Al geruime tijd ben ik aan het meelezen op DF, uiteindelijk toch maar even aangemeld en nu dan de hoogste tijd om me even voor te stellen.
Ik ben Roger, 31 jaar alweer en woon in het Limburgse land. Altijd gek geweest van alles op wielen (met hulpmotor) en dat zal waarschijnlijk nooit meer over gaan. Heb in mijn automobiele loopbaan meer als 25 auto's versleten, maar hiermee zal ik jullie niet lastig vallen. Sinds 2004 rij ik rond in deze E30 325i Touring. Zelf uit Duitsland gehaald en sindsdien vele tevreden kilometers mee gemaakt. Hij is helemaal origineel met bijna alle fabrieksopties + een Webasto standkachel. Erg lekker in de winter!
[IMG
[IMG
[IMG
En omdat een BMW bijna nooit kapot gaat heb ik er nog een Triumph bij. Je moet zo nu en dan iets te sleutelen hebben. Het is een GT6 mk3 uit 1971. Deze auto heb ik in 2001 uit Engeland gehaald. Daar stond hij 14 jaar lang in een schuur. Het leuke aan de auto is dat hij in ongerestaureerde staat is. Het is niet de mooiste qua plaatwerk, maar ik ben dan ook geen poetser. Technisch is de auto wel helemaal up to date. oa uitgerust met electronische ontsteking, poly bussen in het onderstel, rondom Koni's etc. Zoals gezegd wordt de auto gebruikt waarvoor hij gemaakt is, nl rijden! Onlangs ben ik er een paar keer mee over de Nordschleife geweest. Dikke pret ondanks dat het niet echt hard gaat. Momenteel wordt de auto klaargemaakt voor de Round Britain Reliabilty Run die we in oktober gaan rijden. Oftewel in 48 uur per Triumph van Londen naar John O Groats en dan via Lands End weer terug naar Londen. Een nonstop trip van dik 2000 mijl.
[IMG
[IMG
Tot zover mijn intro..
Groeten,
Roger