Aangezien er gewerkt wordt aan een CSL-fotoshoot, ben ik wel heel benieuwd naar de nieuwe eigenaar.....hoop dat het een DF-er is, en anders een///Martin schreef:Ben benieuwd, zou een leuk clubje worden zo.
bekende van iemand hier.
Aangezien er gewerkt wordt aan een CSL-fotoshoot, ben ik wel heel benieuwd naar de nieuwe eigenaar.....hoop dat het een DF-er is, en anders een///Martin schreef:Ben benieuwd, zou een leuk clubje worden zo.
Interesting!romo schreef:It wasn`t me............................![]()
Maar er zit wel wat aan te komen...............................
Vertel............romo schreef:
Maar er zit wel wat aan te komen...............................
Roy schreef:S1000 RR Carbon
oja joh?? cool 8)Mark Nauta schreef:Aangezien er gewerkt wordt aan een CSL-fotoshoot, ben ik wel heel benieuwd naar de nieuwe eigenaar.....hoop dat het een DF-er is, en anders een///Martin schreef:Ben benieuwd, zou een leuk clubje worden zo.
bekende van iemand hier.
Volgens mij was ie toen nog niet verkocht.Kasteel schreef:Denk dat ie eigenlijk al wel verkocht was, voordat ding online stond, maar staat natuurlijk mooi ff op de site. Die lachen zich nu rot om het aantal hits op de advert
.
Andre schreef:Volgens mij was ie toen nog niet verkocht.Kasteel schreef:Denk dat ie eigenlijk al wel verkocht was, voordat ding online stond, maar staat natuurlijk mooi ff op de site. Die lachen zich nu rot om het aantal hits op de advert
.
Dan heb ik niks gezegd, was overigens geen schande geweest beetje aandacht trekken voor gumminded NederlandAndre schreef:Volgens mij was ie toen nog niet verkocht.Kasteel schreef:Denk dat ie eigenlijk al wel verkocht was, voordat ding online stond, maar staat natuurlijk mooi ff op de site. Die lachen zich nu rot om het aantal hits op de advert
.
Rickstah schreef:
Ik zat helemaal te shaken van de zenuwen toen ik de snelweg opdraaide :banaan: