Mja. Ik heb dus Racinghart CP035 wielen en 1 wiel is beschadigd.. no way dat ik een vervangend exemplaar kan vinden. Erg mooie, lichte en sterke wielen.. maar eigenlijk zonde en te zeldzaam. Als ik nu Rota's had, dan had ik volgende week een vervangend wiel in huis, bij wijze van.. en kost haast niets in vergelijking met 'the real deal'.Andry schreef: Ik heb er nu een set Rota's onder, die zo uit de doos recht en vrij goed in balans waren. Gaat er 1 kapot zal ik er geen moment van balen itt tot de merk velgen die kapot zijn gegaan
Replica velgen
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Re: Replica velgen
- Topfuel
Ik ben vooral benieuwd of een setje BBS le mans rep. een beetje fatsoenlijk van kwaliteit kan zijn? Er zullen wel verschillende merken zijn die deze kopieeren. Hoeft volgens mij niet állemaal slecht te zijn. Waar op te letten?
Voor een e36 ga ik géén 3 tot 4k velgen monteren, voor een E46 of E92 m3 zou het anders zijn. M.i. hangt wel of geen replica een beetje van de auto af. Op een CSL of Porsch GT3 zou je met replica velgen een beetje voor paal staan. Op een ouwe e36 weer niet imo. Dit natuurlijk aangezien de bedragen niet corresponderen. Een e36 met duurdere velgen als de auto zelf
Maar bij een 85k auto auto stellen 4k velgen prijstechnisch weinig voor...
Voor een e36 ga ik géén 3 tot 4k velgen monteren, voor een E46 of E92 m3 zou het anders zijn. M.i. hangt wel of geen replica een beetje van de auto af. Op een CSL of Porsch GT3 zou je met replica velgen een beetje voor paal staan. Op een ouwe e36 weer niet imo. Dit natuurlijk aangezien de bedragen niet corresponderen. Een e36 met duurdere velgen als de auto zelf

-
zo zag mijn imitatie velg er uit na een crash..
- Bijlagen
-
- golf totalloss.jpg (50.1 KiB) 574 keer bekeken
- Topfuel
Zegt helemaal nix over de kwaliteit...Ahmet schreef:zo zag mijn imitatie velg er uit na een crash..
- Niall
Vraag maar aan Aad, bijna alle velgen komen uit dezelfde fabriek als van een OEM, alleen wordt er dan een andere mal gebruikt zonder artikelnummer van de fabrikant.
- Patrick van Wijngen
.. en een andere legering, dus andere stevigheid en gewicht.. misschien juist daardoor ook een onbalans.
maar maakt niets uit hoor
maar maakt niets uit hoor

- Chris van S.
Iedereen is het wel met elkaar eens dat je het beste gewoon OEM velgen moet kopen voor de beste DF. Ik sluit mij daarbij aan.
Alleen vind het toch een beetje jammer als je 3k ex btw neerlegd voor een oem Alpine setje dat de bandenboer de wielkapjes extra moet vastzetten met een soort van klei om de kapjes niet te laten trillen...
Voor de rest zijn de wielen wel gewoon rond.....
Alleen vind het toch een beetje jammer als je 3k ex btw neerlegd voor een oem Alpine setje dat de bandenboer de wielkapjes extra moet vastzetten met een soort van klei om de kapjes niet te laten trillen...

Voor de rest zijn de wielen wel gewoon rond.....