Als dat nog niet de doorslag geeft, dan weet ik het ook niet meerFerdiACS1 schreef:Als ik die Porsche rothok Spyder koop, ken ik 'gratis..' mee met een Posche cursus naar het hoge Noorden voor een paar dagen, glijen over het ijs. Dus het is eigenlijk een dure reis van 80k, met een Porsche er bij na afloopKasteel schreef:DIT filmpje zocht ik 2 weken terug!!!! geweldigJeroen van den Berg schreef:kijken of het nu lukt.....
IK WIL NAAR LAPLAND!!!!!
Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
-
OnlineKasteel
Re: SNEEUW
- daNpy
Gisteren ook gespeeld met 3 vrienden, was erg leuk op 2 kleine schades na
Mooi om te zien dat de FWD sjonnies aan de kant gaan als je met 4 RWD auto's het terrein op komt gereden (Volvo 244DLS, E30, E36 en E46).
Een handrembochtje maken en dan telkens stil komen te staan, of achteruit proberen te driften is wel aardig, maar het is mooier 3 of 4 man achter elkaar dwars de bochten zien maken natuurlijk
Het ging wel aardig, heb wel voorzichtig gedaan (daily en kost me geld genoeg...) maar ik verbaasde me over de grote hoeken die ik kon maken zonder om te slaan. Er was maar een minibeetje gas nodig om lekker te schuin te kunnen, iets te enthousiast op het pedaal en je sloeg onherroepelijk om
Mooi om te zien dat de FWD sjonnies aan de kant gaan als je met 4 RWD auto's het terrein op komt gereden (Volvo 244DLS, E30, E36 en E46).
Een handrembochtje maken en dan telkens stil komen te staan, of achteruit proberen te driften is wel aardig, maar het is mooier 3 of 4 man achter elkaar dwars de bochten zien maken natuurlijk
Het ging wel aardig, heb wel voorzichtig gedaan (daily en kost me geld genoeg...) maar ik verbaasde me over de grote hoeken die ik kon maken zonder om te slaan. Er was maar een minibeetje gas nodig om lekker te schuin te kunnen, iets te enthousiast op het pedaal en je sloeg onherroepelijk om
- frank de jonge
Laatste keer dat mn BMW sneeuw heeft gezien is alweer meer dan 3 jaar geleden.
Was wel dik feest altijd en voelde ook wel wat meer vertrouwd aan dan een FWD (ben met RWD opgegroeid)
Maar moet zeggen dat een goede FWD het ook wel aardig doet in de sneeuw als je maar weet wat je precies doet
Was wel dik feest altijd en voelde ook wel wat meer vertrouwd aan dan een FWD (ben met RWD opgegroeid)
Maar moet zeggen dat een goede FWD het ook wel aardig doet in de sneeuw als je maar weet wat je precies doet
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is koud, en er is meer sneeuw voorspeld.........................

- Robertdj
Gisteravond met een maatje in zijn Volvo C30. Met handrem bochtjes door de wijk rijden, geparkeerde auto's aan beide kanten.
- KW
Zoals?daNpy schreef:op 2 kleine schades na![]()
Had je Joost en Patje mee?
- frankv
door de wijk is me veel te risicovol, weet iemand grote lege besneeuwde asfaltvlaktes in de regio bussum / hilversum?
-
Jeroen05
en idem voor Breda?
- Ahmed
en A''dam 
-
Jeroen05
waar blijven de driftende bmw's nou?
geen tijd of wat? mss nieuwe updates van Andre? Moet die dan het vaandel hoohouden?
Knot mss?
- Ahmed
Morgen mogelijk stuifsneeuw

-
Xave30
Kasteel schreef:Vroeger ook veel geweest met sneeuw, maar donderdag toch maar ff de moeite genomen om naar Ikea/Beterbed te gaan, mega groot terrein met obstakels waardoor je een mooi baantje creëert, opvallend dat ook alle mensen dat 'baantje' gaan doenWeiqun W. schreef:Net weer even gespeeld, bij de Rijnhal (arnhem) groot open terrein, wel leuk.
Moet ik ook nog. Allen was er gisteravond Frans Bauer
- Knot
Moet zo nog wel ff naar Zoetah... maar denk dat er overal wel gestrooid is inmiddels... 
Als er vanavond sneeuw komt ga ik op pad met camera.... staat niks in de agenda verder en t bier is toch ook op.
Als er vanavond sneeuw komt ga ik op pad met camera.... staat niks in de agenda verder en t bier is toch ook op.
- Raymond S.
Morgen wat grotere plek in wat meer sneeuw hopelijk, tot dan: http://www.youtube.com/watch?v=ymXKGz78-2E" onclick="window.open(this.href);return false;Jeroen van den Berg schreef:waar blijven de driftende bmw's nou?geen tijd of wat? mss nieuwe updates van Andre? Moet die dan het vaandel hoohouden?
Knot mss?
- JP
Net ook nog ff geweest. Lekker de winterbanden uitlaten en dat ging erg goed.Michel Huisman schreef:Ik kom net terug van Vaals/Vijlen/Epen en omgeving.. zeer goed geamuseerd met de MR2.. heerlijk door het Vijlerbos, haarspeldbochten.. omhoog, omlaag.. echt te gek.
-
The Doctor
ik neem aan dat je al bij de Makro bent gaan kijken?Jeroen van den Berg schreef:en idem voor Breda?
anders is er bij Chaam, richting een meertje ook nog wel een leuk weggetje met omhoog/omlaag en links/rechts aktie uitmondend op een parkeerplaatsje
- JoostSchouten
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er best goed uit voor vannacht/morgen. :banaan:
Ziet er best goed uit voor vannacht/morgen. :banaan:
- frankv
net mijn broer aan de telefoon gehad terwijl hij al driftend over een nieuw aangelegd industrieterrein reed
hoezo jaloersmakend! ik kan er ook niet even heen, is toch weer 1.5 uur rijden!
hoezo jaloersmakend! ik kan er ook niet even heen, is toch weer 1.5 uur rijden!
- JoostSchouten
Het is even wat verder rijden maar de busparkeerplaats van de Efteling is echt enorm! En gewoon gratis op te rijden.The Doctor schreef:ik neem aan dat je al bij de Makro bent gaan kijken?Jeroen van den Berg schreef:en idem voor Breda?
anders is er bij Chaam, richting een meertje ook nog wel een leuk weggetje met omhoog/omlaag en links/rechts aktie uitmondend op een parkeerplaatsje
Google Maps - 100% vlakke bussenparkeerplaats
http://lh5.ggpht.com/fphr67/SGkobuRxorI ... imgmax=640" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jeroen05
Kijk! Dat noem ik nog eens ruimte!! 
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Gister avond gewoon een enorm grasveld tot me beschikking gehad
Normaal een parkeerplaats bij een strandje langs de Lek
Normaal een parkeerplaats bij een strandje langs de Lek
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Nou..

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Staat hem goed!!! Ik zou hem wit maken 
-
HSR
Let overigens even op koelvloeistof in de wagen. Ik checkte het net van de bmw. Vloeistof in het blok is gewoon vloeibaar maar in de radiator en slangen kwam heel lichte ijsvorming voor. Kennelijk is die -9 overdag en nog kouder 's nachts iets te veel van het goede. Morgen dus maar een paar liter aftappen en er tot -40 bestendige vloeistof in gooien.
Ook waren de sloten bevroren, hier wat slotenontdooier in gedaan en probleem opgelost.
Vwb pekel. Hoe hardnekkig is die rotzooi? Gisteren de BMW op de brug gehad en de hele bodem was smerig van die bende. Heeft het zin om tussendoor een keer door een wasstraat te rijden / de bodem met de hoge druk schoon te spuiten of beter gewoon nog een week wachten tot wanneer het weer gaat dooien? Laatste waar ik op zit te wachten is pekel/roest in de dorpels/ krikpunten/ bodem.
Ook waren de sloten bevroren, hier wat slotenontdooier in gedaan en probleem opgelost.
Vwb pekel. Hoe hardnekkig is die rotzooi? Gisteren de BMW op de brug gehad en de hele bodem was smerig van die bende. Heeft het zin om tussendoor een keer door een wasstraat te rijden / de bodem met de hoge druk schoon te spuiten of beter gewoon nog een week wachten tot wanneer het weer gaat dooien? Laatste waar ik op zit te wachten is pekel/roest in de dorpels/ krikpunten/ bodem.