next M3 krijgt 450<>460pk

GTRene schreef:wow...heftig![]()
next M3 krijgt 450<>460pkje zou maar verliezen van zo'n mastodont
ik denk dus dat bmw wel met een update komt met bv deze motorromo schreef:WTF![]()
![]()
Goed dat wordt dan weer inruilen..........................
en dan de 450<>460pk om het weer wat recht te trekken op den duur...eerst willen ze kopers lokken met de snellere X6 en X5 en daarna komen ze weer met M3 nieuwsTerwijl de standaard M3 over een 4-liter V8 met 420 pk beschikt, beschikt de M3 GTS over een 4.4-liter V8 met 450 pk. Deze motor wordt gekoppeld aan een zeventraps versnellingsapparaat met dubbele koppeling.
Lees meer op: http://www.groenlicht.be/2009/11/05/off ... z0Z2EKdqDX" onclick="window.open(this.href);return false;
X5M, in SUV land wordt 't niet beter dan dat en in deze sneeuwprak(op winterbanden dan he) is dat ding GOD (buiten EVO's en STI's, maar daar heb je de 'rust'/ruimte/Bauqualität/Autobahnruhe etc niet bij.Tom Westendorp schreef:Vriend van mijn vader heeft een X5M gekochtBinnenkort kan hij hem ophalen en dan gaan we een stukje rijden
Hij vroeg me wat ik er van vond, uh........ de meest zinloze auto OOIT!!!!! Maar in mijn optiek ook een van de aller gaafste! Wat een gave bak! GeweldigRobin schreef:X5M, in SUV land wordt 't niet beter dan dat en in deze sneeuwprak(op winterbanden dan he) is dat ding GOD (buiten EVO's en STI's, maar daar heb je de 'rust'/ruimte/Bauqualität/Autobahnruhe etc niet bij.Tom Westendorp schreef:Vriend van mijn vader heeft een X5M gekochtBinnenkort kan hij hem ophalen en dan gaan we een stukje rijden
heb ik ook een beetje, de RR is cool maar ook wat gedateerd, de Infinity is in het eggie best mooi om te zien, een dikke bak.Robin schreef:^^^^ Vond de RR Sport altijd 't mooist inderdaad, maar hij begint nu na wat jaren wat te vervelen bij mij. Zo'n Infinity vind ik lekker eruit zien.
Toch wel in Estoril Blauw hè?! Enne die video's zien we graag hier :banaan:Tom Westendorp schreef:Vriend van mijn vader heeft een X5M gekochtBinnenkort kan hij hem ophalen en dan gaan we een stukje rijden
Zoveel meer god zijn de EVO's en STI's niet denk ik als de Top Gear tijden bekijkt:Robin schreef:X5M, in SUV land wordt 't niet beter dan dat en in deze sneeuwprak(op winterbanden dan he) is dat ding GOD (buiten EVO's en STI's, maar daar heb je de 'rust'/ruimte/Bauqualität/Autobahnruhe etc niet bij.Tom Westendorp schreef:Vriend van mijn vader heeft een X5M gekochtBinnenkort kan hij hem ophalen en dan gaan we een stukje rijden
Las op een ander forum dat iemand met een X6(wat niet meer dan een X5 is in ander jasje) juist nu helemaal niks kon.Robin schreef:X5M, in SUV land wordt 't niet beter dan dat en in deze sneeuwprak(op winterbanden dan he) is dat ding GOD (buiten EVO's en STI's, maar daar heb je de 'rust'/ruimte/Bauqualität/Autobahnruhe etc niet bij.Tom Westendorp schreef:Vriend van mijn vader heeft een X5M gekochtBinnenkort kan hij hem ophalen en dan gaan we een stukje rijden
Nee copy/paste:GTRene schreef:denk dat hij dat stukje van Top Gear bedoelde...maar dat ging ergens anders over
Geen idee wat voor banden maar zullen wel zomerbanden zijn. is een 35i x6Ik ben erachter gekomen dat sneeuw niks is voor mijn X6, hij vindt het helemaal niks. Kwam terug van de zaak en bij de eerste beste bocht begon hij al te glijen. Hij staat nu al een kleine week voor mijn deur geparkeerd. Ik denk ik kan wel enigzins rijden met 4-WD, maar nee hoor.
Ja daarom, de "gewone" Turbo heeft net even wat pk's minder.Erik K. schreef:Meen dat de Turbo S vrijwel even snel is als de X6M.
Robin schreef:X5M, in SUV land wordt 't niet beter dan dat en in deze sneeuwprak(op winterbanden dan he) is dat ding GOD (buiten EVO's en STI's, maar daar heb je de 'rust'/ruimte/Bauqualität/Autobahnruhe etc niet bij.Tom Westendorp schreef:Vriend van mijn vader heeft een X5M gekochtBinnenkort kan hij hem ophalen en dan gaan we een stukje rijden
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 11 gasten