Tsss.. wrijf dat alcon stof eens uit je ogen ofzoTommy schreef:foto van een mazda met BMW emblemen ofzo

Tsss.. wrijf dat alcon stof eens uit je ogen ofzoTommy schreef:foto van een mazda met BMW emblemen ofzo
zijn m5 van E60 op een e39Peric schreef:Zijn het nou velgen van een E39 M5 of van een E60?
njah , shit happendsTommy schreef:foglights... so played out nowadays.. only kia's and hyundai's still turn them on when there's no fog at all.
Dan moet het wel imitatie zijn want e60 is klein asgat, e39 groot. Dus OEM past niet zonder draaibank....Jenia schreef:Peric schreef:Zijn het nou velgen van een E39 M5 of van een E60?
Ah, op mn e39 liggen m5 type velgen van een e60, nu snap ik hem.Jenia schreef:zijn m5 van E60 op een e39Peric schreef:Zijn het nou velgen van een E39 M5 of van een E60?
E39 heeft 74.1mmTommy schreef:Dacht dat E39 iets van 76,5 mm naafgat heeft en alle andere iets van 72,6mm ofzo.
Xave30 schreef:Wat vindt DF van deze setup?
Zou het graag eens stilstaand zien...Lijkt me wel gaaf.Xave30 schreef:
Borbet A's onder een M Roadster.. ruimdenkend of gewoon fout?
Heb lang gezocht maar niks gevonden. Ik zal hem maar ff pb'enNiels v D schreef:Zou het graag eens stilstaand zien...Lijkt me wel gaaf.Xave30 schreef:
Borbet A's onder een M Roadster.. ruimdenkend of gewoon fout?
Echt iets voor Romo!Xave30 schreef:
![]()
indobesar schreef:Echt iets voor Romo!Xave30 schreef:
![]()
Kontjes kunnen toch niet groot genoeg zijn?romo schreef:indobesar schreef:Echt iets voor Romo!Xave30 schreef:
![]()
Heel dik .....................................maar bisschen zuviel des Guten......................