Toch nog een serieuze Renault Twingo: R1 en R2

Ruikt het naar knoflook? Dan is dit het juiste forum! Alles over Franse auto's, van Citroën tot Venturi.
Plaats reactie
Downforce Hans

Re: Toch nog een serieuze Renault Twingo: R1 en R2

Bericht door Downforce Hans » 11 dec 2009, 15:36

Wat kinderachtig van je luco om dat gedoe met je avatar er gelijk bij te halen.
Mijn zoon zit ook wel eens mee te kijken op het forum en hoeft ook die bungelende tieten niet per-c te zien.
Er is een speciaal topic voor (nsfw) en jij blijft als een klein kind er over doorzeiken dat je het niet als avatar kan gebruiken.
Denk ff na.......

Luco

Bericht door Luco » 11 dec 2009, 15:41

Downforce Hans schreef:Wat kinderachtig van je luco om dat gedoe met je avatar er gelijk bij te halen.
Mijn zoon zit ook wel eens mee te kijken op het forum en hoeft ook die bungelende tieten niet per-c te zien.
Er is een speciaal topic voor (nsfw) en jij blijft als een klein kind er over doorzeiken dat je het niet als avatar kan gebruiken.
Denk ff na.......
Dat van de avatar was maar een voorbeeld, meer niet

Maar blijkbaar wordt er lacherig gereageerd als een aantal mensen zich storen aan een bepaalde manier van nieuwsbrengen terwijl diezelfde mensen commentaar hebben op andere sites en autobladen.

Nou met zulke koppen ben je in mijn ogen geen haar beter, en het dan ook nog verdedigen, dat is pas kinderachtig.
Maar goed weten we iig hoe de verhoudingen liggen, dat is dan wel weer duidelijk :thumbup:

RVV

Bericht door RVV » 11 dec 2009, 15:55

terwijl diezelfde mensen commentaar hebben op andere sites en autobladen.
Nu daag je me uit... quote even een topic/tekst van mij waar ik, Snipe, Mark Nauta, Peter Tunissen of Sander.. commentaar leverd of afgeeft op andere sites of autobladen ?

Luco

Bericht door Luco » 11 dec 2009, 16:04

Rico schreef:
terwijl diezelfde mensen commentaar hebben op andere sites en autobladen.
Nu daag je me uit... quote even een topic/tekst van mij waar ik, Snipe, Mark Nauta, Peter Tunissen of Sander.. commentaar leverd of afgeeft op andere sites of autobladen ?
als eerst deze maar eens dan http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=17064" onclick="window.open(this.href);return false;

Lees maar eens goed in diverse topics waar tests staan, lees dan ook even de topics door waarin de veranderingen aangekondigd worden voor df en dat het anders zou moeten dan wat er nu door veel sites gedaan wordt, staat zat over in in de desbetreffende topics :thumbup:
Maar je moet maar doen wat jij denkt dat goed is, ik vind het iig een waardeloze instelling om zo nieuws te brengen, het is geen nieuws, het is gewoon lekker zeiken over een auto die je niet bevalt.
En de R1 en R2 is ook geen nieuws, dat was al bekend voordat de gordini in het nieuws kwam

Dus wat mij betreft 2 x dikke fail :clap: :mrgreen:

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 11 dec 2009, 16:21

wat een consternatie allemaal weer op de vrijdagmiddag. Kom op mensen Renaults is leuk Gordini's helemaal en BMW ook helemaal :-D(y)

RVV

Bericht door RVV » 11 dec 2009, 16:22

Oja die was ik vergeten, anderen wijzen op fouten dat kan niet (een 6 in lijn V6 noemen) :bag:

Tja wat jij zeiken noemt.. is jouw interpretatie.

Wie zegt dat "ons" (DF news) een Twingo niet bevalt ? Mijn moeder rijd notabene in een Twingo op mijn aanraden. Zou ik toch niet doen als het me niet beviel.. sterker nog ik had vorig jaar zelf een klein beetje overwogen om 1 te kopen (met zo'n turbootje er op). Oke het werd hem niet, maar de conclussie dat "ons" de Twingo niet bevalt slaat nergens op.

Ik denk eerder dat de TS kritiek heeft op het vermarkten van een "sportief" model Twingo door Renault. Een sticker er op van een klasieke sportieve naam en hij is sportief.. Ja daar kan kritiek op worden geleverd..en terecht..

Om even in BMW termen te blijven want daar geef jij graag op af :wink: .. als BMW een M5 CSL noemt omdat ze de achterbank er uit slopen dan krijgt dat netzo zoutloos de wind van voren. Voor DF@News ben ik ook altijd erg kritisch geweest op de spiegeltjes en kraaltjes genoemd performance parts van BMW.

Luco niet zo gevoelig reageren als Renault op de een of andere manier wat commentaar krijgt. als ik me net zo druk om de kritieken op BMW moest maken als jij op Renault dan lag ik 24 uur per dag aan het infuus... bij wijze van spreke..

Man het zijn gewoon multinationals die maar 1 doel hebben.. de klant geld uit de zak trekken niet meer en niet minder...

Luco

Bericht door Luco » 11 dec 2009, 16:36

Luco niet zo gevoelig reageren als Renault op de een of andere manier wat commentaar krijgt. als ik me net zo druk om de kritieken op BMW moest maken als jij op Renault dan lag ik 24 uur per dag aan het infuus... bij wijze van spreke..
Rico nogmaals, heeft niks met renault te maken, dat kan je wel blijven roepen, maar dat slaat werkelijk nergens op.
Het heeft te maken met hoe je iets brengt.
Je moet de lezer zelf een oordeel laten vellen en hem niet een conclusie in de mond leggen.
En nieuws van 6 weken oud is ook geen nieuws :bag:

Ik dacht juist dat daar het onderscheid ligt in de zoveelste zg autonieuws en testsite, dat werd ook gepretendeerd, maar jij neemt nu de makkelijkste qoute eruit betreffende het voorbeeldtopic, daar staat nog veel meer.
Mijn mening blijft dat jullie hetzelfde doen wat je een ander verwijt
Jammer, onnodig, onproffesioneel en kinderachtig

RVV

Bericht door RVV » 11 dec 2009, 16:49

Luco je bent spijkers op laag water aan het zoeken.. serieus.

Luco

Bericht door Luco » 11 dec 2009, 17:00

Tuurlijk je hebt gelijk :thumbup:

RVV

Bericht door RVV » 11 dec 2009, 17:05

zucht....

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 11 dec 2009, 17:08

Niet te veel miauwen Luco, zijn belangrijkere dingen. Een site als autoblog.nl is ook niet objectief en doet dit soort kreten ook, juist daarom is de site veel leuker dan autoweek of andere autosites.

Maarreh, die Twingo vind ik wel cool. :)

Luco

Bericht door Luco » 11 dec 2009, 17:34

Wouter81 schreef:Niet te veel miauwen Luco, zijn belangrijkere dingen. Een site als autoblog.nl is ook niet objectief en doet dit soort kreten ook, juist daarom is de site veel leuker dan autoweek of andere autosites.

Maarreh, die Twingo vind ik wel cool. :)
Dan moet je niet pretenderen dat je het beter/anders wilt doen
Maar weet je ik :sealed: wel

Snipe

Bericht door Snipe » 11 dec 2009, 17:37

luco hornsveld schreef:
Rico schreef:Ik had zelf trouwens nog nooit van Gordini gehoord :oops: Dus de term Renault verkracht Gordini,kan natuurlijk nooit van mij komen :angel:

Luco niet zo overspannen reageren, M5 is inderdaad veel te duur.. (slaat spaarpot van de kinderen stuk)
Wel jammer dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt op kritiek.
Niet inhoudelijk gereageerd?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 00#p532900" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat lijkt me behoorlijk inhoudelijk. Overigens is er een topic over DF@news waar gediscussieerd kan worden daarover. Hier is het - met alle respect voor iedereen - offtopic geleuter.

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 11 dec 2009, 17:57

even iets tussendoor is die slotbaan van jou snipe?

Snipe

Bericht door Snipe » 11 dec 2009, 18:02

Nee. In het kader van boys will be boys wil ik er wel een hebben, maar ja, die dingen staan zo hopeloos in de weg.

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 11 dec 2009, 18:12

precies zo heb ik dat ook! kijk heel vaak bij carrera, SCX en ninco en scalectrix op de sites! :-D

Plaats reactie