Gelukkig, dan gat het helemaal goed komenTommy schreef:sleepkabel is zat, er gaat ook een BMW mee.

Gelukkig, dan gat het helemaal goed komenTommy schreef:sleepkabel is zat, er gaat ook een BMW mee.
Als je zo klein bent als Allen, zit je lekker dicht op de verwarming en niet in de wind, dan valt het goed te doen.Emiel schreef:Nou ik zou er zo instappen , muts op, sjaal om, handschoenen aan en gaan. Is toch dikke pret
En als je hem eens moet aanduwen ben je meteen weer warm
Tom V schreef:Wat zal ik zeggen ...
Allen kwam met Joy en Tommy even langs om daarna naar Bas Roos te rijden. Maar niet voordat er gesleuteld werd!
Onderweg nog even tanken, maar niet voordat er even geklooid en gesleuteld werd!
Moest zelf een auto afgeven bij Bas Roos voor APK. Daarna gaf Allen me een ritje naar huis, maar niet voordat er gesleuteld werd!
Het ritje terug was knus, goed koud maar heel netjes de rit open gereden met -10 +/-. Allen was trots op me. 8) Erg leuk speelgoed, zo'n Caterham, alleen nu nog een keer meemaken met droge weg!
Komt goed. Skibroek, skisokken, fleece trui, donsjack enzo liggen klaarallen schreef:Doen we! Wel goed warm kleden dan. Want waar je met een speedster alleen de kou voelt, krijg je in een Caterham die verdomde wind erbij. Best koud bij -10.