Is echt totale onzin. Je hebt een meerwaarde nodig waar je inkomsten uit genereert, en het gros van de mensen heeft daar idd een opleiding voor nodig, omdat ze niks bijzonders kunnen en geen extra kennis of ambacht vergaard hebben door de jaren heen. Maar dat hoeft niet. Ook zonder opleiding kun je heel ver komen, alleen zal er wat harder gewerkt moeten worden en moet je soms een omweg bewandelen om ergens te komen.Jeroen van den Berg schreef: zonder opleiding kom je nergens in nederland
slim verdienen of.................?
-
steve smith
Re: slim verdienen of.................?
-
Jeroen05
vooral dat laatse denk ik en dan de juiste mensen tegenkomen en netwerken...
trouwens die foto van die alfa staat daar een Movit sticker achterop?
trouwens die foto van die alfa staat daar een Movit sticker achterop?
- duifjes.com
+600.....steve smith schreef:Is echt totale onzin. Je hebt een meerwaarde nodig waar je inkomsten uit genereert, en het gros van de mensen heeft daar idd een opleiding voor nodig, omdat ze niks bijzonders kunnen en geen extra kennis of ambacht vergaard hebben door de jaren heen. Maar dat hoeft niet. Ook zonder opleiding kun je heel ver komen, alleen zal er wat harder gewerkt moeten worden en moet je soms een omweg bewandelen om ergens te komen.Jeroen van den Berg schreef: zonder opleiding kom je nergens in nederland
Jeroen ik heb op papier alleen een LBO opleiding alleen vanaf 1996 ben ik begonnen met werken....en na heel hard werken veel lullen had ik in 1997 reeds een baan met alle collega's op HBO+ WO+ nivo......en sindsdien niet meer anders gedaan.....wel heb ik altijd keihard moeten werken en in mijn vak *(sales) is goed kunnen lullen en luisteren al een heel eind de richting op
- Downforce Hans
En, wat heeft het gebrachtduifjes.com schreef:+600.....steve smith schreef:Is echt totale onzin. Je hebt een meerwaarde nodig waar je inkomsten uit genereert, en het gros van de mensen heeft daar idd een opleiding voor nodig, omdat ze niks bijzonders kunnen en geen extra kennis of ambacht vergaard hebben door de jaren heen. Maar dat hoeft niet. Ook zonder opleiding kun je heel ver komen, alleen zal er wat harder gewerkt moeten worden en moet je soms een omweg bewandelen om ergens te komen.Jeroen van den Berg schreef: zonder opleiding kom je nergens in nederland
Jeroen ik heb op papier alleen een LBO opleiding alleen vanaf 1996 ben ik begonnen met werken....en na heel hard werken veel lullen had ik in 1997 reeds een baan met alle collega's op HBO+ WO+ nivo......en sindsdien niet meer anders gedaan.....wel heb ik altijd keihard moeten werken en in mijn vak *(sales) is goed kunnen lullen en luisteren al een heel eind de richting opdit ff in het kort.....
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
[/quote]
En, wat heeft het gebracht
:
[/quote]
Samen met zijn (ex) vrouw
Een dealerbedrijf of 6 als ik het goed heb.
Weet hoe lastig het is om een goede boterham in de autobranche te verdienen dus respect daarvoor
Samen met zijn (ex) vrouw
Een dealerbedrijf of 6 als ik het goed heb.
Weet hoe lastig het is om een goede boterham in de autobranche te verdienen dus respect daarvoor
- duifjes.com
Is echt totale onzin. Je hebt een meerwaarde nodig waar je inkomsten uit genereert, en het gros van de mensen heeft daar idd een opleiding voor nodig, omdat ze niks bijzonders kunnen en geen extra kennis of ambacht vergaard hebben door de jaren heen. Maar dat hoeft niet. Ook zonder opleiding kun je heel ver komen, alleen zal er wat harder gewerkt moeten worden en moet je soms een omweg bewandelen om ergens te komen.[/quote]
+600.....
Jeroen ik heb op papier alleen een LBO opleiding alleen vanaf 1996 ben ik begonnen met werken....en na heel hard werken veel lullen had ik in 1997 reeds een baan met alle collega's op HBO+ WO+ nivo......en sindsdien niet meer anders gedaan.....wel heb ik altijd keihard moeten werken en in mijn vak *(sales) is goed kunnen lullen en luisteren al een heel eind de richting op
dit ff in het kort.....[/quote]
:
[/quote]
De laatste jaren was wat geneuzel in de autobranche daarvoor zeer uitdagende en ook Internationale functie's gehad in de ICT......ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat je voor iets niet specifiek een opleiding nodig hebt....voor de rest niet belangrijk
Oof.....2 stuks...
+600.....
De laatste jaren was wat geneuzel in de autobranche daarvoor zeer uitdagende en ook Internationale functie's gehad in de ICT......ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat je voor iets niet specifiek een opleiding nodig hebt....voor de rest niet belangrijk
Oof.....2 stuks...
-
Jeroen05
ok dat geloof ik helemaal en ik heb ook al op je toyota en skoda site gekeken en dat ziet er ongekend mooi uit! Maar toch nu als je weer iets nieuws moet beginnen en iets achterlaten ( mijn zaak waar ik wel een berg ervaring mee heb opgedaan) dat helpt je niet bij het vinden naar een reguliere werkgever.
Maar goed ik ben positief ingesteld en denk dat 2010 mijn jaar wordt!
(y)
Maar goed ik ben positief ingesteld en denk dat 2010 mijn jaar wordt!
- duifjes.com
Jeroen van den Berg schreef:ok dat geloof ik helemaal en ik heb ook al op je toyota en skoda site gekeken en dat ziet er ongekend mooi uit! Maar toch nu als je weer iets nieuws moet beginnen en iets achterlaten ( mijn zaak waar ik wel een berg ervaring mee heb opgedaan) dat helpt je niet bij het vinden naar een reguliere werkgever.
Die site's / zaak zijn niet van mij maar van mn vorige vriendin (ex vindt ik zo ruk klinken).......
Waarom niet....ervaring en het reeds bewezen hebben iets te kunnen opbouwen is 1000x meer waard dan een diploma..........
Maar goed ik ben positief ingesteld en denk dat 2010 mijn jaar wordt!(y)
-
Jeroen05
iik ben vorige week teruggekomen uit praag van de european brokermeeting ik had me al voorbereid veel skodas te zien daar maar het is echt "crimineel"hoeveel skodas je daar ziet! 
- duifjes.com
Skoda zit hier al jaren tegen 2% marktaandeel te hikken nu minder zelfs....terwijl in Oostenrijk en Zwitserland ze het bijzonder goed doen.....om maar idd. te zwijgen over Tsjechië, Hongarije etc etc...Jeroen van den Berg schreef:iik ben vorige week teruggekomen uit praag van de european brokermeeting ik had me al voorbereid veel skodas te zien daar maar het is echt "crimineel"hoeveel skodas je daar ziet!
-
Jeroen05
in A en CH zie je ze ook héél veel rijden vooral de Octavia 4x4 ( ben zelf een 4x4 fan) Hier slaat het gewoon niet aan. Een vriend van me em ex collega toen ik bij T Mobile werkte moet zijn A 4 in wisselen en kan kiezen uit o.a Seat Exeo ST Mondeo en de Superb. Ik heb hem zonder enieg twijfel de Superb aangeraden. Zeker in de combi uitvoering een zeer mooie auto wat hij zelf ook vind nu maar denk dat is voor der mondeo gaat omdat er nog steeds geen prijs bekend is voor de combi in D is ie maar 750 euro duurder maar hier schijnt ie veel meer te gaan kosten en pas in de loop van 2010 leverbaar
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
100% Mee eens. Heb zelf ook amper een fatsoenlijke beroepsopleiding en heb nu een goed draaiend bedrijf. Denk dat Maurice en René van Sohosted ook wel goeie voorbeelden zijn.steve smith schreef:Is echt totale onzin. Je hebt een meerwaarde nodig waar je inkomsten uit genereert, en het gros van de mensen heeft daar idd een opleiding voor nodig, omdat ze niks bijzonders kunnen en geen extra kennis of ambacht vergaard hebben door de jaren heen. Maar dat hoeft niet. Ook zonder opleiding kun je heel ver komen, alleen zal er wat harder gewerkt moeten worden en moet je soms een omweg bewandelen om ergens te komen.Jeroen van den Berg schreef: zonder opleiding kom je nergens in nederland
- Niels
- Auto: Prius+
Ik denk dat hennie van der most nog het beste voorbeeld is