Iphone in Prius
-
Iphone in Prius
Heren (en dames)
graag wil ik in mijn Prius gebruik maken van een ander prachtig modern stuk techniek: Mijn Iphone!
Nu zijn er systemen zoals Parrot maar dan moet men boren in het dash. Geen optie! Ook systemen op de sigarettenaansluiting is lastig want die zit afgedekt in de middensonsole.
Wat kan er wel? Een systeem via de radio? Er zit geen AUX uit/ingang in de Prius? Waar laat ik een eventuele/houder speaker dan? Ik neem aan dat het in de middenconsole niet lekker gaat werken.
Wie weet het?
N.
graag wil ik in mijn Prius gebruik maken van een ander prachtig modern stuk techniek: Mijn Iphone!
Nu zijn er systemen zoals Parrot maar dan moet men boren in het dash. Geen optie! Ook systemen op de sigarettenaansluiting is lastig want die zit afgedekt in de middensonsole.
Wat kan er wel? Een systeem via de radio? Er zit geen AUX uit/ingang in de Prius? Waar laat ik een eventuele/houder speaker dan? Ik neem aan dat het in de middenconsole niet lekker gaat werken.
Wie weet het?
N.
- Downforce Hans
Re: Iphone in Prius
Verkoop de Prius..........dat heeft meer voordelen 

-
Stond op het punt twee weken geleden toen kwam Eurlings.................
Voorlopig geen IS250
Voorlopig geen IS250

- Niall
Als de parrot goed ingebouwd wordt hoef je niet te boren of in de originele kabels te hakken.
-
Ok,
maar muziek afspelen gaat hem ook niet worden.
Wil ik toch ook graag
maar muziek afspelen gaat hem ook niet worden.
Wil ik toch ook graag

- Tom V
Heb je een ingebouwde radio en zo ja, wil je die aanhouden?
-
Ondanks mijn werkgebied zit de radio er nog in (en deze blijft ook) 

-
OnlineFabian
precies, beste en makkelijkste oplossing denk ik.Niall schreef:Als de parrot goed ingebouwd wordt hoef je niet te boren of in de originele kabels te hakken.
- Niall
Nandor ziet hier:
http://www.handytreff.biz/~~artnr~51317 ... EARCH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hiermeer kan je dus zonder gekloot een Parrot aansluiten. Neem je dan meteen een MKi9100, heb je meteen de Ipod aansluiting via de carkit. Laatst heb ik zo eentje in een passat ingebouwd en de klant was er uitermate over te spreken. Tevens is de display afneembaar welke de inbouw vergemakkelijkt.
http://www.handytreff.biz/~~artnr~51317 ... EARCH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hiermeer kan je dus zonder gekloot een Parrot aansluiten. Neem je dan meteen een MKi9100, heb je meteen de Ipod aansluiting via de carkit. Laatst heb ik zo eentje in een passat ingebouwd en de klant was er uitermate over te spreken. Tevens is de display afneembaar welke de inbouw vergemakkelijkt.