Mooie avond gisteren voor een foto...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roman

Re: Mooie avond gisteren voor een foto...

Bericht door Roman » 14 dec 2009, 16:26

PeerH schreef:Mooie foto's,

Maar elke zomer als we over de A7 van Malaga naar Marbella rijden kijk ik idd naar de kust, en zie dus ook Torromolinos en Benalmadena, en dan vind ik het allemaal zo vol gebouwd.... :bag:

Wel prachtige uitzicht en heerlijke bergweggetjes om over te knallen. Bijv Marbella ri Rhonda :love:
Het is inderdaad behoorlijk volgebouwd, een van de redenen ook dat het in is gestort op de huizenmarkt. Veel te veel en te snel bouwen zonder dat er ook nog maar iets verkocht is.

Maar het valt op zich ook wel weer mee, niet zo veel anders als een woonwijk ergens in NL. Het is nog best mooi stil als je niet in een centrum ergens zit.

Genoeg bergweggetjes zeker, die van Marbella naar Ronda is een bekende, maar zoals die weg ken ik er meerdere, en nog altijd nergens cameras :hosanna:

KW

Re: Mooie avond gisteren voor een foto...

Bericht door KW » 15 dec 2009, 15:41

Ik heb niks met Marokko (mja m'n ex is er een paar jaar terug geweest), maar de foto's zijn erg mooi 8)
Verder het idee dat je niet naar de overkant van een meer kijkt maar naar een ander continent aan de andere kant vand e 'zee' geeft wel beetje apart gevoel ja.

Plaats reactie