BMW S 1000 RR
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW S 1000 RR
UNIVE;
De motorverzekering in één oogopslag
Verzeker uw motor bij Univé
U kunt kiezen uit drie pakketten: van WA tot All-Risks. Eenvoudig uit te breiden met dekkingen voor bv. pechhulp, inzittenden en rechtshulp. U krijgt tot 75% no-claimkorting als u schadevrij rijdt. En bovendien tot 15% premiekorting als u meer verzekeringen heeft. Al een auto of motor bij Univé verzekerd? Dan geldt die no-claimkorting ook voor de nieuw te verzekeren motor.
Als ik hier de premie uitreken, op een standaard fiets ( de carbon is voor online verzekeren te duur) dan kom ik op €57,50 tenminste als ik dus mijn schadevrije autojaren kan meenemen zoals bovenstaande bericht aangeeft.
Kan dit niet, dan wordt het bedrag €149,50
De motorverzekering in één oogopslag
Verzeker uw motor bij Univé
U kunt kiezen uit drie pakketten: van WA tot All-Risks. Eenvoudig uit te breiden met dekkingen voor bv. pechhulp, inzittenden en rechtshulp. U krijgt tot 75% no-claimkorting als u schadevrij rijdt. En bovendien tot 15% premiekorting als u meer verzekeringen heeft. Al een auto of motor bij Univé verzekerd? Dan geldt die no-claimkorting ook voor de nieuw te verzekeren motor.
Als ik hier de premie uitreken, op een standaard fiets ( de carbon is voor online verzekeren te duur) dan kom ik op €57,50 tenminste als ik dus mijn schadevrije autojaren kan meenemen zoals bovenstaande bericht aangeeft.
Kan dit niet, dan wordt het bedrag €149,50
Laatst gewijzigd door romo op 05 dec 2009, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Roy schreef:Oh oke.. sorry dan
No problemo....................

- frank de jonge
Kheb alles bij Unive verzekerd en dan zijn ze super goedkoop.
Daar kon bij ons geen andere verzekeraar aan tippen eerlijk gezegd....
En die schadevrije jaren, die tellen zij bij elkaar ook nog als goed is.
Daar kon bij ons geen andere verzekeraar aan tippen eerlijk gezegd....
En die schadevrije jaren, die tellen zij bij elkaar ook nog als goed is.
- romo
Is alleen de vraag of ik mijn huidige verzekering zo maar kan opzeggen 

- frank de jonge
ff informeren....
- wjn
Klopt ook, maar niet alle. En soms doet je tussenpersoon wat met de verzekering. Vandaar de opmerking.Roy schreef:@Wolfgang: dat is niet helemaal waar wat je zegt over de verzekering. Als jij namelijk je motor en auto bij dezelfde verzekeraar hebt, tellen die het meestal bij elkaar op. Mijn schoonvader heeft dat ook. Ik heb even via google gekeken en zag het bijv. al staan bij Unigarant:
In mijn geval deed centraal beheer het iig niet, dat was gewoon apart (en ook een tijd geleden

- romo
Zo, even Apeldoorn bellen.......................
Zo gezegd, zo gedaan.
Ze kennen intussen een zogenaamde 2e object regeling, dat houdt in dat mijn no claim (=75%) voor de auto zo meegaat naar de motor.................
:banaan:
Ja, dit is weer goed nieuws................

Zo gezegd, zo gedaan.
Ze kennen intussen een zogenaamde 2e object regeling, dat houdt in dat mijn no claim (=75%) voor de auto zo meegaat naar de motor.................

Ja, dit is weer goed nieuws................

-
Dacht ik al, toppie 

- romo
Nieuwe berekening; €82,-- per maand
Mogelijk nog een pakket korting, maar dat moet ik nog even verifiëren ..................
BMW Motor Cover is daarbij vergeleken veel te duur..........................
Mogelijk nog een pakket korting, maar dat moet ik nog even verifiëren ..................
BMW Motor Cover is daarbij vergeleken veel te duur..........................
-
Dat is een wat schappelijker prijsje 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb je 'em nou al besteld? 
Alles geregeld, je weet alles van kleding nu, van verzekeringen, je hebt de S1000RR in het echt gezien dus toe maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Enne, wel motorsportkleuren natuurlijk.

Alles geregeld, je weet alles van kleding nu, van verzekeringen, je hebt de S1000RR in het echt gezien dus toe maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

- romo
Wouter81 schreef:Heb je 'em nou al besteld?
Alles geregeld, je weet alles van kleding nu, van verzekeringen, je hebt de S1000RR in het echt gezien dus toe maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Enne, wel motorsportkleuren natuurlijk.
Proefrit wordt geregeld, dan weet ik meer.........................of het bij me past............
Ik heb er al even op gezeten, dat zit heel sportief, dus idd ook veel druk op de armen/polsen..................
Ik krijg de full carbon, met motor sport kleuren dus ook nog IRL te zien............
-
Gewoon harder dan 120 rijden, heb je door de winddruk op je lichaam geen last meer van je polsen. 

- frank de jonge
Ik hoor heel veel met druk op de polsen.
Was altijd de K1 gewend, nu ik op de Soez rijdt... kheb er nog geen last van gehad.
Zelfs nie na een hele dag rond te scheuren....
Kwestie van gewenning misschien??? en gesteldheid van je polsen?
Was altijd de K1 gewend, nu ik op de Soez rijdt... kheb er nog geen last van gehad.
Zelfs nie na een hele dag rond te scheuren....
Kwestie van gewenning misschien??? en gesteldheid van je polsen?
-
De verkoper die ik sprak, vertelde juist dat voor een 1000cc ss de houding nog behoorlijk goed is, niet zo extreem als een Duc of MV. Als ik naar mezelf kijk ligt het ook aan je dag zegmaar... De ene keer kan ik 1,5 uur rijden op de ZX6R zonder last, de andere keer krijg ik na een half uur al ontzettende druk op mn polsen.
- frank de jonge
Zal ik dan elke dag als ik op de motor vertoef wel een goeie dag hebben 

-
Dat kan best... echter vond ik de Suzuki GSXR waar ik op gereden heb een "vriendelijkere" houding hebben dan de ZX6R. Misschien dus net weer een beetje anders.
- frank de jonge
Ligt er aan naar de verhouding van de handvaten t.o.v. de kroonplaat.
Bij de SRAD zitten die er aardig ver onder en hang je erg voorover.
De ex 929RR van mn maatje had ze wat dat aangaat wat neutraler zitten.
Weet niet hoe het bij je kawasaki zit???
Bij de SRAD zitten die er aardig ver onder en hang je erg voorover.
De ex 929RR van mn maatje had ze wat dat aangaat wat neutraler zitten.
Weet niet hoe het bij je kawasaki zit???
- romo
Lees net mijn mail;
18-23 december staat ie IRL in Enschede.........................de Carbon Edition dus..............
18-23 december staat ie IRL in Enschede.........................de Carbon Edition dus..............
-
En wanneer in Wormerveer? 8)
- romo
Zo, praatjes vullen geen gaatjes............................zullen ze daar in München hebben gedacht......
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... -at-wheel/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan dit nog even als toetje;
Mit der Akra soll die Leistung deutlich über 190 am Rad liegen.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... -at-wheel/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan dit nog even als toetje;
Mit der Akra soll die Leistung deutlich über 190 am Rad liegen.
-
183 pk aan het wiel?
Fuck hee...

- frank de jonge
Nice Figures 

- romo
Beetje leesvoer.................
http://www.bmw-motorrad.dk/no/no/_tease ... 010_EN.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmw-motorrad.dk/no/no/_tease ... 010_EN.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;