Klopt.. hoort ook zo. Wanneer je pak iets wijder is geworden kan ie eronderfrank de jonge schreef:Denk dat zo'n rugprotector erbij mij niet meer eens in het pak past zo gesloten zit die
Nu zitten er wel platen in het pak zelf, dat dan weer wel

Klopt.. hoort ook zo. Wanneer je pak iets wijder is geworden kan ie eronderfrank de jonge schreef:Denk dat zo'n rugprotector erbij mij niet meer eens in het pak past zo gesloten zit die
Nu zitten er wel platen in het pak zelf, dat dan weer wel
Zo is het, denkt aan kastje komt zo........................................Sein Triebwerk dreht mit einer Gier hoch, als müsste es heute noch mal tun, was von morgen an verboten ist.
Dat is het mooie, een helm mag vloeken met het pak en de fiets.romo schreef:Niels das een goed punt; ik ben niet geheel overtuigd van die motorsport kleuren.................ik heb daar gerede twijfels over.....................maar over 1 week is het zo ver, dan kan ik het IRL aanschouwen, misschien wordt het dan duidelijker........................
De combinatie pak-helm-hanschoenen met motorsport kleuren is natuurlijk prima, maar in essentie vind ik de motor in die kleur op zijn minst discutabel.
Jammer is ook dat het andere pak (zwart-wit-rood) weer niet met een passende helm geleverd wordt, das dan weer zo jammer, weer half werk...................en daar ben ik niet zo van...........................
Mee eens..............Niels schreef:25K is in motorland nogal stevig hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten