En wel bij dat hondje.
Schokkend hoe wreed kunnen mensen zijn!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Schokkend hoe wreed kunnen mensen zijn!
Ik hoor hier helemaal niks over dat we die kerels die dit hebben aangericht wel 'n lesje zullen leren/opknopen aan de hoogste boom weetikveel.
En wel bij dat hondje.

En wel bij dat hondje.
- GTRene
dan heb je mijn reactie niet gelezen...jullie vangen ze ik knal ze dood...en dan kan ik nog rustig slapen met dat soort trieste slechte figuren heb ik geen greintje medelijden...Robin schreef:Ik hoor hier helemaal niks over dat we die kerels die dit hebben aangericht wel 'n lesje zullen leren/opknopen aan de hoogste boom weetikveel.
En wel bij dat hondje.
dus ik wil de beul wel zijn bij bewezen zaken.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik heb ook dit niet bekeken.... Onvoorstelbaar wat voor wezen de mens is. Het draait allemaal om macht
Maar om even op het hondje terug te komen, ja dat vond ik pas echt zielig
Ik denk niet dat je dat zo kan stellen. In Amerika hebben mensen dezelfde geloofsovertuiging als hier maar qua cultuur komt het niet in de buurtRobin schreef:
Als het blijkbaar(?) niet aan de religie ligt, ligt 't dus aan de cultuur daar(...) die is meer dan achterlijk, cultuur en religie zijn verbonden. Kun je lullen wat je wil.
Maar om even op het hondje terug te komen, ja dat vond ik pas echt zielig
-
Robin
@Niels, als je ff nadenkt. Ik zei: Cultuur en religie zijn verbonden.
Meer niet. Dat van USA en wij heb je gelijk in natuurlijk, maar wat ik zei is 'n basisverhaal. Kun je op elke cultuur loslaten natuurlijk.
Snap je.
Meer niet. Dat van USA en wij heb je gelijk in natuurlijk, maar wat ik zei is 'n basisverhaal. Kun je op elke cultuur loslaten natuurlijk.
Snap je.
-
Robin
En dat mag dan weer niet in die cultuur he....GTRene schreef:dan heb je mijn reactie niet gelezen...jullie vangen ze ik knal ze dood...en dan kan ik nog rustig slapen met dat soort trieste slechte figuren heb ik geen greintje medelijden...
dus ik wil de beul wel zijn bij bewezen zaken.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik zal niet zeggen dat geloof geen invloed heeft op cultuur maar een 1 op 1 relatie is er niet imho vandaar mijn voorbeeld met de USofA. Geloofskwestie is hier ook niet aan de orde, er is geen Bijbel of Koran waarin staat dat je je vrouw moet of mag verminken als ze ook maar iets doet wat je niet aan staat. Het is niets meer dan een combinatie van wraak, macht en sadisme
Gek genoeg is alleen een "inteligent" wezen als de mens daar toe in staat
Schandalig dat je er mee weg kan komen...
- RVV
Oef...
Bron Telegraaf:
2 dec 2009 11:50
Vrouw met bijtend zuur belaagd
Een burenruzie in het Belgische Sint-Jans-Molenbeek is volledig uit de hand gelopen. Een vrouw (45) is zwaargewond geraakt nadat ze door vermoedelijk haar buurman werd aangevallen met bijtend zuur.
De vrouw kreeg aan de deur van haar woning het zuur in haar gezicht gegooid door een man met een motorhelm op zijn hoofd. Daarna trok de man aan het haar van het slachtoffer en probeerde hij het bijtende goedje ook in haar nek te gooien.
De vrouw is zwaar verbrand en in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, meldt Het Nieuwsblad. Het slachtoffer verklaarde dat ze een langlopende ruzie had met een buurman, waarna de politie het appartement van de man doorzocht. Naar aanleiding van die huiszoeking is de man vervolgens aangehouden. Het is nog niet duidelijk of hij ook bekend heeft.
Bron Telegraaf:
2 dec 2009 11:50
Vrouw met bijtend zuur belaagd
Een burenruzie in het Belgische Sint-Jans-Molenbeek is volledig uit de hand gelopen. Een vrouw (45) is zwaargewond geraakt nadat ze door vermoedelijk haar buurman werd aangevallen met bijtend zuur.
De vrouw kreeg aan de deur van haar woning het zuur in haar gezicht gegooid door een man met een motorhelm op zijn hoofd. Daarna trok de man aan het haar van het slachtoffer en probeerde hij het bijtende goedje ook in haar nek te gooien.
De vrouw is zwaar verbrand en in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, meldt Het Nieuwsblad. Het slachtoffer verklaarde dat ze een langlopende ruzie had met een buurman, waarna de politie het appartement van de man doorzocht. Naar aanleiding van die huiszoeking is de man vervolgens aangehouden. Het is nog niet duidelijk of hij ook bekend heeft.
- GTRene
iemand die zoiets doet bij een ander meteen afmaken...ohnee eerst overgieten met datzelfde goedje...dan een week aan een paal binden zodat iedereen hem ziet en dan alsnog dood knuppelen