Gert-jan schreef:Hier (wezep) helaas vanmorgen nog weinig sneeuw, het begon ook pas om 7:15 de foto is gemaakt om 8:20.
Verder sneeuwt het wel de hele dag hier al, dus heb goede hoop
Ik zeg, kom vrijdag spelen @ Ijsselhallen!
Gert-jan schreef:Hier (wezep) helaas vanmorgen nog weinig sneeuw, het begon ook pas om 7:15 de foto is gemaakt om 8:20.
Verder sneeuwt het wel de hele dag hier al, dus heb goede hoop
Komt bij dat ze in Dordrecht keurig strooien. Wil je lol beleven kun je overigens wel ieder woonwijk in hier.Tristan schreef:Hier in Dordrecht ligt max 1 a 2 cm, meer niet.
Ik ben gelukkig alweer een uur thuis en dat is maar goed ook, ze waren al met 4 sneeuwschuivers breed over de A2 aan het toerenG Kolkman schreef:Ghe, ben benieuwd hoe het er buiten uit ziet (ik werk in de cleanroom - geen ramen) dus heb geen idee hoe het er buiten uit ziet nuPaskal Morriën schreef:Lekker dagje....G Kolkman schreef:Den Bosch - Eindhoven geen vlok gezien, dus Pascal zal wel teleurgesteld zijn.
7.20u wakker.... WTF... wekker vergeten te zetten gisteren![]()
Snel in de van winterreifen voorziene 530 en op pad. Was heel blij dat ik niet op mijn kale 275 bandjes op pad hoefde. Geen vlokje sneeuw in Helmond, maar vanaf Veghel begon de ellende. Een mooi witte dekentje op de Provinciale weg en stapvoets naar het wite Den Bosch gehobbeld waar ik nu zo'n 20 minuutjes ben. Chaos viel mee op de weg qua ongevallen, slippartijen etc.....
Ben blij dat ik straks voor de spits aan naar huis mag.
Wat een heldenfilmpje is dit zeg! Werelds
Neejoh, winterbanden is voor mietjes......partyondude schreef: Ben toch blij dat ik vorige week een nieuwe set velgen met winterbanden gekocht heb, geeft een wat veiliger gevoel 8)
Ben ik wel met je eens. We zijn net ff aan de rit geweest en de N-weg waar je uit ons dorp op uitkomt is eentje die erg veel gebruikt wordt maar daar is vandaag geen sneeuwschuiver overheen geweest. Zal wel een manager een schouderklopje en een bonus aan overgehouden hebben door flink te bezuinigen op sneeuwschuivers en strooiwagensEric H schreef:ik had het er vanochtend nog over met collega's...
We ( Nederland ) zijn een welvarend land, maar 1 sneeuwbuitje en we zijn een godvergeten derdewereldland.
Snelwegen vast, strooiploegen niet op hun taak berekend, moet je nagaan wat een schadepost dat is voor de economie !
Of drijf ik nu over:
![]()
Met winterbanden glijd je naar de gewenste richting...Kgroot.nl schreef:Winterbanden...
Die heb je toch helemaal niet nodig man
Beetje glijden kan geen kwaad
Heb je het nog niet gehoordduifjes.com schreef:Ben benieuwd hoe Cor en Hanz het met de Vette gaat....zonder winterbanden toch Hanz??? want die hadden ze niet in jou maat??? Ik heb met de 17"215 Tyfoon Succesorin de verse sneeuw al moeite om rechtuit te gaan.....
Mathieu schreef:Heb je het nog niet gehoordduifjes.com schreef:Ben benieuwd hoe Cor en Hanz het met de Vette gaat....zonder winterbanden toch Hanz??? want die hadden ze niet in jou maat??? Ik heb met de 17"215 Tyfoon Succesorin de verse sneeuw al moeite om rechtuit te gaan.....
Totdat je zoals ik vanmiddag ondanks stapvoetse snelheid en veel FWD/handbrake spelen ervaring toch nog tegen een stoeprand aan butst en daar nu dus een lelijke beschadiging in zit omdat het gladder was dan je verwachtteKgroot.nl schreef:Winterbanden...
Je kan rijden of je kant het niet heKW schreef:^^ wat dan? :o
Totdat je zoals ik vanmiddag ondanks stapvoetse snelheid en veel FWD/handbrake spelen ervaring toch nog tegen een stoeprand aan butst en daar nu dus een lelijke beschadiging in zit omdat het gladder was dan je verwachtteKgroot.nl schreef:Winterbanden...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], erwin20vt, Google [Bot], TOM EVO VI, WJ, Zed240 en 18 gasten