Nieuwe kleine laptop
- RutgerK
Nieuwe kleine laptop
Heren,
Ik had al een paar weken in mijn hoofd zitten om zakelijk aan het einde van het jaar een nieuwe laptop te gaan kopen. Ik had een Acer Timeline 3810TG-944G50N uitgezocht omdat ik daarmee een lichte 13,3 inch laptop had gevonden voor een redelijk prijs en met 3G mogelijkheid. Helaas is deze laptop sinds kort niet meer leverbaar en de opvolger is ook nog niet in beeld bij Acer. Nu moet ik dus op zoek naar wat anders. Asus heeft een UL30A en UX30, maar ik heb geen ervaring met Asus, MSI is volgens mij kwalitatief nog niet helemaal op orde en HP heeft in 13,3 ich ook nog niet een ultra mobile, SOny is over het algemeen prijzig om van Apples maar niet te spreken. Voornaamste doel is Office, mail, word, excel en ms-project. Langere gebruikstijd op de accu is een pré en grafisch is het mooi meegenomen als ik ook zo nu en dan een filmpje kan kijken. 3G is erg welkom hoewel een dongle ook kan werken natuurlijk.
Heeft iemand nog aanbevelingen?
Ik had al een paar weken in mijn hoofd zitten om zakelijk aan het einde van het jaar een nieuwe laptop te gaan kopen. Ik had een Acer Timeline 3810TG-944G50N uitgezocht omdat ik daarmee een lichte 13,3 inch laptop had gevonden voor een redelijk prijs en met 3G mogelijkheid. Helaas is deze laptop sinds kort niet meer leverbaar en de opvolger is ook nog niet in beeld bij Acer. Nu moet ik dus op zoek naar wat anders. Asus heeft een UL30A en UX30, maar ik heb geen ervaring met Asus, MSI is volgens mij kwalitatief nog niet helemaal op orde en HP heeft in 13,3 ich ook nog niet een ultra mobile, SOny is over het algemeen prijzig om van Apples maar niet te spreken. Voornaamste doel is Office, mail, word, excel en ms-project. Langere gebruikstijd op de accu is een pré en grafisch is het mooi meegenomen als ik ook zo nu en dan een filmpje kan kijken. 3G is erg welkom hoewel een dongle ook kan werken natuurlijk.
Heeft iemand nog aanbevelingen?
- Oscar29
Re: Nieuwe kleine laptop
MS-project als in megasquirt?
- Ravin ///M
Ik heb net de Studio XPS 13 van Dell besteld met 256Gig SSD. Qua kracht kan het een desktopvervanger
zijn maar handzaamheid en icm SSD batterijduur maken het een ideale portable. Ik heb nog een kortingscode
van 5% bovenop de korting die ik al kreeg, dus was ook nog best een goeie deal.
zijn maar handzaamheid en icm SSD batterijduur maken het een ideale portable. Ik heb nog een kortingscode
van 5% bovenop de korting die ik al kreeg, dus was ook nog best een goeie deal.
- Knot
Is die Samsung NC-20 ofzo niks? Vond ik een mooi ding toen ik het pas aan het uitzoeken was.
- RobS
http://office.microsoft.com/nl-nl/project/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Oscar29 schreef:MS-project als in megasquirt?
-
BrianV
Mompelt: probeer Acer over teslaan, geloof me daar wil je echt niet aan beginnen
- RutgerK
Samsung had ik nog niet aangedacht. De Q320 ziet er wel goed uit.
Tja, de Acer. Ik heb wat reviews gezien en gelezen die toch wel positief waren behalve de kijkhoek van het scherm.
Tja, de Acer. Ik heb wat reviews gezien en gelezen die toch wel positief waren behalve de kijkhoek van het scherm.
- JP
Heb sinds kort een HP DV 3650 13.3".
Na 21 dagen harde schijf al geploft, en nu een meervoud van die dagen bezit al aan het wachten op een oplossing.....
Nu doe ik alles mobiel
Na 21 dagen harde schijf al geploft, en nu een meervoud van die dagen bezit al aan het wachten op een oplossing.....
Nu doe ik alles mobiel
- Martin van der Zwaard
Ik heb zelf zakelijk sinds een maandje een Dell Vostro 1320 met 9-cells accu erop.
Persoonlijk vind ik hem helemaal top. Lekker licht en mooi formaat.
Bij normaal gebruik en volle accu kan je ongeveer 6 uur tikken. Ga je zware progjes gebruiken, dan loopt dat terug naar ongeveer een uurtje of 4,5 a 5.
Persoonlijk vind ik hem helemaal top. Lekker licht en mooi formaat.
Bij normaal gebruik en volle accu kan je ongeveer 6 uur tikken. Ga je zware progjes gebruiken, dan loopt dat terug naar ongeveer een uurtje of 4,5 a 5.
- Max V
Ik gebruik een Dell E6400 van de zaak... Een 14 inch. Een geweldig ding, 8 GB geheugen, 512 MB dedicated videokaartgeheugen, dat werk... Jammer alleen dat ie 2000 euro kost
Met deze laptop heb ik m'n desktop niet eens meer nodig :o
Met deze laptop heb ik m'n desktop niet eens meer nodig :o
- marz01
gebruik een toshiba m800 met standaard 3 jaar garantie een p8600 processor, hdmi, 3gig intern, en 13,3inch scherm bij 2kg
De kleine netbooks zijn wel leuk maar die processoren zijn niet echt vooruit te branden;
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Pro ... 436.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De kleine netbooks zijn wel leuk maar die processoren zijn niet echt vooruit te branden;
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Pro ... 436.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels v D
Ik heb ook een HP DV3650.JP schreef:Heb sinds kort een HP DV 3650 13.3".
Na 21 dagen harde schijf al geploft, en nu een meervoud van die dagen bezit al aan het wachten op een oplossing.....![]()
Nu doe ik alles mobiel
Bevalt me goed, is niet extreem licht en accuduur is beperkt, maar de grafische prestaties zijn uitstkend.
- Macboy
Koop dan gewoon de aller aller allergoedkoopste laptop en hij doet precies wat je van hem verwacht gedurende 10 jaar. Koop er alleen een betere accu bij conform je wens.RutgerK schreef:Voornaamste doel is Office, mail, word, excel en ms-project.
Al het andere is gewoon ONZIN.