http://champstyle.nl/cms.php?id=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoor nog steeds iets van twijfel.romo schreef:Op die versie heb ik intussen een offerte, komend weekend ga ik (zeer waarschijnlijk) de zaak rond maken.............................
Wouter81 schreef:Ik hoor nog steeds iets van twijfel.romo schreef:Op die versie heb ik intussen een offerte, komend weekend ga ik (zeer waarschijnlijk) de zaak rond maken.............................
Dat vertelde de verkoper mij ook al inderdaad. (Over die houding).Wouter81 schreef:Collega heeft vanmiddag proefgereden en belde me nog even daarna. Regende helaas maar wel een beetje een indruk kunnen krijgen. Wat hem vooral opviel was dat de motor qua zit niet eens zo extreem zit, zakte niet gelijk door de polsen heen. Viel mij ook op toen ik even op de demo in de winkel zat.
Wel lange levertijd trouwens, nu bestellen was pas in maart leveren.
Wouter81 schreef:De teller ja, de motor niet.
Hehe, geen enkele fabrikant laat tegenwoordig meer dan 299 op de teller zien. Is gekomen door de Suzuki Hayabusa, die ging ls 1 van de eerste motoren over de 300. Is toen enorm veel gezeik in de politiek over geweest, motoren die harder dan 300 gingen moesten verboden worden enzovoorts. Onzin natuurlijk, alsof een motor die 310 op de teller gaat gevaarlijker is dan 1 die 280 gaat. Maar goed.... om geen slapende honden wakker te maken gaan de tellers niet meer verder.Snipe schreef:Jammer, zo'n net-niet-motor. Als je dan toch 299 op de teller hebt staan, wil je natuurlijk die 300 ook even zien.
Wouter81 schreef:Collega heeft vanmiddag proefgereden en belde me nog even daarna. Regende helaas maar wel een beetje een indruk kunnen krijgen. Wat hem vooral opviel was dat de motor qua zit niet eens zo extreem zit, zakte niet gelijk door de polsen heen. Viel mij ook op toen ik even op de demo in de winkel zat.
Wel lange levertijd trouwens, nu bestellen was pas in maart leveren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten