Over 10 jaar rij ik een...
- Ravin ///M
Re: Over 10 jaar rij ik een...
Ouwe Jeep met mijn duikspullen achterin, op een Caribisch eiland.
OK 20 jaar.
OK 20 jaar.
-
Kaalgetrokken Evo 6 met rolkooi en 550/600pk.
En een Exige S1 voor derbij
maar denk eerder een Zuinige veilige hybride ipv een Exige S1
ben dan bijna 40, misschien dan eens volwassen.

En een Exige S1 voor derbij

maar denk eerder een Zuinige veilige hybride ipv een Exige S1

-
Goed gerelativeerd! Geldt overigens niet alleen voor een GT3 maar eender welke trackwagen. In feite is dat echt bakken met geld wegsodemieteren.steve smith schreef:Wellicht, maar er zijn toch heel weinig loondienst figuren die een 964 RS rijden, laat staan on track. En bovendien diens onderhoudsfactuurtjes bij track use van minimaal 5k per jaar (10 komt ook voor) plus 2,5k voor 2 setjes Cups per jaar er doorheen gedrukt krijgen bij Mutti zu hause. Zeg maar gewoon vrijwel nonexistent. Je vergelijking gaat scheef als je en GT3 afzet tegen een 89 G-tje, dan moet je een std 997 pakken.G Kolkman schreef:Precies, en er zijn genoeg loondiensters die een 911 uit 89 hebben.
En als je een dan 15 jaar oude GT3 voor een beetje trackdays inzet sneuvelt er toch ook nog weleens wat, en onderdeel prijzen voor dat 89er G-tje zijn al niet mals, maar van een GT3 met twee keer zo veel porrie van een hele andere wereld. "GT3" is snel gezegd, maar een setje blokken kost 300 en een setje schijven 550, en een 90L tank peut die dan 4eu de liter kost gaat nog geen twee uur mee. Zeg per jaar 8 trackdaytjes van 200, 3 tanken per dag, 2 setjes schijven & 4 setjes blokken per jaar + drie setjes banden (2 cup, 1 straat). Da's uit m'n hoofd 15k running costs zonder dat je 1 grindbak van dichtbij gezien hebt, los van aanschaf, opstal, vervoer en verzekering. En dat van een salaris? Ja, natuurlijk. In de Efteling.
Over 10 jaar hoop ik gezond te zijn, een leuke vrouw te hebben, een mooi huis met bruikbare tuin te bezitten en een interieur waar het woord IKEA niet in voorkomt. Dit alles hopelijk in een land dat niet Nederland is.
Welke auto ik dan rijd? Het moment dat ik mij daar druk om ga maken zal waarschijnlijk nooit komen.

- duifjes.com
Mooie woorden Hugo 

- Dennis Cavallino
Tot aan 't eerste woordje 'niet' dacht ik een gelukkig mens te zijn met die dingen die hugo opsomde en ik al heb, maar de Ikea meubels moeten er dus kennelijk uit om gelukkiger te worden dan nu en ik moet alles waar ik nu gelukkig mee ben achter laten, om 't in een ander land beter naar mijn zin te krijgen.Over 10 jaar hoop ik gezond te zijn, een leuke vrouw te hebben, een mooi huis met bruikbare tuin te bezitten en een interieur waar het woord IKEA niet in voorkomt. Dit alles hopelijk in een land dat niet Nederland is.
Dan maar een GT3.

-
Een supercar 

-
over 10 jaar? ik hoop wat ik mijn hele leven al doe een slopertje van een paar honderd euro.
-
Daily een E92:

En als Circuit/fun hok lijkt een S15 met een RB26 erin en dik 500pk

En als Circuit/fun hok lijkt een S15 met een RB26 erin en dik 500pk

-
Iets van een 2016(?) 130i/andere hothatch + een leuke tracktool ?
Maarja, je weet ook niet hoe het allemaal gaat lopen, we zien het wel
Maarja, je weet ook niet hoe het allemaal gaat lopen, we zien het wel