+1FerdiACS1 schreef:Vreemd verhaal, is er een techneut in de zaal? Als een auto door het water werd opgetild, dan drijft de auto. Dan is dat verhaal van de engineer toch broodje aap, want er valt toch helemaal niets te corrigeren omdet er geen wegcontact is? Waar moet de auto zich tegen 'afzetten' dan? Wat wel kan is een schroef laten zakken uit de achterbumper, die in het water hangen en daarmee corrigeren ..
![]()
Zonder dolheid, volgens mij zijn ze door het oog van de naald gegaan met hun 250kmh door de kletsnatte regen? In een bocht was dit vreselijk uit de hand gelopen, toch?
Alles is uit te zetten..........Ravin ///M schreef:Dat pedestrian safety gebeuren is door de dealen sotwarematig uit te zetten hoor.
Is volgens mij op Top Gear of op 5th Gear een keer terloops gemeld. Slechte
reclame voor Nissan, btw., voor een anders zo magistrale wagen.
Dat wordt gedaan omdat er een soort van gentlemen's agreement is en die luid dat er niet volles programm langs de T13 tribune gereden mag worden vanwege invoegend verkeer een stukje verderop. Althans dat is wat ik er eerder van begrepen heb, als ik me niet vergis doet ook SportAuto het zo.Mark Nauta schreef:Die tijd in het filmpje, dat is wel leul, maar is net geen hele ronde. Waarom dat kleine stukje langs de oude pitlane niet meetellen?? Zo smokkel je er toch
makkelijk 1.5/2 seconden vanaf?? Of doen andere fabrikanten dat ook zo??
Ik denk wel degelijk dat dit verhaal klopt. Gezien de computer alle 4 de wielen continue monitord. Hij zorgt er voor dat de snelheid van de 4 wielen weer gelijk word en de auto dus niet naar links of rechts trekt.FerdiACS1 schreef:Vreemd verhaal, is er een techneut in de zaal? Als een auto door het water werd opgetild, dan drijft de auto. Dan is dat verhaal van de engineer toch broodje aap, want er valt toch helemaal niets te corrigeren omdet er geen wegcontact is? Waar moet de auto zich tegen 'afzetten' dan? Wat wel kan is een schroef laten zakken uit de achterbumper, die in het water hangen en daarmee corrigeren ..
![]()
Zonder dolheid, volgens mij zijn ze door het oog van de naald gegaan met hun 250kmh door de kletsnatte regen? In een bocht was dit vreselijk uit de hand gelopen, toch?
Op de aanschaf van die Ferrari na doet die Scuderia rijder echt alles fout wat ie fout kan doen. Met een gemiddeld goede rijder in die Ferrari had de GT-R rijder 'm na 10 rondjes weer in z'n achteruitkijkspiegel mogen ontmoeten.Erik K. schreef:Nissan GTR @ Mugello vs. Ferrari Scuderia
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 1 gast