Driften op Papenburg ik heb er weer zin aan.
- GarreTT
Re: Driften op Papenburg ik heb er weer zin aan.
Niet meer. Tenzij de achterpassagiers niet perse op een bank willen zitten
Aan de handgreep hangen lukt ook nog :banaan:

- Pescatore
Wiebe GT schreef:Regen belangrijker dan socializen....
Maar: het ziet er top uit voor beide dagen, zondag zelfs bijna gehele dag nat!![]()
Toch jammer dat ik morgen niet kan, ik heb d'r weer zin an!
En zo is het! Praten kan in het verplichte pauze uurtje of tijdens het rijden. Ik sta er ook elke keer van te kijken dat er rond 3, half 4 misschien nog 50% van de deelnemers rondrijdt.
Maak nu maar dat ik m'n nest in kom, het is morgen vroeg op. Hopelijk heeft ATP bij aankomst de koffie weer klaar staan

- Wiebe GT
Veel plezier morgen allemaal, have Fun!
Ik moet nog een nachtje extra slapen......
Maar......ik heb d'r wel weer zin an!
Ik moet nog een nachtje extra slapen......

- Friso
Wiebe GT schreef:Veel plezier morgen allemaal, have Fun!
Ik moet nog een nachtje extra slapen......![]()
Siera?...............of....................
- Wiebe GT
Sierra, M gaat in februari mee.
:twisted:
Maaruuuhhh......waarom ben jij eigenlijk niet mee?
:twisted:
Maaruuuhhh......waarom ben jij eigenlijk niet mee?
- Fabian
Grrrr, zit ik hier vandaag in een lege showroom. Deze hele week TOPdrukte, nu NIETS te doen :twisted:
Morgen maar naar Papenburg, altijd leuk!

- Wiebe GT
Same here! maar goed......Morgen! :banaan:Fabian schreef:Grrrr, zit ik hier vandaag in een lege showroom. Deze hele week TOPdrukte, nu NIETS te doen :twisted:
- Friso
@Wiebe G. T.
Papenburg is toch niet echt iets om het te leren ,Kan heel goed vegen, maar niet driften
Heb nog geen sper onder de beamer moet nog t.b.v. ring ,waar die tot nu toe alleen nog maar voor gebruikt is.
Papenburg is toch niet echt iets om het te leren ,Kan heel goed vegen, maar niet driften

Heb nog geen sper onder de beamer moet nog t.b.v. ring ,waar die tot nu toe alleen nog maar voor gebruikt is.
- Topfuel
Iedereen een leuke dag gehad? Ben benieuwd naar de filmpjes & foto's...
- Wiebe GT
@ friso, sper of auto geen probleem dat kunnen wij wel voor je oplossen, dus maar inschrijven voor 21 maart 2010 zou ik zeggen.
Lijkt mij in ieder geval machtig om je erbij te hebben. Gaan PJ en ik volgend jaar ook een keer mee naar de Ring.

Lijkt mij in ieder geval machtig om je erbij te hebben. Gaan PJ en ik volgend jaar ook een keer mee naar de Ring.

-
Wat was het weer een schitterende dag. Wederom enorm gezellig en we hadden gelukkig ook vreselijk weer.
Dick was zo aardig mij nog een 5 tal ronden in zijn M5 te laten rijden wat absoluut het hoogtepunt van de dag was. Dieptepunt was dat ik door een spontane lekke band met 100+ het grind in ging en toen zo vast zat dat de here van de Beier mij er met de vrachtwagen uit moesten trekken. Nogmaals enorm bedankt daar voor.
Ook de paar rondes mee met Sjoerd in de Porsche was erg mooi. Bedankt daar voor !
Mooie momenten waren het enorm dicht oprijden samen met Coen in de sierra. En het nu met nog hogere snelheden driften van de snelste linker bocht. +\- 140kmh in zijn 4 :banaan: . Na mijn grindbak + lekke band feestje maar op 4x Dunlop Sportmaxx gaan rijden. Dit was tegen schemering aan en toen 10 ronden lang puur op lijnen gereden. Dat was ook schitterend, elke bocht in de 5% sliphoek hangen en waar nodig meer.
Al met al een geweldige afsluiter van het seizoen. De E34 is gelukkig heel gebleven en heeft wederom getoond een schitterende tracktool te zijn. Het afsluitende diner met Dick, Bart, Rody en Martijn was erg gezellig en nogmaals bedankt voor de organisatie, Dick !

Dick was zo aardig mij nog een 5 tal ronden in zijn M5 te laten rijden wat absoluut het hoogtepunt van de dag was. Dieptepunt was dat ik door een spontane lekke band met 100+ het grind in ging en toen zo vast zat dat de here van de Beier mij er met de vrachtwagen uit moesten trekken. Nogmaals enorm bedankt daar voor.
Ook de paar rondes mee met Sjoerd in de Porsche was erg mooi. Bedankt daar voor !
Mooie momenten waren het enorm dicht oprijden samen met Coen in de sierra. En het nu met nog hogere snelheden driften van de snelste linker bocht. +\- 140kmh in zijn 4 :banaan: . Na mijn grindbak + lekke band feestje maar op 4x Dunlop Sportmaxx gaan rijden. Dit was tegen schemering aan en toen 10 ronden lang puur op lijnen gereden. Dat was ook schitterend, elke bocht in de 5% sliphoek hangen en waar nodig meer.
Al met al een geweldige afsluiter van het seizoen. De E34 is gelukkig heel gebleven en heeft wederom getoond een schitterende tracktool te zijn. Het afsluitende diner met Dick, Bart, Rody en Martijn was erg gezellig en nogmaals bedankt voor de organisatie, Dick !

Laatst gewijzigd door HSR op 29 nov 2009, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mathieu
Laat me raden. Voorgerecht van Dick: Knoblauchbröd 

-
Was een top dag. We hebben de nodige test km kunnen maken de M3 E90 V8 gelukkig.
Was super mooi rustig deze keer dus konden de racers ook een keer worden uitgelaten. Bedankt daarvoor dick.
Kijk alweer uit naar volgend jaar.
Was super mooi rustig deze keer dus konden de racers ook een keer worden uitgelaten. Bedankt daarvoor dick.
Kijk alweer uit naar volgend jaar.
- Sjoerd
Het was gister weer als vanouds met een super voordeel is dat we met een kleine groep waren. Perfect! De Porsche ging erg goed, en mooi op het asfalt gebleven.
Dre, je moet nog wel wat pepers in die M3 gooien want hij komt mijn Käfer niet voorbij.
Gruss aus die Pferdescheisse
Dre, je moet nog wel wat pepers in die M3 gooien want hij komt mijn Käfer niet voorbij.
Gruss aus die Pferdescheisse
- GarreTT
Het was zeker weer top. Je moet alleen geen Goodyear Eagle F1 banden aan de voorkant hebben. De hele dag geworsteld met onderstuur
Gelukkig leert dat ook en vooral de middag fantastisch gedrift.
De racers er tussen was ook leuk. En super dat met name de M3 de tests probleemloos heeft doorstaan. Het harde werken is beloond
Dick bedankt voor de organisatie. En alle anderen bedankt die dit jaar voor de ondersteunig gezorgd hebben, Andre, Fabian, Rody en Nynke en iedereen die ik vergeten ben
Maart weer, duurt helaas nog lang.

De racers er tussen was ook leuk. En super dat met name de M3 de tests probleemloos heeft doorstaan. Het harde werken is beloond

Dick bedankt voor de organisatie. En alle anderen bedankt die dit jaar voor de ondersteunig gezorgd hebben, Andre, Fabian, Rody en Nynke en iedereen die ik vergeten ben

- Wiebe GT
........
Geen woorden voor.......
Bedankt Dick, tot 21 maart!

Geen woorden voor.......
Bedankt Dick, tot 21 maart!

- Kasteel
Mijn weekend was he-le-maal top, dreigde zaterdag nog even mis te gaan doen de deur van de opslag niet meer open ging, maar dat hebben we kunnen compenseren door in 1,5 uur vanuit Valburg in Papenburg aan te komen. Dag begon beetje lafjes, maar later aan steeds iets beter. Later de dag nog wat rondjes meegereden met Rody en Dick, prachtig; supergaaf om er naast te hebben mogen zitten
.
De avond, het eten en het gezellige geouwehoer was ook helemaal top, gewoon een perfecte afsluiter van een topdag
.
Zondag ging het allemaal een stuk beter, het tempo ging beter en uiteindelijk zelfs alles in 3 (zolang er geen passagier in zit; gewicht
); vooral de doordraaiers voelde echt gaaf aan.
Big thx 2: Dick/Rody/Steve/Patrick/De Beier/overige gezellige deelnemers
.
.
Edit: nog vergeten, extra special thanks voor degene die mij voorzag van een mooi setje M3 wielen voor het hele weekend
, ze hebben het goed gehouden
.

De avond, het eten en het gezellige geouwehoer was ook helemaal top, gewoon een perfecte afsluiter van een topdag

Zondag ging het allemaal een stuk beter, het tempo ging beter en uiteindelijk zelfs alles in 3 (zolang er geen passagier in zit; gewicht

Big thx 2: Dick/Rody/Steve/Patrick/De Beier/overige gezellige deelnemers

Foto's en filmpjes kunnen lang duren vrees ik, mag daar namelijk nietTopfuel schreef:Iedereen een leuke dag gehad? Ben benieuwd naar de filmpjes & foto's...

Edit: nog vergeten, extra special thanks voor degene die mij voorzag van een mooi setje M3 wielen voor het hele weekend

Laatst gewijzigd door Kasteel op 30 nov 2009, 20:14, 4 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Ik heb me ook prima vermaakt!
Sommige momenten zou je eigenlijk toch wel errug graag vast willen leggen
Sommige momenten zou je eigenlijk toch wel errug graag vast willen leggen

-
Dat is ook gebeurd, zag ik vannochtend in mijn mailKnot schreef: Sommige momenten zou je eigenlijk toch wel errug graag vast willen leggen

- Knot
Grapje neem ik aan.... 
Net het profiel gemeten en ik ben dus na 2 driftdagen maar 2mm van de Roadhog's kwijt. Komt neer op 1mm slijtage per driftdag... geweldige banden zijn het!

Net het profiel gemeten en ik ben dus na 2 driftdagen maar 2mm van de Roadhog's kwijt. Komt neer op 1mm slijtage per driftdag... geweldige banden zijn het!

- Jeroen
Serieus Knot, met die zware E36 maar 1 MM? Paul levert volgens mij geen Wanli meer, dus misschien moet ik voor de volgende keer Papenburg ook maar aan de Roadhog voor de M3.
- Knot
Ik sta natuurlijk ook nog wel eens stil, te vegen en andere te helpen etc maar heb afgelopen weekend best veel gereden. Komt bij nog 2000 tussentijds op straat met wat driftjes.
Dus in jou geval zou het prima opgaan 1mm per driftdag. Bij mij is het eigenlijk 0,9
Ze zijn er tot 225/45/17 dacht ik maar daar moet je mee uit de voeten kunnen, tot 8J brede velg.
Dus in jou geval zou het prima opgaan 1mm per driftdag. Bij mij is het eigenlijk 0,9

Ze zijn er tot 225/45/17 dacht ik maar daar moet je mee uit de voeten kunnen, tot 8J brede velg.
- Jeroen
Geen idee hoeveel J mijn velgen zijn, maar ik heb gewoon een set standaard M3 velgen als extra. De bandenmaat klopt wel. Is het met die Roadhogs niet zo dat het loopvlak er af scheurt als je de boel heet stookt? Wanli's zijn niet te slopen wat dat betreft.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 30 nov 2009, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Heren,
Bedankt voor alle bedankjes. Ik heb het weer graag gedaan. En de dagen voor 2010 staan weer op de site.
De afgelopen 2 dagen heb ik ook eindelijk de M5 weer eens kunnen gebruiken. Helaas ging net voor de driftdagen de ABS computer kapot. Maakt het lastig om de remdruk te doseren. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Het was echt super. Het nieuwe onderstel heeft zich voor mij bij het driften als zeer goed bewezen. Nu nog even afwachten hoe het zich op de Nordschleife houdt. Mooie ervaring om eens zelf met de GT3 van Sjoerd te mogen driften. Super auto.
Langs deze weg wil ik ook gelijk iedereen bedanken die zich dit jaar weer ingezet heeft om de driftdagen mogelijk te maken. Andre, Rody en Nienke, Fabian en Esther, Mathieu, John en natuurlijk Miranda.
Bedankt voor alle bedankjes. Ik heb het weer graag gedaan. En de dagen voor 2010 staan weer op de site.
De afgelopen 2 dagen heb ik ook eindelijk de M5 weer eens kunnen gebruiken. Helaas ging net voor de driftdagen de ABS computer kapot. Maakt het lastig om de remdruk te doseren. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Het was echt super. Het nieuwe onderstel heeft zich voor mij bij het driften als zeer goed bewezen. Nu nog even afwachten hoe het zich op de Nordschleife houdt. Mooie ervaring om eens zelf met de GT3 van Sjoerd te mogen driften. Super auto.
Langs deze weg wil ik ook gelijk iedereen bedanken die zich dit jaar weer ingezet heeft om de driftdagen mogelijk te maken. Andre, Rody en Nienke, Fabian en Esther, Mathieu, John en natuurlijk Miranda.
- Laurens
Ik heb nu achter ook roadhog op de 924 en na 2 dagen zandvoort af en toe beetje spelen rondje paddock driften en denk stuk of 10 rondjes totaal echt nog amper slijtage te zien
Voldoende grip om nog fatsoenlijk een bocht te kunnen nemen, maar op nat zonder sper nog perfect te driften...

Voldoende grip om nog fatsoenlijk een bocht te kunnen nemen, maar op nat zonder sper nog perfect te driften...