Ik denk het niet.........
Ho pin Tung.....F1 Materiaal?
- Downforce Hans
Ho pin Tung.....F1 Materiaal?
Het is al een paar keer voorbij gekomen in de media, maar hoe denken wij er over..............
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Ho pin Tung.....F1 Materiaal?
Goed marketing materiaal vanwege z'n dubbele nationaliteit ed., maar F1 waardig?
Ik vind van niet, hij heeft nog geen wereldschokkende dingen laten zien
Ik vind van niet, hij heeft nog geen wereldschokkende dingen laten zien
-
OnlineTi-Tourist (Erik)
Zeker weten van niet. In de Formule Renault met KNAF Talent First al matig. Heeft nooit iets echt aansprekends laten zien. Is iets teveel koorknaap. Geen aggressiviteit / over m'n lijk mentaliteit die je nodig hebt om het te redden.
- Mathieu
Hij heeft in de A1GP wel een keer buitenom Jeroen Bleekemolen ingehaald
- JP
Wie dan wel, zou ik zeggen...
Buiten talent, moet je ook nog geld meenemen
Buiten talent, moet je ook nog geld meenemen
-
OnlineRichardt.
Echt talent wordt wel gevonden hoor. Red Bull en Mercedes bijvoorbeeld hebben een aantal jongetjes onder contract wat in de toekomst F1 materiaal moet worden.
Uiteraard zijn er ook genoeg die wel het talent hebben, maar pech hebben met het materiaal en het geld dat ze hebben.
Maar zoals Olav Mol ook al zei, er zijn ook jongens die in de klasse waarin ze reden middelmatig presteerden en in de F1 als een raket gaan. Kobayashi is daar een mooi voorbeeld van.
Wat ik ook jammer vind zijn die gehypte "familie van" jongens zoals Piquet, Rosberg, Senna etc.
Ze zullen best een potje kunnen sturen, maar vind het stuk voor stuk nog geen kampioenen....
Uiteraard zijn er ook genoeg die wel het talent hebben, maar pech hebben met het materiaal en het geld dat ze hebben.
Maar zoals Olav Mol ook al zei, er zijn ook jongens die in de klasse waarin ze reden middelmatig presteerden en in de F1 als een raket gaan. Kobayashi is daar een mooi voorbeeld van.
Wat ik ook jammer vind zijn die gehypte "familie van" jongens zoals Piquet, Rosberg, Senna etc.
Ze zullen best een potje kunnen sturen, maar vind het stuk voor stuk nog geen kampioenen....
-
hjp
Nee zie in hem geen succesvolle F1 rijder.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
I'm with stupids hierboven 
Niet slecht maar geen topper. Toch, misschien verbaast hij ons. Kobayashi is een mooi voorbeeld. Niet top in de GP2 maar in de 2 GP's bij Toyota was hij super bezig. Wat hij natuurlijk meeheeft is de nationaliteit. Op basis daarvan kan hij best in de F1 terechtkomen. Samen met vd Garde de grootste NL kanshebber voor een zitje binnen nu en 2 jaar.
Niet slecht maar geen topper. Toch, misschien verbaast hij ons. Kobayashi is een mooi voorbeeld. Niet top in de GP2 maar in de 2 GP's bij Toyota was hij super bezig. Wat hij natuurlijk meeheeft is de nationaliteit. Op basis daarvan kan hij best in de F1 terechtkomen. Samen met vd Garde de grootste NL kanshebber voor een zitje binnen nu en 2 jaar.
- Prins Claus †
- Auto: Tuscon familiecontainer
Hij lag er in de Race of Champions vrij snel uit. Zegt genoeg denk ik...
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
- Lars Bouten
Ja, net als Kovalainen die twee jaar geleden de ROC won....
Rondjes rijden op zo'n flutbaantje zegt helemaal niets.
Rondjes rijden op zo'n flutbaantje zegt helemaal niets.
- Dutch
Wat ik begrijp, is dat de kans erop nu toch wel heel dichtbij komt. Zijn management (Gravity) zet in ieder geval alles op alles om hem het team in te krijgen, wat nu iets gemakkelijker gaat omdat Gravity eigendom is van de nieuwe meerderheidsaandeelhouder van Renault F1, GenII Capital. Ik had eerst begrepen dat het een contract als testcoureur ging, maar ik hoor nu dat ze 'm serieus in die tweede auto proberen te krijgen. Maar het zal wel wat overtuigingskracht vergen, want ik denk dat het team na Piquet en Grosjean niet nog een jaar met 'anderhalve auto' wil gaan rijden...
- PD power
Kan er niks aan doen, maar ben wat alergisch voor mensen die winkelen met nationaliteiten, dus van mij mag ie weer in de trapskelter 
- Dutch
Wen d'r maar aan. Dit soort trucs gaan bepaalde net iets minder getalenteerde coureurs met een etnische achtergrond vaker toepassen om hogerop te komen.
Jongste voorbeeld: de Brit Adam Khan, vroeger bekend als Adam Langley-Khan, reed al voor Team Pakistan in de A1 GP en wordt nu derde rijder van Campos in de F1. Voor Pakistan. No way dat hij ook maar enige kans had gehad op die plek als hij Brit was gebleven. Khan valt niet eens in de categorie 'net iets minder getalenteerd'.
Jongste voorbeeld: de Brit Adam Khan, vroeger bekend als Adam Langley-Khan, reed al voor Team Pakistan in de A1 GP en wordt nu derde rijder van Campos in de F1. Voor Pakistan. No way dat hij ook maar enige kans had gehad op die plek als hij Brit was gebleven. Khan valt niet eens in de categorie 'net iets minder getalenteerd'.
- Ben_968CS
F1 materiaal of niet, Ho/ hij is wel 3e rijder van het Renault F1 team geworden. Toch niet slecht.
-
OnlineRichardt.
Was dat ook niet dezelfde die bijna altijd een paar seconden langzamer was dan de rest, elke race z'n auto afschreef en dan ook nog eens met z'n handen naar z'n hoofd greep tijdens een crash ipv. z'n stuur vasthouden?Jongste voorbeeld: de Brit Adam Khan, vroeger bekend als Adam Langley-Khan, reed al voor Team Pakistan in de A1 GP en wordt nu derde rijder van Campos in de F1. Voor Pakistan. No way dat hij ook maar enige kans had gehad op die plek als hij Brit was gebleven. Khan valt niet eens in de categorie 'net iets minder getalenteerd'.
- Downforce Hans
Nou, dat deed hij dan in inder geval goed................Richardt. schreef:Was dat ook niet dezelfde die bijna altijd een paar seconden langzamer was dan de rest, elke race z'n auto afschreef en dan ook nog eens met z'n handen naar z'n hoofd greep tijdens een crash ipv. z'n stuur vasthouden?Jongste voorbeeld: de Brit Adam Khan, vroeger bekend als Adam Langley-Khan, reed al voor Team Pakistan in de A1 GP en wordt nu derde rijder van Campos in de F1. Voor Pakistan. No way dat hij ook maar enige kans had gehad op die plek als hij Brit was gebleven. Khan valt niet eens in de categorie 'net iets minder getalenteerd'.
Als je tijdens een crash je stuur vast blijft houden dan breek je vingers of pols met een beetje pech......
-
OnlineRichardt.
In een formule wagen?
Heb de onboard beelden gezien, maar als je zag hoe z'n handen en armen door de lucht heen wapperen dan mag ie blij zijn dat alles er nog aan zit. Dan is een een gebroken pols zo erg nog niet
Heb de onboard beelden gezien, maar als je zag hoe z'n handen en armen door de lucht heen wapperen dan mag ie blij zijn dat alles er nog aan zit. Dan is een een gebroken pols zo erg nog niet
- cooldragon
truc is toch allang bekend in andere sporten en niet alleen bij 'etnische' sportersDutch schreef:Wen d'r maar aan. Dit soort trucs gaan bepaalde net iets minder getalenteerde coureurs met een etnische achtergrond vaker toepassen om hogerop te komen.
*kuch*Bart Veldkamp*kuch*
back ontopic: Hij maakt misschien wel kans als zijn management erg veel talent/goede netwerken heeft, of zijn prestaties moeten nu opeens een heel stuk beter worden imho....
maar met wat hij op dit moment laat zien...nahhh dacht t niet