BMW M3 CS: Wat is een echte en wat niet?!
-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:51
- Locatie: Oosterhout
Hmmm, wel goede punten, wist niet dat het zulke bagger was.
Volgens mij heb ik het verleden Robin ook al eens het systeem horen vervloeken. Maakt het zoeken ook wat eenvoudiger uiteindelijk.
Maar wat is het nou het verschil tussen al die uitvoeringen die ik net opsomde? Is het allemaal niks, of zijn er betere types?
Ben absoluut niet gehinderd door slecht inzicht bij het vinden van de weg (in tegenstelling tot mijn kaartlezende passagiers mits aanwezig
), maar vind het prettig als ik er op opties vooruit ga bij een gelijkwaardige modelreeks (E46 Coupe -> E46 Coupe).
Volgens mij heb ik het verleden Robin ook al eens het systeem horen vervloeken. Maakt het zoeken ook wat eenvoudiger uiteindelijk.
Maar wat is het nou het verschil tussen al die uitvoeringen die ik net opsomde? Is het allemaal niks, of zijn er betere types?
Ben absoluut niet gehinderd door slecht inzicht bij het vinden van de weg (in tegenstelling tot mijn kaartlezende passagiers mits aanwezig

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ja inderdaad. Wel grappig. Model zat ook echt in de nadagen van zijn cyclus. Forse Meerprijs tov een gewone M3 van 10000 euro en voor de M3 leek was het alleen maar een setje velgen waarmee je je extra onderscheid.
De rest is onderhuids en dan hebben optiekopers er al snel geen interesse meer in. Die gooien liever aan 10K leer, satnav en nog wat van die snuisterijen op.
Het idee is gewoon leuk dat je in een unieke auto rijd, in zoverre uniek dat er maar 1 van in NL rondrijd.
Op het Engelse M3 forum had iemand eens uitgezocht dat er in Engeland 200 stuks rondreden tegen pak em beet 500 CSL's. Complete rellen op het forum welke auto nou exclusiever was.
Een CS is geen CSL, maar toch aparter als een standaard M3.
De rest is onderhuids en dan hebben optiekopers er al snel geen interesse meer in. Die gooien liever aan 10K leer, satnav en nog wat van die snuisterijen op.
Het idee is gewoon leuk dat je in een unieke auto rijd, in zoverre uniek dat er maar 1 van in NL rondrijd.
Op het Engelse M3 forum had iemand eens uitgezocht dat er in Engeland 200 stuks rondreden tegen pak em beet 500 CSL's. Complete rellen op het forum welke auto nou exclusiever was.
Een CS is geen CSL, maar toch aparter als een standaard M3.
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 27 gasten