Mazda 3 MPS, met dezelfde motor als de Mazda MPS 6. Helaas wel FWD Maar mischien brengen ze ook nog wel een AWD uit, de techniek ligt klaar bij Volvo. vermogen is nog niet bekend zal wel 240/250pk worden maar met chips erin moet 300 pk lukken.
Heb wel gereden in de mazda 3 sport.. en dan de 2liter..(150pk) poehh Auto lag goed op de weg moet ik zeggen.. klaverblad kon ie ook wel snel vanaf.. Voor de rest.. deze auto zal wel veel te duur worden voor wat je ervoor aan rijbeleving terug krijgt.. (net zoals de mazda 6 mps)
Begin hem zowaar nog aardig mooi te vinden ook.
250+ pk's zou 'ie krijgen.
Wat gaat dat kosten?
Tussen 30k en 35k?
Is wel eens wat anders tussen de Leon's en WRX-en.
Zal na een paar jaar wel weer onverkoopbaar zijn... gaat men toch weer liever voor de Golfjes enzo.
Als ze die als AWD uitbrengen, dan ben ik op zeker geinteresseerd, anders hoef ik er niets over te weten 250+pk op voorwielen schiet niet op. Eindelijk een 323 4x4 Turbo opvolger. Werd tijd :!:
Daar waar ik de Mazda 6 een lelijk saai rothok vind, daar smoelt deze 3 juist wel weer aardig.
Het is wel des Japanners dat het slot vd achterklep er weer plomp verloren zomaar ergens is opgekwakt.
Het ontbreekt nog maar net aan de mistlamp die in de achterbumper is gezaagd en met een zwarte omranding "netjes" is verzonken
Naja....qua handling is de Mazda3 wel aardig (vergelijkbaar met Focus) maar verder had ik liever 100 euro per maand meer uitgegeven voor een Audi A3 of 1-serie Graphite.
Ach, nog maar 2,5 jaar [img:30:25]http://images.fok.nl/s/nopompom.gif[/img]
Deze MPS versie, tsja....zullen wel liefhebbers voor zijn maar ik zou voor een VAG 1.8T gaan.