Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Re: SNEEUW
Het is niet de vraag of ze echt werken. Ze werken namelijk wel echt. Onwijs veel meer grip. Je kunt nu ook zelf richting bepalen ipv hopen dat je de kant op gaat die je wilt. 
-
FrankS
straks glibberen met een caddy op zomerreifen. Ben benieuwd.
-
Tom
Ja zal zeker wat helpen.. maar ik zie ook genoeg typische leasewagens hier op het bedrijventerrein vaststaan. Zitten er ook tussen met winterbanden. Staat hier nu een E-klasse taxi vast, neem aan dat die ook op winterbanden rijd. Met zo'n pak sneeuw doet winterrubber ook geen wonderen lijkt me...indobesar schreef:Het is niet de vraag of ze echt werken. Ze werken namelijk wel echt. Onwijs veel meer grip. Je kunt nu ook zelf richting bepalen ipv hopen dat je de kant op gaat die je wilt.
-
Jeroen05
Andre schreef:Paar bij daglicht
http://www.youtube.com/watch?v=V8qV0P2Ekw0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=CxGMSDzNGA0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ge-ni-aal!!
- Tom V
Het is ook nooit goed... als mensen geen winterbanden hebben zijn ze weer niet goed voorbereid en rijden ze te langzaam en als mensen winterbanden hebben is het overdreven.
Ze werken zeker wel, gewoon meer grip en een kortere remweg. Volgens de metingen vanaf <7 graden. Volgens mij kan "iemand online" helemaal niet bepalen of die winterbanden wel nodig zijn voor iemand....
Ze werken zeker wel, gewoon meer grip en een kortere remweg. Volgens de metingen vanaf <7 graden. Volgens mij kan "iemand online" helemaal niet bepalen of die winterbanden wel nodig zijn voor iemand....
- Downforce Hans
partyondude schreef:Ook allemaal lekker met de zomerbandjes om de dikke lichtmetalo's
Hulde
Wat heb jij onder dat blauwe hok zitten dan
-
Jeroen05
X2!Tom V schreef:Het is ook nooit goed... als mensen geen winterbanden hebben zijn ze weer niet goed voorbereid en rijden ze te langzaam en als mensen winterbanden hebben is het overdreven.
- Hielke
Wat er verder ook gezegd wordt, het is en blijft een feit dat.......
WINTERBANDEN VOOR MIETJES ZIJN!!!
Laatst gewijzigd door Hielke op 21 dec 2009, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- duifjes.com
Wat ik vooral vindt is dat weeralarm etc zwaar overdreven...als je je snelheid aanpast is het allemaal heel goed te doen....zelfs op 'zomer' banden.....
- frank de jonge
Winterbandies willen wel mooi roken op het droge 
- Kim
voor mietjes met meer grip :banaan:Hielke schreef:Wat er verder ook gezegd wordt, het is en blijft een feit dat.......
winterbanden zijn ook geen heilig, allesvervullend redmiddel, het zorgt er niet magisch voor dat alles helemaal goed gaat, maar het maakt een slechte situatie minder slecht.
-
EJGT3CS
Dat gezeik altijd met dat weeralarm.. Als geen weeralarm gaan ze zeiken waarom er geen weeralarm is en als er een weeralarm is dan gaan ze zeiken waarom er een weeralarm is...duifjes.com schreef:Wat ik vooral vindt is dat weeralarm etc zwaar overdreven...als je je snelheid aanpast is het allemaal heel goed te doen....zelfs op 'zomer' banden.....
Laatst gewijzigd door EJGT3CS op 21 dec 2009, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robertdj
Precies, nu was er een CDA'er die lekker populistisch achteraf ging zeiken omder er géén weeralarm was voor afgelopen donderdag.Ernst Jan Dekker schreef:Dat gezeik altijd met dat weeralarm.. Als geen weeralarm gaan ze zeiken waarom er geen weeralarm is en als een een weeralarm is dan gaan ze zeiken waarom er een weeralarm is...duifjes.com schreef:Wat ik vooral vindt is dat weeralarm etc zwaar overdreven...als je je snelheid aanpast is het allemaal heel goed te doen....zelfs op 'zomer' banden.....
- Ahmed
Gaan we weeeeer:
Voorwaarschuwing wegverkeer
VOORWAARSCHUWING VOOR GEVAARLIJK WEER
Opgesteld door het KNMI op maandag 21 december 2009 om 13.47 uur,
bestemd voor het wegverkeer.
Bericht nummer: 2
GLADHEID
Een sneeuwgebied bereikt de komende uren het zuiden. Dit gebied trekt
noordwaarts en ligt vanavond boven het noorden. Het gaat om lichte
sneeuw en in totaal wordt er 1-4 cm sneeuw verwacht.
- duifjes.com
Ernst Jan Dekker schreef:Dat gezeik altijd met dat weeralarm.. Als geen weeralarm gaan ze zeiken waarom er geen weeralarm is en als een een weeralarm is dan gaan ze zeiken waarom er een weeralarm is...duifjes.com schreef:Wat ik vooral vindt is dat weeralarm etc zwaar overdreven...als je je snelheid aanpast is het allemaal heel goed te doen....zelfs op 'zomer' banden.....
Hhahahha....
- Robertdj
Het is gewoon een smoes om niet te hoeven werkenduifjes.com schreef:Ernst Jan Dekker schreef:Dat gezeik altijd met dat weeralarm.. Als geen weeralarm gaan ze zeiken waarom er geen weeralarm is en als een een weeralarm is dan gaan ze zeiken waarom er een weeralarm is...duifjes.com schreef:Wat ik vooral vindt is dat weeralarm etc zwaar overdreven...als je je snelheid aanpast is het allemaal heel goed te doen....zelfs op 'zomer' banden.....
Hhahahha....Ik snap het wel op zich alleen ze doen alsof er niets meer mogelijk is....bussen...treinen....zelf afval ophalen gaan ze niet meer doen...alsof je er helemaal niet meer door kunt komen......
- Ivar
Plaatje van gister. Leuk gespeeld alleen ontzettend jammer dat het ESP niet uit kan.

-
Tom
En dan heb je nog een categorie mensen die zeiken op mensen die zeiken op het weeralarmErnst Jan Dekker schreef:Dat gezeik altijd met dat weeralarm.. Als geen weeralarm gaan ze zeiken waarom er geen weeralarm is en als er een weeralarm is dan gaan ze zeiken waarom er een weeralarm is...duifjes.com schreef:Wat ik vooral vindt is dat weeralarm etc zwaar overdreven...als je je snelheid aanpast is het allemaal heel goed te doen....zelfs op 'zomer' banden.....
-
Marc R
Hij kijkt wel lekker geirriteerd zo.....hahaha
- Remmie
Hmm, als je een "warme" auto wegzet en het gaat daarna sneeuwen dan wordt het een ijzig goedje op de auto
(ja, ik heb winterbanden
, maar daar kom je niet ver mee als je je auto niet eens openkrijgt
)
Dan maar schommelen in de speeltuin erachter

(ja, ik heb winterbanden
Dan maar schommelen in de speeltuin erachter
- Downforce Hans
Wij hebben toch ons eigen D_F weer alarm.......
Als het ergens gaat sneeuwen, even melden hier en we blijven op de hoogte.....(sneeuwhoogte)
Als het ergens gaat sneeuwen, even melden hier en we blijven op de hoogte.....(sneeuwhoogte)
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Apk weer geregeld, dus maximaal dwars. Vooral de stukken waar het normaal écht niet kan, heerlijk 8)
Rondweg Franeker is boven de 100 haaks wel erg gaaf! Zolang ik niet op een helling stil kom te staan dan redt ik het wel met de Dunlopjes
Rondweg Franeker is boven de 100 haaks wel erg gaaf! Zolang ik niet op een helling stil kom te staan dan redt ik het wel met de Dunlopjes
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Ik stond hier net al weer vast met de Seat
Was een buikschuiver geworden
Was een buikschuiver geworden
-
Roy
http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=410009" onclick="window.open(this.href);return false;Remmie schreef:(ja, ik heb winterbanden, maar daar kom je niet ver mee als je je auto niet eens openkrijgt
)
- Remmie
Ha ha, ja, heb gister de rubbers droog gemaakt en zo'n stick gekocht en gebruikt.Roy schreef:http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=410009" onclick="window.open(this.href);return false;Remmie schreef:(ja, ik heb winterbanden, maar daar kom je niet ver mee als je je auto niet eens openkrijgt
)
Alleen schijnbaar zijn het niet de rubbers, maar echt de deuren die nu vastgevoren zitten.
Gr, Remmie 8)