Ik dacht in eerste instantie dat er foto's van de achterkant van een Estoque in dit topic stonden, die stonden er ook wel, maar dat waren niet de foto's waar ik naar keek. De voorkant vind ik mooi voor een Audi(voor de 10e keer hetzelfde, maar met een goede draai eraan), maar de achterkant is een slechte Estoque rip-off. De zijkant vind ik wel goed geslaagd voor het aantal deuren. Ze hebben de laatste tijd de vooroverhang eindelijk onder controle bij Audi.
Zou overigens ook nog maar één iemand die niet compleet Porscho-maan is en op zoek is naar een 4-deurs coupé( :fy: ) een Panamera overwegen?
Audi A7
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Audi A7
Erg zijn wat echte shots:

Afgehakte achterkant, mooie deuren zonder raamstijlen, diepe voorkant, soort van schoepvelgen, ik ben benieuwd. Ziet er wel stoer uit!
Afgehakte achterkant, mooie deuren zonder raamstijlen, diepe voorkant, soort van schoepvelgen, ik ben benieuwd. Ziet er wel stoer uit!
- Peter-Paul
Die wielen zijn een meeruitvoering bij een A5 of A5 Sportback. Zal ongeveer dezelfde steek en ET-waarde hebben. Voor de A7 zullen er hoogstwaarschijnlijk andere wielen-design komen.
- Jelmer850i
Dat klapschermpje van de navi is niet echt top vind ik zelf.
Gezien deze tijd worden dergelijke communicatie middelen steeds belangrijker.
Waarom dan op zo'n 'volvo' manier weg stoppen.
Hij mag best zichtbaar zijn vind ik, ingeklapt is het maar wat een kale bedoeling. En uitgeklapt ziet het er zo niet uit.
Gezien deze tijd worden dergelijke communicatie middelen steeds belangrijker.
Waarom dan op zo'n 'volvo' manier weg stoppen.
Hij mag best zichtbaar zijn vind ik, ingeklapt is het maar wat een kale bedoeling. En uitgeklapt ziet het er zo niet uit.
- Joy
Rijhoogte ziet eruit als airride ?
- Koos Buurman
Ik word er niet echt warm van. Weer die single frame grille, een "rare" kont, een apart tussen stuk. Met andere woorden, niet mijn kopje thee.