geen touring

Het budget is rond de 3-4k ik weet niet of iemand een mooie heeft staan.
Ik hoor het wel,
Laurent
Wat een ontzettende partij slap gelul staat er in die advertentie zeg.Laurent91 schreef:Ja precies heb er nu 1 waar ik al paar dagen zit te kijken ja angeleyes en die m3 spoilert maar voor de rest ziet hij er wel netjes uit, kleurtje is erg mooi vind ik zelf maarja nog geen reactie gehad, http://link.marktplaats.nl/301751572
Wat is er mis met een touring?Laurent91 schreef:Goedenmiddag,
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een bmw 3-serie E36.![]()
Heb weinig wensen maar het liefst een km stand <180k en graag geen touring![]()
Het budget is rond de 3-4k ik weet niet of iemand een mooie heeft staan.
Ik hoor het wel,
Laurent
Je vind het model mooi maar het is jou model?Laurent91 schreef:Er is niks mis met een touring vind het model opzich wel mooi maar is niet mijn model
Laurent91 schreef:Er is niks mis met een touring vind het model opzich wel mooi maar is niet mijn model
I was just kidding, vandaar het pijltje.Laurent91 schreef:Ja gewoon mooi model, maar vind een coupé of sedan mooier en rijd ook beter als je de ruimte toch niet gebruikt.
Ik heb naar de mijne ook best lang gezocht. Een week of 5 a 6 non stop elke dag een uurtje op internet. Op een gegeven moment vind je hem gewoon, ook in Nederland! Wat je imo niet moet doen is zoeken naar een koopje. Ga bijvoorbeeld ook kijken bij de wat duurdere, wellicht dat er dan een paar 100 af kan. Heb je wel wat meer betaald maar wél een nette auto op de oprit i.p.v. angel eyes, uitlaten en spoilers maar géén onderhouds historie.Laurent91 schreef:Ja dat dacht ik ook al maar keek net op rdw omdat ik maar niks terug kreeg, maar is eergister verkocht.
Maar misschien duitsland een optie, iemand goeie tips? behalve tikkende vanos, bekleding en roest?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten