En hij is van http://www.spydercam.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ding ziet er niet uit, maar hun gebruiken hem dus voor filmopnames zo te zien. Echter was ie nu even shoppen bij de MediaMarkt
Blegh! Groen..... :twisted:Mark Nauta schreef: in het groen.
heheallen schreef:Kwam vandaag een grijze Mini GP tegen met een zwaaiende kabouter erin. Als welopgevoede dwerg heb ik uiteraard teruggezwaaid voor zover dat nog mogelijk was gezien ik aardig bevroren was. Erg koud op de snelweg als de deuren er niet in zitten.
Daar reed ik in, het is de 840i van me broerSteven Nauta schreef:heheallen schreef:Kwam vandaag een grijze Mini GP tegen met een zwaaiende kabouter erin. Als welopgevoede dwerg heb ik uiteraard teruggezwaaid voor zover dat nog mogelijk was gezien ik aardig bevroren was. Erg koud op de snelweg als de deuren er niet in zitten.![]()
Zag vandaag een BMW 850i met dikke 19" BBS lemans jetsers, dik hoor!
Hey dwerg zit ik een beetje aardig te doen in jouw topic krijg ik ditallen schreef:Kwam vandaag een grijze Mini GP tegen met een zwaaiende kabouter erin. Als welopgevoede dwerg heb ik uiteraard teruggezwaaid voor zover dat nog mogelijk was gezien ik aardig bevroren was. Erg koud op de snelweg als de deuren er niet in zitten.