TV Series
- Patrick Mensink
Re: TV Series
Shameless (season 1 to 5)
-
Californication zit er weer op voor dit seizoen. Entourage ook al een tijdje.
Nu begonnen aan Friday Night Lights, goede serie
In 2 dagen al 11 episodes gezien, maar heb er nog veel te gaan zag ik gelukkig
Wellicht genoeg uitzendingen om de brug naar Lost in februari vol te maken
Nu begonnen aan Friday Night Lights, goede serie

In 2 dagen al 11 episodes gezien, maar heb er nog veel te gaan zag ik gelukkig

Wellicht genoeg uitzendingen om de brug naar Lost in februari vol te maken

- Roman
Afgelopen tijd beide seizoenen van True Blood bekeken, werelds. Echt werelds.
Verder volg ik Lie To Me (zijn voorlopig klaar) en NCIS al sinds het begin, straks de nieuwe even bekijken.
En vorige week geloof ik de laatste aflevering van seizoen 2 van Sons of Anarchy gehad, wat een pracht serie. Kan niet wachten tot seizoen 3 volgend jaar :banaan:
Verder volg ik Lie To Me (zijn voorlopig klaar) en NCIS al sinds het begin, straks de nieuwe even bekijken.
En vorige week geloof ik de laatste aflevering van seizoen 2 van Sons of Anarchy gehad, wat een pracht serie. Kan niet wachten tot seizoen 3 volgend jaar :banaan:
-
Kijk ik ook af en toe!Roman schreef:Afgelopen tijd beide seizoenen van True Blood bekeken, werelds. Echt werelds.
-
Oja, die heb ik ook nog gekeken. Ook helemaal top inderdaad!!Roman schreef: En vorige week geloof ik de laatste aflevering van seizoen 2 van Sons of Anarchy gehad, wat een pracht serie. Kan niet wachten tot seizoen 3 volgend jaar :banaan:

- Macboy
Lost 5 afgekeken op DVD. Ik wacht altijd op de DVD.
Fucking briljant weer
Fucking briljant weer

- Tom V
Laatste seizoen van Dexter was echt goed. 8) Mooie serie vind ik dat.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik kijk series gewoon via de TV maar het is de laatste tijd behoorlijk "ruk". Allemaal herhalingen... Dacht dat de zomer van de herhalingen was?
- Inne
mm... en ik maar denken dat series volgens iets typisch was voor vrouwens 

-
Zo word ik nu zo moe van die maandag of dinsdagavond... Met CSI, NCIS, Bones enz. Dat ken ik nou wel.Arthur schreef:Ik kijk series gewoon via de TV maar het is de laatste tijd behoorlijk "ruk". Allemaal herhalingen... Dacht dat de zomer van de herhalingen was?
Laatst gewijzigd door Roy op 20 dec 2009, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tom V schreef:Laatste seizoen van Dexter was echt goed. 8) Mooie serie vind ik dat.
zeker! alleen laatste aflevering ging me allemaal iets te snel, voor de rest was laatste seizoen zeker het geniaalst! 8)
- Macboy
Heb zojuist The Wire Boxset besteld voor EUR 119,- met alle 24 dvd's. Ben benieuwd !
Laatst gewijzigd door Macboy op 28 dec 2009, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robertdj
Inderdaad, geweldige serie!Tom V schreef:Laatste seizoen van Dexter was echt goed. 8) Mooie serie vind ik dat.

-
Inmiddels al helemaal bij met Friday Night lights. 57 afleveringen van 45 minuten in 2 weken 

-
Laatste seizoen van Lost is weer begonnen
- Robin Hartog
Niemand die hier Two and a Half men kijkt?
Zojuist begonnen aan Seizoen 7, blijft gewoon echt geniaal leuk. 8)

-
jup! hahahaha gister ook weer geniaal
Ik hoop dat ie uitelkaar gaat met die chick... geniale serie 8) 

- Robin Hartog
Wat was er gister op TV? Ik kijk het niet op TV, die heb ik allemaal al gezien.
S07 is net uit in de USA
Trouwens, ik heb ook alle seizoenen van Californication gekeken (geniaal!) en Scrubs kijk ik heel af en toe, Family Guy ook met enige regelmaat, en heel soms Las Vegas. 8)

Trouwens, ik heb ook alle seizoenen van Californication gekeken (geniaal!) en Scrubs kijk ik heel af en toe, Family Guy ook met enige regelmaat, en heel soms Las Vegas. 8)
-
welke "winkel" haal jij ze vandaan?Robin Hartog schreef:Wat was er gister op TV? Ik kijk het niet op TV, die heb ik allemaal al gezien.S07 is net uit in de USA
![]()
-
Robin Hartog schreef:Wat was er gister op TV? Ik kijk het niet op TV, die heb ik allemaal al gezien.S07 is net uit in de USA
![]()
ja, daar heb ik het ook over... de aflevering dus van (zondag) voor ons maandag

scrubs is helaas wat minder geworden nu JD er niet meer is. Ze hadden moeten stoppen na vorig seizoen. Was echt een SUPERMOOI eind!

- Robin Hartog
Payserver, Eweka. Ik zoek de NZB's op nzbindex.nl en dowload het vervolgens met SABNZBD.BrianV schreef:welke "winkel" haal jij ze vandaan?Robin Hartog schreef:Wat was er gister op TV? Ik kijk het niet op TV, die heb ik allemaal al gezien.S07 is net uit in de USA
![]()

@Metchu: Scrubs kijk ik heel soms maar een oudere aflevering, nooit echt gevolgd ofzo.

Enne, die aflevering moet ik nog zien!

-
ik heb scrubs echt gevolgd, dan is het ook veel leuker er is een echte lijn in de serie... heel gaaf... de humoris super!
Misschien is psych ook wel wat voor je. Vergelijkbare humor met Scrubs, ook ERG leuk!

- MartijnGizmo
LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST
Ohja, trouwens, Lost is weer begonnen. Vanavond maar ff kijken dus...

-
Martijn Koevoets schreef:LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST LOST
dat zei ik
Metchu schreef:Laatste seizoen van Lost is weer begonnen

-
Ja kut serie dat Lost met die stomme theorien en wazig gedoe en nooit antwoorden
En toch kijk ik het
Binnenkort es downloaden...

En toch kijk ik het

Binnenkort es downloaden...