"Vriendelijke" TAXI chauffeur
- RVV
"Vriendelijke" TAXI chauffeur
Loop vanmiddag over de Grote Markt in Grunn, beide meisjes aan de hand, erg druk bijna mensenmassa je kent het wel. Steek de weg over naar de noordkant van de Grote markt, drukdrukdruk. Is een zebrapad maar door de sneeuwprut slecht te zien. Steek over komt er een Mercedes TAXI aan van rechts.. ca 5 meter afstand blijft stapvoets rijden, chauffeur begint te toeteren naar mij, wijst naar zijn hoofd, alsof ik compleet gek ben, goh had ik geen voorrang ivm zebrapad ? Anyway ik blijf even kort, min of meer demonstratief staan, en kijk hem aan, rijd ie gewoon door en rijd rechtsvoor tegen mijn been aan,
ik was wel zo slim om even een stap opzij te doen, maar. Ondertussen was ik wel een beetje nijdig.. Ik trok zijn pasagiersdeur open en een of andere kerel kijkt me verschrikt aan. De laffe Taxichauffeur reed snel door, maar goed ook voor hem :twisted: omstanders reageerde ook furieus. Wilde er nog werk van maken. Ach laat ook maar.. Allemaal weer van die negatieve energie..

-
Re: "Vriendelijke" TAXI chauffeur

Beter niet voor de kids.
Mr.Chauffeur heeft het zo te horen gehad... of is ie maar een douchebag. Kan allemaal.
- duifjes.com

Als ik mn mn mannetjes door zou lopen....dan zou ik me toch ook beheersen omdat ik niet een slecht voorbeeld wil geven....maar persoonlijk zou ik hem ff goed toespreken......
Vandaag...A1 > Enschede > Deventer....dikke file vrachtwagen was omgevallen.....2 banen gaan naar 1 je kent het wel....nog ruim 500meter over om te ritsen..ik rij lekker rustig stapvoets door....gaat er een 1 of andere malloot met zn trekker<>oplegger mij snijden.......ik dacht WTF...ik rij door hij ook....ik snel rechts er voorbij

- Peter Tunissen
Had je soms je 'BMW rules, Mercedes sucks' t-shirt weer aan? 
Nee serieus, compleet debiel om je auto op die manier te gebruiken zeg.....

Nee serieus, compleet debiel om je auto op die manier te gebruiken zeg.....

-
+1Xave30 schreef:Beter niet voor de kids.
En wat mij betreft al eerder een stapje terug doen en niet uit je tent laten lokken met de kinderen erbij.
- RVV
Eerder stapje terug dan had ik eronder gelegen samen met de kids 

-
Ook niet verstandig dan 

-
Jammer zulke mensen..
Volgende keer gewoon met dat zelfde been zijn bumper eraf trappen..

Volgende keer gewoon met dat zelfde been zijn bumper eraf trappen..
- RVV
Ja, maar de TAXI beschadigen leek me ook niet echt verstandig.
- tommel
Stond het nummer van de taxi centrale niet op de auto?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
tommel schreef:Stond het nummer van de taxi centrale niet op de auto?
Taxi Marco Bakker tel:xxxxxx

- Knot
Mwah, ligt eraan of het glad was. Ik ben ook veel doorgereden, ook door rood enz om geen opstopping te veroorzaken mocht ik stil komen te staan.
-
Business as usual toch?Knot schreef:Mwah, ligt eraan of het glad was. Ik ben ook veel doorgereden, ook door rood enz om geen opstopping te veroorzaken mocht ik stil komen te staan.

- Knot
Tsja, weet niet of het bij Rico nog glad was maar als dat wel zo is zou ik als voetganger even wachten om een paar auto´s door te laten gaan die anders vast kunnen komen te zitten....
Laat ik het zo zeggen. Soms klopt het maar soms kan Rico het ook wel erg mooi vertellen.
Laat ik het zo zeggen. Soms klopt het maar soms kan Rico het ook wel erg mooi vertellen.
-
Knot schreef:Tsja, weet niet of het bij Rico nog glad was maar als dat wel zo is zou ik als voetganger even wachten om een paar auto´s door te laten gaan die anders vast kunnen komen te zitten....
als rico dan ook als principelul voorrang NEEMT in zo'n situatie, kan het best irritant/schrikken zijn voor zo'n taxichauffeur als het inderdaad glad is geweest... Ik snap wat Rody bedoelt
nofi trouwens

- RVV
Knot schreef:Tsja, weet niet of het bij Rico nog glad was maar als dat wel zo is zou ik als voetganger even wachten om een paar auto´s door te laten gaan die anders vast kunnen komen te zitten....
Knot op de grote markt noordkant in Groningen mogen alleen TAXI's rijden op dat tijdstip, en de Mercedes was de enige TAXI/auto op dat moment. De weg was daar praktisch sneeuwvrij en de TAXI stond stil op het moment dat ik overstak.
Zebrapad waar het om gaat.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 42,,0,5.04" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Die boom staat ook tactisch! 

- Knot
Dan weten we dat... in deze omstandigheden wel zo handig om erbij te vertellen toch?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
@ Rico. Is inderdaad een irritant punt daar. Die Taxi-chauffeur zal wel een paar weken niet op z'n vrouw hebben gemogen ofzo....gewoon een lullo!
@ Jacco. Dat snijden etc. daar wordt ik echt niet goed van. Van die mensen die denken dat als zij al in de rij zijn geritst, dat een ander niet meer gewoon
de overige lege ruimte nog mag benutten. En wat het vaak is, als je doorrijdt, dan kun je beter invoegen omdat het daar vaak al weer enigszins begint
te rijden en er dus zat ruimte is. Echt, kan ik heel slecht tegen!!!!
@ Jacco. Dat snijden etc. daar wordt ik echt niet goed van. Van die mensen die denken dat als zij al in de rij zijn geritst, dat een ander niet meer gewoon
de overige lege ruimte nog mag benutten. En wat het vaak is, als je doorrijdt, dan kun je beter invoegen omdat het daar vaak al weer enigszins begint
te rijden en er dus zat ruimte is. Echt, kan ik heel slecht tegen!!!!
- ADV
Ik heb nog nooit fatsoenlijk over dat zebrapad kunnen lopen trouwens.. Altijd fietsers, brommers en taxi's die gewoon doorrijden..
- Kasteel
@ snijden, ritsen is oke, gewoon 2km stilstaande file voorbij stuiven is iets anders en dan vind ik zo'n reactie meer dan terecht....
- duifjes.com
te rijden en er dus zat ruimte is. Echt, kan ik heel slecht tegen!!!![/quote]
Iedereen gaat dan zo krampachtig als ze een pijl zien direct naar rechts....duurde echt nog 500meter.......ik rij dan niet hard maar gewoon in zn 2 laten kruipen ik stuif de file niet voorbij..,...
te rijden en er dus zat ruimte is. Echt, kan ik heel slecht tegen!!!![/quote]
Iedereen gaat dan zo krampachtig als ze een pijl zien direct naar rechts....duurde echt nog 500meter.......ik rij dan niet hard maar gewoon in zn 2 laten kruipen ik stuif de file niet voorbij..,...
- Macboy
Als iemand mij dit flikt dan meld ik dit bij de taxi-centrale en hoop dat ze er iets aan doen en bovendien zou ik meteen aangifte doen bij de politie.
Dan heb ik gedaan wat van mij als braaf burger wordt verwacht, zonder dat een idioot ermee wegkomt.
Dat de taxi-centrale er misschien niets aan doet en de politie ook niet boeit mij niet. Ik heb mijn hart gelucht en bij een 2e melding van een ander bij dezelfde taxichauffeur kun je erop vertrouwen dat óf de taxi-centrale óf de politie er wel iets aan doet.
Let wel: ik realiseer me ook wel dat aangifte doen onnodig tijdrovend is in Nederland, dus precies wat Rico eigenlijk ook zegt in zijn laatste zin dat dit negatieve energie is.
Maar ik ben sinds het ontstaan van fora op het internet altijd blijven roepen: niet klagen op het forum, maar klagen bij de juiste instantie(s) !
@Jacco: volledig met je eens. Die strook is er niet voor niets. Als mensen er goed gebruik van maken, loopt het beter dan iedere idioot die te vroeg naar rechts gaat. Ik heb ook een hekel om links te blijven en er dan hard voorbij knallen, hou me netjes aan de snelheid van de file, dan wel iets erboven.
Dan heb ik gedaan wat van mij als braaf burger wordt verwacht, zonder dat een idioot ermee wegkomt.
Dat de taxi-centrale er misschien niets aan doet en de politie ook niet boeit mij niet. Ik heb mijn hart gelucht en bij een 2e melding van een ander bij dezelfde taxichauffeur kun je erop vertrouwen dat óf de taxi-centrale óf de politie er wel iets aan doet.
Let wel: ik realiseer me ook wel dat aangifte doen onnodig tijdrovend is in Nederland, dus precies wat Rico eigenlijk ook zegt in zijn laatste zin dat dit negatieve energie is.
Maar ik ben sinds het ontstaan van fora op het internet altijd blijven roepen: niet klagen op het forum, maar klagen bij de juiste instantie(s) !
@Jacco: volledig met je eens. Die strook is er niet voor niets. Als mensen er goed gebruik van maken, loopt het beter dan iedere idioot die te vroeg naar rechts gaat. Ik heb ook een hekel om links te blijven en er dan hard voorbij knallen, hou me netjes aan de snelheid van de file, dan wel iets erboven.
- RVV
Macboy je hebt gelijk, maar op dat moment, met 2 kleuters aan de hand, mijn vrouw met de zoon op een andere plek in de binnenstad.. tijd om naar huis te gaan.. maakt het allemaal zo onpraktisch en tijdrovend.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara