Het ging mij erom dat ik zei dat het verstandig zou zijn om alle wereldleiders deze film te laten zien, zodat in ieder geval de belangrijke mensen even 1,5 uur stil zouden staan bij de feiten die genoemd worden en nadenken over de wereld die aan ons gegeven is en hoe we er mee om moeten gaan, voordat ze belangrijke beslissingen gaan nemen.
De reactie was "zodat er zeker nogmeer regels en belasting komen" etc, totally missing the point dus..
Waarschijnlijk niet eens de film gekeken hebben, maar wel een mening klaar hebben.
Daar kan ik niet tegen.
Voor de rest maakt het natuurlijk geen verschil of 1 mens schijt heeft aan onze natuur, helaas is het de instelling van 99% van de mensen, en is het "niet boeiend".
Eigenlijk zou zo'n film verplicht opgenomen moeten worden in scholing, zodat iedereen daarna voor zichzelf mag beslissen hoe ze er tegenover staan, en in hun waarde worden gelaten. Maar waarschijnlijk in ieder geval wel wat meer respect krijgen voor de wereld waar we op leven. We zien onszelf als technische hoogstandjes, maar we aint got NOTHING on de wereld zelf.
Ik hoef niemand te overtuigen, en ik respecteer iedereens mening, mits je je verdiept hebt in de feiten. Anders, als je denkt alles al beter te weten zonder beide kanten bekeken te hebben lijk je meer op een iets met oogkleppen op.
Just my 2 cents.
Zal niet verder offtopic gaan.