Tiger Woods stopt met golfen (voorlopig)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Tiger Woods

schande voor de sport
0
Geen stemmen
gewoon een gezonde jongen
15
54%
zo lang hij goed golft is het niet interessant
13
46%

Totaal aantal stemmen: 28

Snipe

Tiger Woods stopt met golfen (voorlopig)

Bericht door Snipe » 12 dec 2009, 23:42

Afbeelding

Afgelopen nacht op de site van Tiger Woods:
Tiger Woods taking hiatus from golf By Tiger Woods

I am deeply aware of the disappointment and hurt that my infidelity has caused to so many people, most of all my wife and children. I want to say again to everyone that I am profoundly sorry and that I ask forgiveness. It may not be possible to repair the damage I've done, but I want to do my best to try.

I would like to ask everyone, including my fans, the good people at my foundation, business partners, the PGA Tour, and my fellow competitors, for their understanding. What's most important now is that my family has the time, privacy, and safe haven we will need for personal healing.

After much soul searching, I have decided to take an indefinite break from professional golf. I need to focus my attention on being a better husband, father, and person.

Again, I ask for privacy for my family and I am especially grateful for all those who have offered compassion and concern during this difficult period.
Telegraaf.nl: De Professional Golfers Association (PGA) Tour zegt in een verklaring begrip te hebben voor de beslissing van Woods, de onbetwiste nummer een van de wereld. „We kijken uit naar Tiger's terugkeer in de PGA-tour als hij besluit dat de tijd er weer rijp voor is.”

Naast de meer dan tien minnaressen die inmiddels zijn opgedoken, heeft pooieres Michelle Braun laten weten dat ze ook wel eens een leuk feestje voor Woods regelde. Volgens de hoerenmadam had Woods een gezond libido, want de hoeren werden soms per 15 tegelijk aangerukt.

Inmiddels hebben Pepsi en Gilette laten weten geen gebruik meer te willen maken van Tiger's diensten. Woods maakte voor deze merken reclame.

JP

Re: Tiger Woods stopt met golfen (voorlopig)

Bericht door JP » 12 dec 2009, 23:44

Let's do another 18 hoes , uh holes...... :bag:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 dec 2009, 23:46

hole in 18.........................................................women........................... :roflol:

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 13 dec 2009, 00:09

Aardige kerel die ten onder gaat aan zijn eigen rijkdom..

Luuk

Bericht door Luuk » 13 dec 2009, 00:11

Tja, hij is natuurlijk ontzettend stom geweest...

Dan is Amerika ook zo vriendelijk om gelijk de bekende persoon, die normaal gesproken Mr. 'Braaf' himself is, ook direct even met de grond gelijk te maken.

Maargoed, we komen er wel weer overheen. :thumbup:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 13 dec 2009, 00:15

Toch behoorlijk stom om vreemd te gaan als je vrouw er zo uitziet. :)

Afbeelding

Maar goed, kan de weelde blijkbaar niet dragen. Lijkt me verder wel een geschikte vent. Alleen is Amerika nogal het verkeerde land om vreemd te gaan als bekend persoon hehe.

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 13 dec 2009, 00:25

Gewoon een gezonde jongen :lol:

Maar met zo een vrouw zou ik wel 3x nadenken eigenlijk...

GTRene

Bericht door GTRene » 13 dec 2009, 05:04

gewoon z'n vrouw bedriegen :hammer:

kijk als het in overeenstemming is met je vrouw en zij weet echt overal van en stemt er mee in, dan ist een gezonde jongen.

echt vreemd gaan vind ik ontoelaatbaar, en moet je meteen daarna melden aan je vriendin/vrouw zodra het gebeurt is, wat die Tiger gedaan heeft tja, das fout, magoed wie lult er nog over David Letterman? we zijn het vaak snel weer vergeten, behalve de direct betrokkenen.

whaha

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 13 dec 2009, 08:44

Weet jij veel wat voor een feeks die vrouw van m is...
oordeel pas als je alles weet... wij weten niks, dus...

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 dec 2009, 09:13

Buiten zijn eigen vrouw vind ik al die andere het dood trappen niet waard.....
Ze zijn net zo fout als woods zelf want ze wisten allemaal dat hij getrouwd was.
Nu gaat er ineens zo`n trut lopen janken en zijn vrouw bellen dat ze er spijt van heeft........

En zo als Roman al stelde , wie weet wat voor een bitch zijn eigen vrouw is......
Hij moet gewoon 5o miljoen lappen en nooit meer trouwen....
Maar 50 miljoen zal wel niet genoeg voor haar zijn wat eigenlijk ook wel weer genoeg zegt......

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 13 dec 2009, 09:44

Downforce Hans schreef:Buiten zijn eigen vrouw vind ik al die andere het dood trappen niet waard.....
Ze zijn net zo fout als woods zelf want ze wisten allemaal dat hij getrouwd was.
Nu gaat er ineens zo`n trut lopen janken en zijn vrouw bellen dat ze er spijt van heeft........

En zo als Roman al stelde , wie weet wat voor een bitch zijn eigen vrouw is......
Hij moet gewoon 5o miljoen lappen en nooit meer trouwen....
Maar 50 miljoen zal wel niet genoeg voor haar zijn wat eigenlijk ook wel weer genoeg zegt......

Tja iets in die richting, wel eigenlijk allemaal lekkere poppetjes(doh!) . En ik weet van niks maar z'n eigen vrouw geeft mij juist nog 't meeste gevoel een echte golddigger te zijn. Zie ik haar(mooie dat wel) kop, krijg ik zo'n Maxima-moment. :mrgreen:

Aan de andere kant snap ik TW dus wel. Ze komen tóch aangewaaid en het vleesch is zwak ofzo....en hoge bomen vangen veel wind...

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 13 dec 2009, 10:05

Wat een ophef.......man o man iemand gaat vreemd.....ja dus.....meer dan de helft vd bevolking gaat vreemd en staan die in de krant?
En dat zn vrouw een mooi wijf is.....wie weet is het idd een enorme bitch.....

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 dec 2009, 10:13

Lijkt me een goudvinkje uit de "hors categorie"...............................lijkt zeg ik dus..............

Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen..........................hoe waar is het weer gebleken...................

Tiger.........................go hunt again.....................do what Tigers have to do.............. :roflol:
Laatst gewijzigd door romo op 13 dec 2009, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 13 dec 2009, 10:14

Als het een bitch is dan moet je haar lozen i.p.v. met je schwanzo rond te slingeren. Gezien zijn positie gewoon dom imho. Een topsporter zijn is naast een hoop zaken ook nog altijd een stukje PR en aan contracten met Nike e.d. verdien je nog meer dan tegen zo'n balletje aanslaan.... Dan moet je dit niet doen.

Imho gewoon een errug domme actie :stom:

romo

Bericht door romo » 13 dec 2009, 10:17

Hormonen en slimheid das een soort van contradictio in terminis......................... :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 13 dec 2009, 10:20

Topsporters en testosteron, scoringsdrang, golddiggers, laat hem lekker, is zijn verantwoording, net zoals als de dames die graag gestrekt gaan voor hem.

Hij heeft mijn zijn vrouw een huwelijkscontract met allerlei regels en geld n looptijden, net echt romantisch, maar wellicht wel realistisch!

Michel

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 13 dec 2009, 10:33

Michel P schreef:Topsporters en testosteron, scoringsdrang, golddiggers, laat hem lekker, is zijn verantwoording, net zoals als de dames die graag gestrekt gaan voor hem.

Hij heeft mijn zijn vrouw een huwelijkscontract met allerlei regels en geld n looptijden, net echt romantisch, maar wellicht wel realistisch!

Michel
Precies..........wat de beste man doet prive zal me jeuken.....als ie maar mooi Golf kan laten zien...

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 13 dec 2009, 10:42

Werk en privé gescheiden houden toch? Ik zou gewoon door golfen als ik hem was.

Boeie van die sponsors, geld heeft ie toch wel en als ie blijft presteren komen er vast wel weer sponsors terug.

Snipe

Bericht door Snipe » 13 dec 2009, 10:52

duifjes.com schreef:Wat een ophef.......man o man iemand gaat vreemd.....ja dus.....meer dan de helft vd bevolking gaat vreemd en staan die in de krant?
En dat zn vrouw een mooi wijf is.....wie weet is het idd een enorme bitch.....
Maar gaat dan ook de helft van de bevolking vreemd gaat met 11 mevrouwen, 15 hoeren en wie weet wat er allemaal nog meer opduikt.

Ik vind het wel jammer dat 'ie stopt met golfen. Dat hij nou eindelijk eens niet meer die ideale brave Hendrik schoonzoon is, vind ik dan wel weer een voordeel. Los van de prestaties zien we natuurlijk liever James Hunt dan een saaie sukkel als Schumacher, niet waar?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 13 dec 2009, 11:12

Het is zijn leven, hij doet maar. Typisch Amerikaans om daar zo'n ophef over te maken. En die sponsoren die er niets meer te maken willlen hebben... Beetje te hysterisch vind ik.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 dec 2009, 12:01

Gilette stop met sponsorring.........

De meeste vrouwen die vreemd gaan scheren hun poes met die scheermesjes.....maar daar hoor je de heren van Gilette niet over....
Door het vreemd gaan van vrouwen verkoopt Gilette zoveel scheermesjes dus hoe bedoel je dubbele moraal......( ja toch Jacco :mrgreen: )

Of is dit erg vergezocht :nah:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 13 dec 2009, 12:45

Downforce Hans schreef:Gilette stop met sponsorring.........

De meeste vrouwen die vreemd gaan scheren hun poes met die scheermesjes.....maar daar hoor je de heren van Gilette niet over....
Door het vreemd gaan van vrouwen verkoopt Gilette zoveel scheermesjes dus hoe bedoel je dubbele moraal......( ja toch Jacco :mrgreen: )

Nee hoor....niet vergezocht.......

Hele volksstammen gaan vreemd...alleen praten we er niet over.....ik durf te beheren dat bijna iedereen wel eens vreemd is gegaan!......alleen houden
we onze grote mond......vreemd gaan hoort gewoon bij de mensheid......altijd al zo geweest...Mannen blijven mannen die graag veroveren en hebben voortplant drang...

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 13 dec 2009, 12:51

duifjes.com schreef:
Downforce Hans schreef:Gilette stop met sponsorring.........

Nee hoor....niet vergezocht.......

Hele volksstammen gaan vreemd...alleen praten we er niet over.....ik durf te beheren dat bijna iedereen wel eens vreemd is gegaan!......alleen houden
we onze grote mond......vreemd gaan hoort gewoon bij de mensheid......altijd al zo geweest...Mannen blijven mannen die graag veroveren en hebben voortplant drang...
+1

GTRene

Bericht door GTRene » 13 dec 2009, 13:08

Ravin ///M schreef:Weet jij veel wat voor een feeks die vrouw van m is...
oordeel pas als je alles weet... wij weten niks, dus...
nee weet ik niet, wat ik alleen duidelijk wil maken is dit...

als zijn vrouw van niks wist, en je zou trouw zijn aan elkaar maar hij is dat in dat geval bv niet omdat hij ook met anderen neukt, dan ben je fout, hoe fout zijn vrouw of bitch ook is.

kijk dat velen het doen weet ik ook, maar daarmee kan je zoiets niet goed praten, alleen relativeren, maar dat begrijp jij ook denk ik.

das net als bv stel van de 100 mensen die bij de bank werken stelen 50 mensen zeg 1.000 euro, dan kun jij ook wel bv 1.000,-euro gaan stelen en zeggen ja dat doen de meesten, echter dat praat het nog niet goed, je blijft een dief volgens de wet, en hun volgens hun huwelijk of mondelinge overeenkomst neem ik aan.

magoed, als jou vrouw met de postbode neukt en met de bakker en ach de glazenwasser zal jij niet erg vinden :wink:

en alles weten kunnen we niet, maar wel een oordeel zoals je wil over dat wat we nu weten, en zo was/is mijn opstelling altijd, meer kan immers niet, maar ook dat zul jij weten :wink:

romo

Bericht door romo » 13 dec 2009, 14:52

Tiger needs some time on his own;

Afbeelding

Plaats reactie