Aankoop advies gevraagd
- Hans
[img:1024:768]http://www.automarket.co.yu/pozadina/Ju ... _logan.jpg[/img]Tom Haex schreef:Eh ja, ff quick & dirty maar ik kón het gewoon niet laten Rico. Sorry.![]()
[img:474:183]http://img299.imageshack.us/img299/6997 ... ortqh1.jpg[/img]
- Hielke
Een autokenner en liefhebber van het fijne rijden dus. Ja, die wonen ook in HarenRico v Velzen schreef:Ik was vanmiddag even in Haren. Woont de kak van Groningen. zag ik een 65 plusser met groene nickerbokker, grijs geruite jas, lange kousen en ringbaardje. Hij stapte net uit zijn smart roadster. mijn mond viel open van verbazing. tot op de grond

- RVV
Van de Dacia site, 59,- euro per maand, ik lach hard straks, dat flikker ik bij de M3 er wekelijks aan peut in.Dacia Logan, 100% essentieel
Modern, ruim en betrouwbaar. Ontdek de Dacia Logan!
De ruimste gezinsauto in zijn klasse en zeer toegankelijk door zijn aantrekkelijke vanafprijs: EUR 8.495,-. Bovendien kunt u al een Logan laten financieren vanaf slechts € 59,- per maand.
Compleet nieuw ontwikkeld met Renault-componenten, een garantie van 3 jaar of 100.000km. Sinds november 2005 in Nederland leverbaar en zeer goed ontvangen in de pers. Klik hier voor enkele citaten uit de pers.
http://www.dacia-logan.nl/nl/DaciaSITe/ ... index.html
Laatst gewijzigd door RVV op 28 nov 2006, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hendrik Kinderman
Mijn vader heeft ook een 406, een 2.0 HDI, 90 pk.Arne schreef:Betrouwbaar, comfortabel en niet te duur rijden?
Zou kiezen voor een 406 sedan, of station als je wat meer ruimte wilt.
Absoluut comfortabel, niet duur, genoeg opties en als je een jong exemplaar kiest zeker betrouwbaar.
Nauwelijks tot geen problemen mee gehad.
http://www.autoweek.nl/occasionresults. ... submit.y=0
- Jan Visser
- Elmar
- Hielke
Ik snap dat Dacia verhaal volledig.
Naast De Beier in Heerenveen zit de Renault/Nissan/Dacia dealer. Aan de kant van de BMW garage zit het Dacia gedeelte. Buiten staat altijd zo'n mooie Tutti Lampioni Logan. Met zwarte deurgrepen, ronde wieldoppen, zonnescherm met zonder spiegel, zwengeltjes voor de ramen rondom, etc. Bravo uitrusting plus wat extra's zeg maar.
Dat moest op een gegeven moment wel opvallen natuurlijk
Naast De Beier in Heerenveen zit de Renault/Nissan/Dacia dealer. Aan de kant van de BMW garage zit het Dacia gedeelte. Buiten staat altijd zo'n mooie Tutti Lampioni Logan. Met zwarte deurgrepen, ronde wieldoppen, zonnescherm met zonder spiegel, zwengeltjes voor de ramen rondom, etc. Bravo uitrusting plus wat extra's zeg maar.
Dat moest op een gegeven moment wel opvallen natuurlijk

-
Lees nu pas deze topic sinds lange tijd
Rico ga je die op je eigen oprit zetten of op het kerkplein 6 straten verder?
Ik wil niet hatelijk zijn, maar ik koop liever een matras bij zaak waar de eigenaar een dikke BMW rijdt, dan bij een zaak waar de eigenaar een Dacia rijdt.......op de een of andere manier is het vertrouwen ineens weg.... ROFL
Heb respect voor je.... je zult maar iedere dag voor joker moeten rijden in zo'n doos.
En dat nog wel als auto-liefhebber....... hahaha
Sorry Rico maar kon het ff niet laten
Wil eigenlijk nog meer kwijt erover maar heb zojuist al de cola moeten afdeppen van mijn laptop...........(nadat ik deze topic opende)...
Ik geloof er niks van
Rico ga je die op je eigen oprit zetten of op het kerkplein 6 straten verder?
Ik wil niet hatelijk zijn, maar ik koop liever een matras bij zaak waar de eigenaar een dikke BMW rijdt, dan bij een zaak waar de eigenaar een Dacia rijdt.......op de een of andere manier is het vertrouwen ineens weg.... ROFL
Heb respect voor je.... je zult maar iedere dag voor joker moeten rijden in zo'n doos.
En dat nog wel als auto-liefhebber....... hahaha
Sorry Rico maar kon het ff niet laten

Wil eigenlijk nog meer kwijt erover maar heb zojuist al de cola moeten afdeppen van mijn laptop...........(nadat ik deze topic opende)...
Ik geloof er niks van

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- RVV
Andre trap tegen de kont en dan hebbie een hatchback. maaruh ik zie nog steeds niet het probleem. deze auto gaat kosten maken straks, niet te zuinig. daar kun je een touring en M3 voor rijden. zakelijk all the way. gewoon castrol RS in die Dacia en alle benzine bonnen declareren. hehehe. ik zet dit ding straks wel bij de buren voor de deur. parkeerplaats van de kwantum.
-
Goeie aankoop zo'n Dacia Logan.. Gewoon lachen kwa geld.. Okay ziet er nog goedkoper uit dan de goedkoopste verhuurdame hier in heerenveen maar toch.. Kilometers laten maken dat kreng.. hopen dat ie een beetje heel blijft.. en wanneer je hem hebt.. Graag even een uitgebreide impressie.. ik stel voor om hielke hiervoor te nemen.. die is toch al gewend om in zoiets te rijden! 

-
Ik hoop dat je niet serieus bent en dat het een grap is, het verhaal van hierboven gaat de fiscus natuurlijk nooit accepteren.Rico v Velzen schreef:Andre trap tegen de kont en dan hebbie een hatchback. maaruh ik zie nog steeds niet het probleem. deze auto gaat kosten maken straks, niet te zuinig. daar kun je een touring en M3 voor rijden. zakelijk all the way. gewoon castrol RS in die Dacia en alle benzine bonnen declareren. hehehe. ik zet dit ding straks wel bij de buren voor de deur. parkeerplaats van de kwantum.
- RVV
zit wel redelijk wat actie in zo'n Dacia hoor
[img:288:192]http://www.autonews.ro/pool/Dacia.Logan.elan.ADAC.jpg[/img]
[img:288:192]http://www.autonews.ro/pool/Dacia.Logan.elan.ADAC.jpg[/img]