Tom Haex schreef:Hij mocht niet proefrijden.
(sorry, dat was een inkoppertje)
HeHe lol, nee dit was het probleem niet. Hij wou me er eentje voor een hele dag meegeven vanuit de importeur.
Wat ik even voorop wil zetten is dat ik normaal gesproken nooit voor een nieuwe zou gaan!
Ik kwam in Roosendaal aan en zag een overjarige ST staan, rood met witte strepen, privacy glass, extra jaar garantie enz enz. Leuke wagen, helemaal nieuw.
Nu komt tie: Wat een verkoper normaal gesproken nooit doet wou deze dus wel doen...
Op de nieuwprijs 15% korting geven
EN de Celica inruilen.
Ik heb een paar keer gevraagd of hij zich niet vergiste omdat dit normaal niet de normale gang van zaken is. (normaal krijg je of korting of ruil je iets in)
Nee zei hij: ''Je krijgt de auto voor €19.154,- (normaal €22.500,-) en ik ruil je auto in voor €XXXXX,-. We willen van de auto af dus drm kunnen we dit doen.
Dus ik kwam thuis en was meteen enthousiast, ik had de verkoper gevraagd mij de offerte te mailen en toen kwam het bedrag van bijbetalen €1500,- hoger uit als afgesproken.
Dus ik baalde wel, ik ben niet echt in de markt voor een Fiesta maar dit aanbod was echt prachtig. Zo'n ST stuurt als een kart dus een hoop Driving Fun gegarandeerd...
Maarja niet doorgegaan.
Gr TF