Yumyum....Mark Nauta schreef:Vandaag was het weer Porsche feest voor mijn lens!!!

Yumyum....Mark Nauta schreef:Vandaag was het weer Porsche feest voor mijn lens!!!
Op die zwarte staat het inderdaad niet zo mooi. Maar op de rode vind ik het nog niet eens zo heel gek. Rood, met oranje knippers en dan die gele plaat.Ernst Jan Dekker schreef:Schitterende foto's weer Mark!![]()
Het is jammer dat die gele platen zo afbreuk doen aan de auto en de foto..
Ja, in de rode RS heb ik welgeteld een meter of 15 geredenObbe schreef:Mooie foto van een prachtige auto. Nog gereden in een van deze auto's?
Grt. Obbe
Oh nom nom! Prachtige kleurencombo. De op één na mooiste Porsche (en foto) van deze pagina!JP schreef:Yumyum....Mark Nauta schreef:Vandaag was het weer Porsche feest voor mijn lens!!!![]()
Deze cursus heb ik dus in the pocket. Moet alleen ff m'n kruisje zetten onder zo'n Spyder PorschehokMartijnS schreef:
Echt zo gaaf
Hij rijdt ook echt ongelooflijk. Eén van de heerlijkst sturende Porsches denk ik. Ik heb niet in veel gereden, maar ik vond hem echt magnifiek rijden !Mark Nauta schreef:Is en blijft namelijk echt één van mijn favoriete Porsche's!
Ja, smerig goed natuurlijk!!!Michel P schreef:
Macboy schreef:
![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Wimo en 6 gasten