Maar of 't noe zo'n positief bericht is.Critical Reception
The M3 has received nearly unanimous critical acclaim from motoring journalists for its performance, refinement, and practicality. It is the only car on Seven Car Garage to receive 100% positive reviews.[20] Ezra Dyer of Automobile Magazine once suggested that "...car magazines generally regard the M3 the same way a four-year-old regards Santa Claus."[21]
volgens mij komt dat kitje hier vandaan http://www.flossmann.eu/start/eng/start.htmMark Nauta schreef:Die zogenaamde GTR is toch wel redelijk Sjonnie hoor.....
pedoklaasHugo Bos schreef:Als ik in de M3 rijd voelt het wel een beetje als Sinterklaas vroeger deed
B46 schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, ben ook (niet met haast) op zoek naar een CSL.
Nu zag ik dat deze sinds vandaag te koop staat in Duitsland.
M3 CSL met maagdelijke 12.500 KM! € 52.000
Bedoeling is om hem puur als collectors item te bezitten en af en toe (max. 5000km p.j) te berijden, enkel in goede weersomstandigheden. Stalling zal binnen en verwamd plaatsvinden.
Graag hoor ik wat jullie van dit exemplaar vinden!!!
Aan de andere kant als je van poetsen houdt is de kleur weer geweldig natuurlijk...Robin schreef:B46 schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, ben ook (niet met haast) op zoek naar een CSL.
Nu zag ik dat deze sinds vandaag te koop staat in Duitsland.
M3 CSL met maagdelijke 12.500 KM! € 52.000
Bedoeling is om hem puur als collectors item te bezitten en af en toe (max. 5000km p.j) te berijden, enkel in goede weersomstandigheden. Stalling zal binnen en verwamd plaatsvinden.
Graag hoor ik wat jullie van dit exemplaar vinden!!!
Prachtig en als nieuw man!
1 % 'maar' en dat is de kleur, je ziet er alles op, die mij maar dat CSL typerende grijs.
Gebruikers op dit forum: BartMS en 5 gasten