Als dit de ultieme auto voor je is zou ik de M5 zonder twijfel inruilen. Je trouwt niet voor de rest van je leven met dit apparaat. Volgens mij gebruik jij je auto's toch niet intensief genoeg (als in 800 km per week oid) om last te hebben van de echte nukken van een CSL en gebruik je ze genoeg om er écht van te genieten.
Als je er over zeg 18 maand genoeg van hebt (het extra geluid is tot lawaai verworden, de zijdelingse steun van de stoelen ervaar je als pijn in je kont etc), zijn de e90M3s weer een stuk verder 'jouw kant op gekomen in prijs' zonder dat je heel veel afgeschreven hebt op de CSL. Heb je wel de ervaring van CSL bezitten en rijden uitvoerig meegemaakt.
Carpe diem, je laatste hemd heeft geen zakken.
EDIT: prijstechnisch komt deze aardig in de buurt:
*klik* M3 CSL zonder xenon, airco of pdc, 29d km EUR 42.500
Mooie kilometerstand! Beetje dubbel gevoel bij: zonder al die opties wel echt de
L van CS
L, aan de andere kant zal een bepaald koperspubliek juist daarom ook weer afhaken. Maar goed, je kunt een particulier aangeboden auto in Italie lastig vergelijken met een CSL bij de BMW boer om de hoek. Een M5 particulier verkopen lijkt me niet bepaald appeltje eitje