Jeh, probeert SKRD na te doenXave30 schreef:Die Metchu met zijn racing schoentjes.... helemaal ready voor.Leuk production (as always).
Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
- KW
Re: SNEEUW
- JoostSchouten
Gaaf al die video's! 
En wat een snelheid André! :banaan:
En wat een snelheid André! :banaan:
-
Jeroen05
yep , dan zijn ze kei hard:SKnot schreef:Ik had winterbanden bij aanschaf van de auto maar die heb ik verkocht, was ook wel oud spul, conti wintercontacts van 8 jaar geleden ofzo, neem aan dat dat ook niet meer ideaal is.
-
Metchu
MDD bestond al veeeeeeeeeullll eerder dan skrd!KW schreef:Jeh, probeert SKRD na te doenXave30 schreef:Die Metchu met zijn racing schoentjes.... helemaal ready voor.Leuk production (as always).
maar inderdaad, het is een lichtelijke persiflage... verschil is dat ik het WEL met rwd doe
Mike Spanjersbergh schreef:+1 hans... ik viel ook van me stoel af hahahaDownforce Hans schreef:Metchu schreef:Ahmed dit is achter de bazaar in beverwijk..
Zit nu trouwens in de auto. Ben nog niet eens in de buurt van de snelweg en het zit al vast :S gaat een lange rit worden naar werk...
WERK![]()
![]()
Volgens loopt die ons in de maling te nemen
ik ben op werk hoor
- Kasteel
MDD? Metchu's Dance Department?Metchu schreef: MDD bestond al veeeeeeeeeullll eerder dan skrd!![]()
-
Metchu
Dude, kijk me video dan!! (2 pagina's terug
)
- duifjes.com
Mike Spanjersbergh schreef:duifjes.com schreef:Nee het is geen grap....ik kon mn oren niet geloven toen ik het hoorde.....maar die gozer die werkt echt en wat voor werk
dan val je echt van je stoel![]()
![]()
Zeg jij nou niks
- Mike S.
- Auto: M135i
Hopen dat er volgende week nog een berg sneeuw valt... want baal echt dat ik de M3 moet laten staan.
Had graag even naar een leuke parkeerplaats gegaan
Genoeg sneeuw hier daarvoor.
Had graag even naar een leuke parkeerplaats gegaan
Genoeg sneeuw hier daarvoor.
- Robertdj
Halve dag vrijgenomen, zometeen de 924 op stal zetten. Hopelijk kan ik de vele verleidingen onderweg weerstaan. 
- duifjes.com
Net maar weer wat handrem actie's gedaan met de FWD.....
Kleine Caz vond het wel helemaal geweldig....zo dwars door de bochten!
nog een keer nog een keer....hahahhahah
Kleine Caz vond het wel helemaal geweldig....zo dwars door de bochten!
- Stéphane
Met zo'n ding kun je in de sneeuw rondjes draaien om zijn eigen as. Heb er nog ergens filmpjes van dat ik dat met de mijne deed. Staat ook inderdaad vrij snel achterstevoren en je rijdt ook dwars weg bij het verkeerslicht.allen schreef:Iemand is vandaag achterstevoren gegaan in een Smart. Zijn smoes is dat een korte wielbasis en bevroren water niet samen gaan...
- Kasteel
OMG, had dat MDD-deel gemist zeg maarMetchu schreef:Dude, kijk me video dan!! (2 pagina's terug)
*snapt nu meer van de SKRD-gerelateerde opmerkingen*
- Remmie
Gisteravond ook maar in de 318IS gestapt om daarmee de eerste gladde omstandigheden aan te voelen.
In het dorp waren alle straten schoon. Ook op het industrie terrein. Dus geen lol te beleven.
Op naar me maatje. Vanuit Rdam richting Zwijndrecht. Hoe dichter bij Zwijndrecht hoe minder rijbanen beschikbaar waren.
Behoorlijke sneeuw en ijzel val.
Hop, snelweg af, en laatste stukje over 50km weg.
Leuk zo'n gestript bakkie met AST onderstel (met winterbanden
) maar zelfs een beetje gas bij minder dan 2000 toeren
zorgde al voor glijdend achterkantje. Hoe doe je dat met geen gewicht op de achterwielen? Wegrijden bij een stoplicht?
Mini Rotondes heel rustig nemen, net met achterbandje de (niet zichtbare) scheiding aantikken, en hop, auto zette zich gelijk om.
Daarna richting een parkeeplaats gereden waar een paar mafkezen bezig waren met sleeen achter een 3 serie die flink aan het driften was (+40km/u).
Vonken kwamen onder de slee vandaan toen de 3 serie zichzelf achterstevoren zetten en de Slee met passagier door de flink opgebouwde centrifugaal kracht
met een enorme snelheid door de bocht ging.
Wat een lef om op die slee te zitten.
Richting een andere parkeerplaats gereden en daar wat in de sneeuw gespeeld. Heerlijk vermaakt
Bij terugkomst in me dorpie waren alle wegen weer mooi wit, dus toen weer de uitdaging om zo netjes mogelijk de bochtjes
te glijden.
Sneeuw + RWD: Im loving IT!!!!
Hopen op meer sneeuw, want wil verder oefenen.
In het dorp waren alle straten schoon. Ook op het industrie terrein. Dus geen lol te beleven.
Op naar me maatje. Vanuit Rdam richting Zwijndrecht. Hoe dichter bij Zwijndrecht hoe minder rijbanen beschikbaar waren.
Behoorlijke sneeuw en ijzel val.
Hop, snelweg af, en laatste stukje over 50km weg.
Leuk zo'n gestript bakkie met AST onderstel (met winterbanden
zorgde al voor glijdend achterkantje. Hoe doe je dat met geen gewicht op de achterwielen? Wegrijden bij een stoplicht?
Mini Rotondes heel rustig nemen, net met achterbandje de (niet zichtbare) scheiding aantikken, en hop, auto zette zich gelijk om.
Daarna richting een parkeeplaats gereden waar een paar mafkezen bezig waren met sleeen achter een 3 serie die flink aan het driften was (+40km/u).
Vonken kwamen onder de slee vandaan toen de 3 serie zichzelf achterstevoren zetten en de Slee met passagier door de flink opgebouwde centrifugaal kracht
met een enorme snelheid door de bocht ging.
Wat een lef om op die slee te zitten.
Richting een andere parkeerplaats gereden en daar wat in de sneeuw gespeeld. Heerlijk vermaakt
Bij terugkomst in me dorpie waren alle wegen weer mooi wit, dus toen weer de uitdaging om zo netjes mogelijk de bochtjes
te glijden.
Sneeuw + RWD: Im loving IT!!!!
Hopen op meer sneeuw, want wil verder oefenen.
-
EJGT3CS
Andre schreef:Hier nog een paar
http://www.youtube.com/watch?v=KrvgFuITcPw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Cs7NF0DGT8s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=x-_Ma2oHsmY" onclick="window.open(this.href);return false;
- DenCha
Manmanman wat gaat André hard in de schnee.....
Laatst gewijzigd door DenCha op 18 dec 2009, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martijn_bmw
geweldig dikke fimpjes zegErnst Jan Dekker schreef:Andre schreef:Hier nog een paar
http://www.youtube.com/watch?v=KrvgFuITcPw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Cs7NF0DGT8s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=x-_Ma2oHsmY" onclick="window.open(this.href);return false;
-
steve smith
Het zou heel erg dom zijn hier zwart-op-wit op te antwoorden.....DenCha schreef:Just for the record: Is André aka AdEvo?
Manmanman wat gaat André hard in de schnee.....
- KW
Topic title says "SNEEUW" 

Auto's gisteren meermalig helemaal afgeveegd, als ik dat niet had gedaan had er nou 10-15 cm op gelegen. Zo nog maar es een rondje kachelen om te kijken of het veilig is die American Muscle wakker te maken
Auto's gisteren meermalig helemaal afgeveegd, als ik dat niet had gedaan had er nou 10-15 cm op gelegen. Zo nog maar es een rondje kachelen om te kijken of het veilig is die American Muscle wakker te maken
-
m@rco
Wat kan sneeuw toch super zijn. Gister met de mazda 121/Fordje Feest op nieuwe zomerbanden eens FWD pret proberen te beleven in de schnee. Nou ben er toch achter gekomen dat FWD voor dagelijks wel aardig is maar voor fun in de schnee gewoon 10x k*t. Moet me toch maar orienteren naar een RWD. Want onderstuurd rechtdoor de sneeuwduin is niet echt de lol ofzo.
Maar mooie beelden nog kunnen schieten van Andre in de sneeuw met de E90 M3. Wat gaat dat verschrikkelijk hard op die smalle winterbandjes, vooral als je daar langs de weg staat en hij komt even vol langs je knallen! Gewoon weg heerlijk!
Maar mooie beelden nog kunnen schieten van Andre in de sneeuw met de E90 M3. Wat gaat dat verschrikkelijk hard op die smalle winterbandjes, vooral als je daar langs de weg staat en hij komt even vol langs je knallen! Gewoon weg heerlijk!
-
Jeroen05
zoveel smaller zijn die banden toch niet? mss zelfs dezelfde maat? zitten denk ik op de orginele velg? Denk dat BMW niet veel keus toelaat.
- Oscar29
zometeen de mx-5 sneeuwvrij maken en kijken of 'ie nog wil starten. Ligt niet veel sneeuw hier, maar genoeg voor een beetje pret dacht ik 
-
m@rco
Zaten 1-serie wielen onder de E90 M3. Weet niet precies de maat zal iets van 225 zijn geweest denk ik (Andre zal dat wel exact weten). Zijn iig 18 inch wielen waar onder de 1-serie volgens mij 225 op zaten.
En 225 achter op een E90 M3 is niet echt breed lijkt mij, het zag er van achter in ieder geval erg smal uit!
En 225 achter op een E90 M3 is niet echt breed lijkt mij, het zag er van achter in ieder geval erg smal uit!
-
m@rco
Ai Dubbel post
-
Jeroen05
gaat dat ja? onder een e90 m3? bij de e46 m3 moet echt alleen specifieke velgen hebben bij de E90 dus blijkbaar wat ruimere keus en dan is 225 idd soso 
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Die M3 filmpjes zijn echt geniaal, zit behoorlijk wat vaart in! 8)
Hier ligt nog aardig wat, maar vandaag geen tijd meer om nog even te spelen
Gisterenmiddag moest ik plotseling met m'n vriendin naar Zwolle, omdat ze niet alleen durfde. Was maar goed ook, want op sommige plekken was het echt nog behoorlijk glad.
Het komt niet vaak voor dat ik bij 120km/u nog slippende wielen heb
Hier ligt nog aardig wat, maar vandaag geen tijd meer om nog even te spelen
Gisterenmiddag moest ik plotseling met m'n vriendin naar Zwolle, omdat ze niet alleen durfde. Was maar goed ook, want op sommige plekken was het echt nog behoorlijk glad.
Het komt niet vaak voor dat ik bij 120km/u nog slippende wielen heb