Topfuel schreef:We hebben hier al bestaande draadjes voor...Hier kun je veel info verkrijgen. Verder zou ik dit forum niet aanraden als je een Bmw rijd.

Topfuel schreef:We hebben hier al bestaande draadjes voor...Hier kun je veel info verkrijgen. Verder zou ik dit forum niet aanraden als je een Bmw rijd.
In welk opzicht, loop ik het gevaar dat ik nooit weer een BMW wil rijden (die kans is erg klein), of dat ik alleen maar groter en sneller wilTopfuel schreef:We hebben hier al bestaande draadjes voor...Hier kun je veel info verkrijgen. Verder zou ik dit forum niet aanraden als je een Bmw rijd.
Volgens mij ook, maar ik zal het maandag even navragen. Foto is niet representatief hier.Ahmed schreef:carbonschwarz
Heeft hij verteld inderdaad. Ik had nog iets willen schrijven 'Collin kent de auto ook wel', bij deze al geregeldCollin Bello schreef:Carbonzwart is het niet, het is een individual kleur geloof ik. (Was erbij toen hij hem kocht, maar kan me vergissen gezien de tijd nu)
Stond er voor 23500,- op.Eddow schreef:Via Mark Nauta aan dit draadje gekomen. En om maar met de deur is huis te vallen:
Iemand bekend met de volgende auto?
http://link.marktplaats.nl/269496339" onclick="window.open(this.href);return false;
FreudeamFahren schreef:CoolEnne Reuter = made by Eisenmann. Praktisch hetzelfde spul.
Wat is er "gangstah" aan?