Ik heb nog een boel huiswerk voor de boeg.......................

Daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar, en de check up volgt binnen een week.............. :banaan:Roy schreef:Goh, ben wel benieuwd in welke kleur je hem nou besteld hoor. Ik ga hem volgende week ook eens even checken samen met mn vriendin, alle twee erg benieuwd naar dat ding.
Zakelijk als je dat kan. BTW terug, je hoeft geen km-staat bij te houden, je moet wel opgeven hoeveel je ongeveer privé hebt gereden x km-prijs voor die motor, dat wordt dan bij je inkomen opgeteld.romo schreef:Nog weer iets dat me te binnen schiet;
Motor; privé of zakelijk rijden?? Ik kan het beide, maar wat is het meest gunstig?
Kom maar met suggesties ............................
Volgend jaar wordt HET jaar voor BMW (op superbike gebied dan), ben benieuwd.Wouter81 schreef:Barry (voor de niet ingewijden: de beste Nederlandse coureur op dit moment) ook op een S1000RR.
http://racesport.nl/nieuwsbericht/22086 ... rbike.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wjn schreef:Zakelijk als je dat kan. BTW terug, je hoeft geen km-staat bij te houden, je moet wel opgeven hoeveel je ongeveer privé hebt gereden x km-prijs voor die motor, dat wordt dan bij je inkomen opgeteld.romo schreef:Nog weer iets dat me te binnen schiet;
Motor; privé of zakelijk rijden?? Ik kan het beide, maar wat is het meest gunstig?
Kom maar met suggesties ............................
Zie ook : http://www.motor-magazine.nl/uploads/do ... 4PM185.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Voor reclamedoeleinden kan natuurlijk ook
Ze zijn één na laatste, beter dan Kawasaki, daar is het mee gezegd. Xaus staat nota bene 17e, achter Neukirchner (16e), die slechts 4 weekenden gereden heeft dit jaar.Niels schreef:Corser werd uiteindelijk 13e in WSB met de BMW en dat vind ik toch niet heel gek voor een eerste jaar
Zo kun je het zienwjn schreef:@Romo, voor motorfietsen is het nog actueel ja, voor hoelang, dat weet niemand. Dat kan ivm. de komende km-heffing zomaar verkeren
Ze zijn één na laatste, beter dan Kawasaki, daar is het mee gezegd. Xaus staat nota bene 17e, achter Neukirchner (16e), die slechts 4 weekenden gereden heeft dit jaar.Niels schreef:Corser werd uiteindelijk 13e in WSB met de BMW en dat vind ik toch niet heel gek voor een eerste jaar
Aprilia, ook 1e jaar in WSBK, staat netjes 4e. Als fabrikant en als rijder (Biaggi).
Bij "mijn" dealer staat nog een mooie 1100s:Niels schreef:Het IDM volg ik niet maar als het niveau vergelijkbaar is aan die van de UK dan zijn ze niet kinderachtig bezig![]()
Maarre arrangement B lijkt me wel wat(Als ik voor een BMW ga dan is dat de R1200S maar ik moet zeggen dat een 749 ook wel kriebelt
)
Roy schreef:Toch kan je lullen wat je wilt, maar BMW zet wel een fiets neer hoor. Echt een mooi product. Zaterdag even koekeloeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten