Ze komt in hele goede handen terecht. Ik mag er gebruik van maken wanneer ik wil en zal ook het verdere onderhoud mogen verzorgen.
Samen met de achterblijvende E34's op de foto.
Joost, heel veel plezier met deze prachtige dame!
frankv schreef:mooi! ik had gehoopt er voor het weekend ook eentje gekocht te hebben, maar dat is niet doorgegaan, volgende keer beter
Volgens mij heeft heel DF op dat ding lopen biedensteve smith schreef:frankv schreef:mooi! ik had gehoopt er voor het weekend ook eentje gekocht te hebben, maar dat is niet doorgegaan, volgende keer beter
Dus je zat ook te bieden bij de staat? Ik heb 'm ook niet gekregen...
Die blauwe bij domeinen, was dat wat, dan ?steve smith schreef:frankv schreef:mooi! ik had gehoopt er voor het weekend ook eentje gekocht te hebben, maar dat is niet doorgegaan, volgende keer beter
Dus je zat ook te bieden bij de staat? Ik heb 'm ook niet gekregen...
ik ben benieuwd waarvoor hij is weg gegaan, de oude eigenaar wist natuurlijk het beste wat hij wel of niet waard was, wordt zo'n auto door de fiscus geconfiskeerd ofzo?Mark Nauta schreef:Volgens mij heeft heel DF op dat ding lopen biedensteve smith schreef:Dus je zat ook te bieden bij de staat? Ik heb 'm ook niet gekregen...frankv schreef:mooi! ik had gehoopt er voor het weekend ook eentje gekocht te hebben, maar dat is niet doorgegaan, volgende keer beter.
Twee jaar toch? Mijn Vijf heeft ook ZB-nogwat-nogwat en die is in december 2007 geïmporteerd.Dick Hoekendijk schreef: Ik heb de auto op de dag af 3 jaar in mijn bezit gehad. .
![]()
Gebruikers op dit forum: Arstey, beske, Bob Gervais, Dimitri, EricT, Fabian, Joost H., Majestic-12 [Bot], Mark 320iS, mark123, matthyssie, Sidney, SvB en 9 gasten