nooit geweten dat een 4x4 uit kan breken
Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Re: SNEEUW
Net even met een 4WD van me werk aan het spelen geweest
-
Mark
Ja hoor, ook op droog asfaltKgroot.nl schreef:Net even met een 4WD van me werk aan het spelen geweest
-
Kgroot.nl
Vast niet met een 2 liter diesel met 140 PKMark schreef:Ja hoor, ook op droog asfaltKgroot.nl schreef:Net even met een 4WD van me werk aan het spelen geweest
4WD Lock was nog leuker
glijd nog veel beter
Insturen en vol op het gas
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Me wel vermaakt vandaag, alleen rijdt iedereen soms belachelijk langzaam. Heb ook niet zoveel grip (zomerbanden met niet zoveel profiel meer) maar het is wel leuk zo. Net even met de handrem bocht door (je moet wat met FWD), ineens storingslampjes allemaal aan. ESP, ABS, ASR, allemaal niet meer beschikbaar. Vond 'ie blijkbaar niet leuk, die handremactie. Italiaanse crap.
Auto uit, opnieuw gestart. Zelfde foutmeldingen, hele kerstboom. Iemand een idee hoe ik dit kan resetten?
Auto uit, opnieuw gestart. Zelfde foutmeldingen, hele kerstboom. Iemand een idee hoe ik dit kan resetten?
- Kim
ik woon op de hoek van de straat en kan daardoor nooit in 1x de draai naar de oprit halen, echter als je even aan de handrem rost als het glad is sta je zo met je neus voor de oprit en kun je er netjes in 1 beweging oprijden 
-
Kgroot.nl
Ik had hetzelfde
ESP uit, 4WD Lock ingeschakeld
na een paar keer flink gegleden te hebben
ESP/BAS lampje aan
Stuur naar uiterst links en een keer naar uiterst rechts en weg was het
Stuurhoeksensor weer een beetje hyper denk ik
ESP uit, 4WD Lock ingeschakeld
na een paar keer flink gegleden te hebben
ESP/BAS lampje aan
Stuur naar uiterst links en een keer naar uiterst rechts en weg was het
Stuurhoeksensor weer een beetje hyper denk ik
- Raymond S.
Gisteren avond ook nog even buiten gespeeld met de E30 samen met Remmie in zijn E36, uiteindelijk op een krap stukje parkeerplaats e.a. gefilmd, let niet op de kwaliteit
Hoop dat er nog wat meer gaat vallen dit weekend
Begin van het filmpje kan wat duizelig worden, na 2:20 is het wat beter te zien
Hoop dat er nog wat meer gaat vallen dit weekend
Begin van het filmpje kan wat duizelig worden, na 2:20 is het wat beter te zien
-
Kgroot.nl
http://vimeo.com/8265806" onclick="window.open(this.href);return false;
Valt niet echt op maar dwars ging ie zeker
Valt niet echt op maar dwars ging ie zeker
- RudolfNW
Ach met een 206 kun je ook lol beleven.
Ik pak de minirotonde altijd net iets te strak zodat het linker achterwiel het binnenste van de rotonde pakt en dan komt de achterkant leuk opzij om de rotonde drie kwart mooi af te ronden
En zo hier en daar even aan het hendeltje zitten he....
Ik pak de minirotonde altijd net iets te strak zodat het linker achterwiel het binnenste van de rotonde pakt en dan komt de achterkant leuk opzij om de rotonde drie kwart mooi af te ronden
En zo hier en daar even aan het hendeltje zitten he....
- KW
Ben bezig met filmpjes editen. Heb alles al gezien, bijna anderhalf uur bij elkaar
LolWouter81 schreef:Me wel vermaakt vandaag, alleen rijdt iedereen soms belachelijk langzaam. Heb ook niet zoveel grip (zomerbanden met niet zoveel profiel meer) maar het is wel leuk zo. Net even met de handrem bocht door (je moet wat met FWD), ineens storingslampjes allemaal aan. ESP, ABS, ASR, allemaal niet meer beschikbaar. Vond 'ie blijkbaar niet leuk, die handremactie. Italiaanse crap.![]()
Doet een kennis van mij meestal ookKim schreef:ik woon op de hoek van de straat en kan daardoor nooit in 1x de draai naar de oprit halen, echter als je even aan de handrem rost als het glad is sta je zo met je neus voor de oprit en kun je er netjes in 1 beweging oprijden
-
Jeroen05
kijken of het nu lukt.....
- KW
Fail
heb je zoveel ruimte, klapje nog keihard op elkaar 
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik vind die Audi nog veel meer FAIL, die moet het parcours maar achterstevoren gaan nemen
Die Volvo, das pas een held
Die Volvo, das pas een held
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik kom net terug van Vaals/Vijlen/Epen en omgeving.. zeer goed geamuseerd met de MR2.. heerlijk door het Vijlerbos, haarspeldbochten.. omhoog, omlaag.. echt te gek.
- Kasteel
DIT filmpje zocht ik 2 weken terug!!!! geweldigJeroen van den Berg schreef:kijken of het nu lukt.....
IK WIL NAAR LAPLAND!!!!!
- Kasteel
Het is volgens mij ook weer goed kouder, autotemp gaf vanochtend -15 aan, en als auto nu stationair draait, loopt de koelvloeistoftemp hard terug
.
-
Jeroen05
goed he?:-D ole in de rode audi 80 is een goede vriend van mij en ik heb nog meer filmpjes van hem! deze had ik al een aantla jaar op mijn pc maar stond ineens door een onbekende op youtube! De andere vids die ik heb zijn ook erg mooi en van de zweeds noorse vw audi club met o.a een RS4 een 993 allemaal op extreem smalle spikes banden!:-D
-
Kgroot.nl
PT Cruiser diesel van een klant was pas na 30 KM echt warmKasteel schreef:Het is volgens mij ook weer goed kouder, autotemp gaf vanochtend -15 aan, en als auto nu stationair draait, loopt de koelvloeistoftemp hard terug.
- Kasteel
Filmpje had ik nog op me vorige comp staan als wmv idd (pre-youtube tijdperkJeroen van den Berg schreef:goed he?:-D ole in de rode audi 80 is een goede vriend van mij en ik heb nog meer filmpjes van hem! deze had ik al een aantla jaar op mijn pc maar stond ineens door een onbekende op youtube! De andere vids die ik heb zijn ook erg mooi en van de zweeds noorse vw audi club met o.a een RS4 een 993 allemaal op extreem smalle spikes banden!:-D
Ze hebben ook nog een deel dat er ook een Vitara en een Hi-Ace de baan op gaan volgens mij
- Kasteel
Vroeger ook veel geweest met sneeuw, maar donderdag toch maar ff de moeite genomen om naar Ikea/Beterbed te gaan, mega groot terrein met obstakels waardoor je een mooi baantje creëert, opvallend dat ook alle mensen dat 'baantje' gaan doenWeiqun W. schreef:Net weer even gespeeld, bij de Rijnhal (arnhem) groot open terrein, wel leuk
-
Jeroen05
yep! vitara Kadett B, oude volvo 244's etc! 
- KW
Ook sideways?Kasteel schreef:Vroeger ook veel geweest met sneeuw, maar donderdag toch maar ff de moeite genomen om naar Ikea/Beterbed te gaan, mega groot terrein met obstakels waardoor je een mooi baantje creëert, opvallend dat ook alle mensen dat 'baantje' gaan doenWeiqun W. schreef:Net weer even gespeeld, bij de Rijnhal (arnhem) groot open terrein, wel leuk.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Wat een ruimte.. ik ben jaloers.
- Kasteel
Iedereen jupKW schreef:Ook sideways?Kasteel schreef:Vroeger ook veel geweest met sneeuw, maar donderdag toch maar ff de moeite genomen om naar Ikea/Beterbed te gaan, mega groot terrein met obstakels waardoor je een mooi baantje creëert, opvallend dat ook alle mensen dat 'baantje' gaan doenWeiqun W. schreef:Net weer even gespeeld, bij de Rijnhal (arnhem) groot open terrein, wel leuk.
Was overigens wel met de FWD
- Sperdy
Als ik die Porsche rothok Spyder koop, ken ik 'gratis..' mee met een Posche cursus naar het hoge Noorden voor een paar dagen, glijen over het ijs. Dus het is eigenlijk een dure reis van 80k, met een Porsche er bij na afloopKasteel schreef:DIT filmpje zocht ik 2 weken terug!!!! geweldigJeroen van den Berg schreef:kijken of het nu lukt.....
IK WIL NAAR LAPLAND!!!!!