was gisternacht ff uit in Enschede brrrr en de weg scary, dus ik reed echt braaf de aangegeven snelheden voor de snelweg

was wel gestrooid maar als je bv in z'n 3 een beetje vlot het pedaal in trapte dan slaan de wielen gewoon door en verschiet de auto iets, paar stukken geprobeerd toen maar gewoon gedaan, je wil immers niet op hogere snelheden een snelle uitglijder maken.
toen op de grote open parkeerplaats dacht ff mooi dwars, en ja ging natuurlijk makkelijk maar ongelofelijk veel onderstuur bleek er gewoon een ijslaag onder dat dunne laagje sneeuw te liggen

dacht daar in die richting zet ik mijn auto niet

dus maar op een veilig stukje waar niet een ander coureur een uitglijder kan maken (op een verleidelijke stukje) neer gezet.
en nu brrr wat koud...
toen moest ik nog naar het centrum lopen...dunne jas aan dun shirt-je eronder geen muts/das/handschoenen (kun je ze ook niet kwijtraken en tis max 10min lopen) maar klere zeg wat koud daar

men oren had het gevoel dat ze eraf zouden vallen van de kou

volgende x toch maar iets meer aan/op

maja 10min gaat nog.
dacht meteen aan die lui in kopenhagen die vrouwen vooral die actievisten die ze opgepakt hadden en vastgebonden moesten zitten op de stoep in die kou met die koude ondergrond...bevroren lipjes

brrr en een kouwe reet