voordat het oude jaar om is heeft de Coupé de sjonnie status al bereikt

Jammer van zo'n mooie auto.
Zijn senioren die hun klassiekers vertroetelen met een poetsbeurt sjonnies?Hielke schreef:Al die velgen, interieur en poetspraat,
voordat het oude jaar om is heeft de Coupé de sjonnie status al bereikt
Jammer van zo'n mooie auto.
Valt mij ook op. Hartge en AC Schnitzer weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. Is ook niet zo heel raar. De M-Sportpakketten van BMW zelf hebben de rol van uiterlijke styling overgenomen. M-pakket erop en qua uiterlijk niets meer aan doen. Nou vooruit, andere velgen kan over het algemeen wel.Rico v Velzen schreef: Die Duitse tuners zijn echt compleet de weg kwijt
Ben het wel met je eens hoor, maar vergeet niet dat ze op zo'n beurs flink betalen voor elke vierkante meter en de auto's daar ook volplakken met hun hele assortiment. Stel dat je alleen een extra voorspoilertje erop zet, of alleen de velgen erop, dan kan het best een vooruitgang zijn. Voor-, achter-, zij-, dakspoilers en dikke wielen maken het overdone. Ik ben ook voor de standaard auto's maar een extra (subtiel) lipje hier en daar kan wel mooi uitpakken.Rico v Velzen schreef:Vind het echt verschrikkelijk, eerder had je licht aangepaste optische tuning, versterkte net de betere punten en poetste de zwakke punten weg, maar nu, men probeert er zo als mogelijk is een kermisbak van te maken, styling word compleet verkloot, men kan niks meer verbeteren alleen nog maar verprutsen.
Echt afschuwelijk, gelukkig zie je dit soort auto's niet vaak.
Die Duitse tuners zijn echt compleet de weg kwijt
Zal best....................................in de meeste gevallen zul je alleen de uitlaat zien, idd kijk em maar na.............................Rico v Velzen schreef:Vanmiddag kwal ik er 1 op de rotonde in Surhuisterveen tegen 335i coupe beetje donkergrijs metallic, kleur staat hem goed. Toch een auto die je nakijkt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Hsp, Majestic-12 [Bot] en 8 gasten