Als er iets kut rijd is het een Nitro wegindobesar schreef:Jij hebt natuurlijk liever een Dodge Nitro!Kgroot.nl schreef:Anders ik wel![]()
Alleen jammer dat het een 370Z is![]()
gebakkie

Als er iets kut rijd is het een Nitro wegindobesar schreef:Jij hebt natuurlijk liever een Dodge Nitro!Kgroot.nl schreef:Anders ik wel![]()
Alleen jammer dat het een 370Z is![]()
The car has been specially chosen for its challenging but hugely entertaining rear-wheel drive dynamics and the time trial should allow GT novices and veterans alike to get a real idea of what its like to get to grips with this sensational car
Deel van catalunya circuit of word ik nou gek?VLA schreef:Dit is de baan waarop de time attack gedaan gaat worden... overmorgen begint het al :
nein, zover ik weet is het een gratis download van de PS store.Ernst Jan Dekker schreef:Gaat die Demo ook geld kosten?
Nee en het is eigenlijk ook niet echt een demo, is puur een Time Attack voor de GT Driving Acedemy.Mike Spanjersbergh schreef:Dit is zeker weer een zoethoudertje om dan de echte game over een jaar of 2 uit te brengen ?
Niet waar. Want voor Noord Amerika etc is er geen Time Attack voor de Academy.VLA schreef:Nee en het is eigenlijk ook niet echt een demo, is puur een Time Attack voor de GT Driving Acedemy.Mike Spanjersbergh schreef:Dit is zeker weer een zoethoudertje om dan de echte game over een jaar of 2 uit te brengen ?
Ok het is een soort van demo, maar daarbij is het ook een time attack voor de driving academy, en voor de landen die er niet aan mee doen kun je het zien als een soort demo.Roman schreef:Niet waar. Want voor Noord Amerika etc is er geen Time Attack voor de Academy.VLA schreef:Nee en het is eigenlijk ook niet echt een demo, is puur een Time Attack voor de GT Driving Acedemy.Mike Spanjersbergh schreef:Dit is zeker weer een zoethoudertje om dan de echte game over een jaar of 2 uit te brengen ?
Het is gewoon een hele kleine demo, en voor Europa de mogelijkheid zich te plaatsen voor de Driving Academy.
The GT Academy will run in the following countries:
UK
Ireland
France
Switzerland
Italy
Germany
Austria
Denmark
Norway
Finland
Sweden
Spain
Portugal
Netherlands
Belgium
Australia
New Zealand
However gamers in countries not mentioned on the list need not fear as there will be a special Gran Turismo 5 Time Trial Challenge for them to get to grips with it, too.
Zoethoudertje is het zeker :Macboy schreef:Nou nee, als je wint mag je een jaar in Cup-Team meerijden, dus hoezo zoethoudertje ?
Typisch Gran TurismoMacboy schreef:Niks nog !
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten