Heb Uncharted 1 nu gespeeld. Wat een fucking briljant spel ! Graphics zijn subliem, zeker op mijn scherm en wetende dat het spel uit 2007 is belooft dit veel goeds voor Uncharted 2. Het verhaal is subliem. Schatzoeken en adventures zijn aan mij wel besteed. Veel variatie in het spel (dat het lineair is, dat is natuurlijk logisch gelet op de aard van het spel). Als het al niet lineair is, dan is dit maar op kleine punten. Heb helaas weinig bonussen kunnen vrijspelen. Had zelf maar 20 schatten gevonden, maar dat komt ook omdat ik na 3 uur spelen erachter kwam dat er ook bonussen waren

Je wilt inderdaad constant verder met het spel, naar het einde toe om alles uit te zoeken.
Eén groot nadeel: soms veels te veel onnodig schietwerk om de spelduur te verlengen. Ontzettend dom van de makers, want het voegt niets toe. Liever in 7 uur uitspelen met plezier dan in 9 uur met irritatie. Vooral ook de "monsters" aan het eind vond ik belachelijk. Dat doet af aan het realisme van de rest van het spel en was ook volkomen onnodig, om maar te zwijgen over de aantallen over je scherm terwijl je tussentijds niet kan saven.
Zou dit goed geregeld zijn, dan zou ik het een 10 geven. Nu blijft het steken op een 9. Top dus

Jetzt deel 2 !!!!
Overigens onbegrijpelijk dat sommigen hier deel 2 spelen zonder deel 1 gespeeld te hebben, maar dat terzijde.