Spyker C8 Aileron, pag.2 Spyker wil SAAB overnemen.
-
Re: Spyker C8 Aileron
Ik vind 'm echt verschrikkelijk gaaf! Echt heel bruut. 

- Joop
Begint steeds meer een echte sportauto te worden, ipv OTT showcar...
...ben eigenlijk best benieuwd hoe dat nou rijdt zo'n Spyker...
...ben eigenlijk best benieuwd hoe dat nou rijdt zo'n Spyker...
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een schitterende auto is het geworden zeg! Dit is de eerste pre-productie Aileron.

Wat een schitterende auto is het geworden zeg! Dit is de eerste pre-productie Aileron.
-
Ze hadden beter jou kunnen bellen voor feuteuws Mark..
Mooie bak, dat wel!
Mooie bak, dat wel!
- Mark Nauta
Dat vond ik wat arrogant overkomen als ik dat zelf had geschreven, maar het ging wel door mijn hoofd bij het zien van de foto's jaErik Stoffelsen schreef:Ze hadden beter jou kunnen bellen voor feuteuws Mark..

-
Stuur ze een mail,
Wie niet waagt, wie niet wint!
Wie niet waagt, wie niet wint!
- GTRene
ziet er goed uit 

-
Wat een GEILE kar!!!!

-
Paar van de foto's zijn idd heel erg tacky en cheap voor een 'merk' als Spyker. Zijn deze foto's door Spyker zelf gemaakt?Mark Nauta schreef:Dat vond ik wat arrogant overkomen als ik dat zelf had geschreven, maar het ging wel door mijn hoofd bij het zien van de foto's jaErik Stoffelsen schreef:Ze hadden beter jou kunnen bellen voor feuteuws Mark...

-
Nee, ook deze Spyker word ik niet wild van
- Mark Nauta
Nu ook de Aileron Spyder:

- Stéphane
Middendeel van die auto is te lang, vind ik.
- duifjes.com
Mooie auto alleen die grille.....te veel gaas...lampen ed staan wel helemaal goed.
- Mark Nauta
Meer plaatjes:

- Mark Nauta
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een erg fraai gelijnde auto vind hoor. Het cabriodak staat hem erg goed, en met de koffers achter het dakkie staat
hij wel erg stoer. Zeker één van de fraaiere open auto's die er is!!
hij wel erg stoer. Zeker één van de fraaiere open auto's die er is!!
-
Mark gelukkig heb je meer smaak dan ik!
Ik zou m'n hond er nog niet in laten schijten namelijk. Wat een gedrocht!
Ik zou m'n hond er nog niet in laten schijten namelijk. Wat een gedrocht!
- RVV
2 dec 2009 12:07
Spyker geïnteresseerd in Saab
Autofabrikant Spyker is geïnteresseerd in Saab en voert gesprekken met diens Amerikaanse moederconcern General Motors (GM). Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf uit Zeewolde woensdag gezegd.
Beleggers dichten een eventuele overname ogenschijnlijk een grote kans van slagen toe. Het aandeel Spyker noteerde tegen het einde van de ochtend 14 procent hoger.
De zegsman wilde niet ingaan op de vraag of Spyker een bod heeft uitgebracht op het Zweedse merk noch op de toekomst die een overname van Saab Spyker zou brengen.
Financier
GM vond afgelopen zomer een koper voor Saab, de Zweedse fabrikant van exclusieve sportauto's Koenigsegg. In september meldde het Chinese autobedrijf Beijing Automotive Industry Holding zich als financier van de overname door Koenigsegg.
Koenigsegg had daarnaast nog een lening van de Europese Investeringsbank nodig en de Zweedse overheid moest garant staan. De onderhandelingen daarover verliepen zo moeizaam dat Koenigsegg zich op 24 november terugtrok uit de beoogde transactie.
Vinden
GM zei dinsdag tot het eind van deze maand de tijd te nemen om een koper te vinden. Lukt dat niet dan trekt het de stekker uit het merk. Volgens de Zweedse minister voor het bedrijfsleven, Maud Olofsson, is een overname van Saab een gecompliceerde zaak. ,,Een koper moet genoeg geld hebben voor de transactie en voor de verdere ontwikkeling van het merk.''
De Amerikaanse autofabrikant werd afgelopen zomer zelf overeind gehouden door de Amerikaanse overheid. Om te overleven besloot GM zich te richten op vier merken: Chevrolet, Cadillac, Buick en GMC. In september liepen onderhandelingen over de verkoop van Saturn aan Penske stuk. De verkoop van Opel werd teruggedraaid.
Spyker geïnteresseerd in Saab
Autofabrikant Spyker is geïnteresseerd in Saab en voert gesprekken met diens Amerikaanse moederconcern General Motors (GM). Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf uit Zeewolde woensdag gezegd.
Beleggers dichten een eventuele overname ogenschijnlijk een grote kans van slagen toe. Het aandeel Spyker noteerde tegen het einde van de ochtend 14 procent hoger.
De zegsman wilde niet ingaan op de vraag of Spyker een bod heeft uitgebracht op het Zweedse merk noch op de toekomst die een overname van Saab Spyker zou brengen.
Financier
GM vond afgelopen zomer een koper voor Saab, de Zweedse fabrikant van exclusieve sportauto's Koenigsegg. In september meldde het Chinese autobedrijf Beijing Automotive Industry Holding zich als financier van de overname door Koenigsegg.
Koenigsegg had daarnaast nog een lening van de Europese Investeringsbank nodig en de Zweedse overheid moest garant staan. De onderhandelingen daarover verliepen zo moeizaam dat Koenigsegg zich op 24 november terugtrok uit de beoogde transactie.
Vinden
GM zei dinsdag tot het eind van deze maand de tijd te nemen om een koper te vinden. Lukt dat niet dan trekt het de stekker uit het merk. Volgens de Zweedse minister voor het bedrijfsleven, Maud Olofsson, is een overname van Saab een gecompliceerde zaak. ,,Een koper moet genoeg geld hebben voor de transactie en voor de verdere ontwikkeling van het merk.''
De Amerikaanse autofabrikant werd afgelopen zomer zelf overeind gehouden door de Amerikaanse overheid. Om te overleven besloot GM zich te richten op vier merken: Chevrolet, Cadillac, Buick en GMC. In september liepen onderhandelingen over de verkoop van Saturn aan Penske stuk. De verkoop van Opel werd teruggedraaid.
- Jurriuit
Zijn die helemaal gek geworden daar in ''Zeewolde''?????
Ze moeten er eerst maar eens voor zorgen dat ze zelf alles op een rijtje hebben voordat ze een andere fabrikant over willen nemen.....

Ze moeten er eerst maar eens voor zorgen dat ze zelf alles op een rijtje hebben voordat ze een andere fabrikant over willen nemen.....

- duifjes.com
Ik snap je reactie maar als een goede funding voor overname hebben kunnen ze daarmee Spyker ook natuurlijk weer mee uitbouwen....Jurriuit schreef:Zijn die helemaal gek geworden daar in ''Zeewolde''?????
Ze moeten er eerst maar eens voor zorgen dat ze zelf alles op een rijtje hebben voordat ze een andere fabrikant over willen nemen.....![]()