Je moet ff de Kicxstart kopen van deze maand! Ik krijg em net binnen en de S1000RR wordt uitgebreid getest

Niels schreef:K'zie niks![]()
Je moet ff de Kicxstart kopen van deze maand! Ik krijg em net binnen en de S1000RR wordt uitgebreid getest
Als de koppellijnen op elkaar liggen, moet het vermogen ook op elkaar liggen idd. Dat is fysiek niet anders mogelijk.romo schreef:Laatste plaatje een storende fout in de grafiek IMHO; piekvermogen van de BMW is echt bij 13K RPM, zijnde 193 PK, koppel 112Nm bij 9750RPM
Het moet naar rechts worden verschoven, kortom; slordig....................
Roy schreef:Jeetje.. heb je hem gekocht Romo? Dat had ik nou echt niet verwacht zeg. Jij aan de S1000RR.![]()
Gefeliciteerd man. Geweldige fiets.. ennuh, wel even showen he, als het zo ver is? Geen dank voor de paar antwoorden die ik gegeven heb op je vragen, daar is een forum voor.
Ben je de eerste in NL trouwens, die de carbon editie besteld heeft?
Zooo... gaat dan toch echt wel een succes worden hoor (of is het al). Zeer verrassend in het supersport segment. De laatste keer dat het zo storm liep was volgens mij toen de eerste gegevens bekend werden gemaakt van de eerste R1.romo schreef:Roy schreef:Jeetje.. heb je hem gekocht Romo? Dat had ik nou echt niet verwacht zeg. Jij aan de S1000RR.![]()
Gefeliciteerd man. Geweldige fiets.. ennuh, wel even showen he, als het zo ver is? Geen dank voor de paar antwoorden die ik gegeven heb op je vragen, daar is een forum voor.
Ben je de eerste in NL trouwens, die de carbon editie besteld heeft?
Zoals ik het begrepen heb niet, er zijn er al meer verkocht, sterker; het vermoeden is dat de productie de vraag niet bij zal kunnen houden, dus ik moet nog zien of het april gaat worden.
De verkoper van vanmiddag heeft er zelf ook eentje besteld, maar die komt nu al 2 maanden later..............................nou, dan weet ik weer genoeg.................
indobesar schreef:Gefeliciteerd!
De beslissing had je natuurlijk al lang gemaakt![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten