tatoeagefolder...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
duifjes.com

Re: tatoeagefolder...

Bericht door duifjes.com » 25 nov 2009, 12:01

@Mack....klopt...ik zie dat om me heen en lees het ook op diverse fora.....opmerkingen als:

Die boete ja nou en dan moet je de regels maar volgen *(niet kijkend naar de verhouding)
Ik heb toch niets te verbergen!
Mensen met veel geld die moeten maar betalen die willen een grote auto rijden.....

Kortom totaal niet kijkende naar de gevolgen...

Tom

Bericht door Tom » 25 nov 2009, 12:03

Inderdaad dat is mijn ervaring ook :(

Merk wel dat er her en der steeds meer tegenstand is. O.a. door geenstijl en mensen die met sites zoals kilometerheffing-nee.nl of onze site in aanraking komen. Het begint wel iets meer te leven.

Mack

Bericht door Mack » 25 nov 2009, 12:24

Tom schreef:Merk wel dat er her en der steeds meer tegenstand is. O.a. door geenstijl en mensen die met sites zoals kilometerheffing-nee.nl of onze site in aanraking komen. Het begint wel iets meer te leven.
Maar is dat omdat meer mensen inzien dat het fout is, of is dat omdat ze het doen omdat iedereen het doet?

Snipe

Bericht door Snipe » 25 nov 2009, 12:48

Dennis Huijsman schreef:
Dutch schreef:Ah, deze club zit achter deze geweldige actie:

http://www.hetnieuwerijk.nl/beweegredenen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien met deze club het km heffings verhaal terug koppelen? gaat tenslotte om het zelfde onderwerp... privacy
Ze liggen even onder vuur op het moment.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... t_bcc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

HansD

Bericht door HansD » 25 nov 2009, 13:21

Dat is ook wel een behoorlijke FAIL!

Dutch

Bericht door Dutch » 25 nov 2009, 14:12

Nou, aan de reacties te lezen zijn er een boel reaguurders die het bericht van GS vooral FAIL vinden...

Deze bijvoorbeeld:
behoorlijk kansloos bericht over een zeer serieus onderwerp wat onze vrijheid weer aardig drijgt in te perken.
Eigelijk is dit topic van GS een grote FAIL!
Ga jullie schamen in een hoekje jongens...
Of deze:
Ik had eigelijk wel verwacht dat Geenstijl zo een iniatief zou steunen.
Blijkbaar mag dat niet van de Telgraaf Media groep?
En vooral deze:
LOL. Wereldgrap. Zoiets doe je niet 'per ongeluk'. Watler denkt dat het gewoon een plaagstootje is. Als je een redactioneel e-mail adres al 'privacy gevoelige informatie' noemt, dan zijn er nog wel gevoeliger zaken waar je je druk om moet maken, zal HNR redeneren. En zo zijn ze dan slim terug bij de spil van hun campagne; uw biometrische gegevens en zo. Beetje virtuele guerrilla, maar da's toch helemaal "+1" tegenwoordig?
GS is ook niet meer wat 't geweest is.

Metchu

Bericht door Metchu » 25 nov 2009, 15:13

allang niet meer man!

Luco

Bericht door Luco » 25 nov 2009, 15:29

http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Als al die mensen nu even de petitie invullen.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 25 nov 2009, 16:25

Nou copy/pasten die namen en http://www.redonzeprivacy.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; erheen mailen.....simpel en groot bereik... :mrgreen:

HansD

Bericht door HansD » 25 nov 2009, 16:51

duifjes.com schreef:Nou copy/pasten die namen en http://www.redonzeprivacy.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; erheen mailen.....simpel en groot bereik... :mrgreen:
Dat was ook mijn 1e gedachte

Alain

Bericht door Alain » 25 nov 2009, 18:07

Vergeet ook niet dat er veel zure, linkse reaguurders op GeenStijl zitten die een allergische uitslag krijgen als men aan hun 'heilige' huisjes komt.
Dutch schreef: Nou, aan de reacties te lezen zijn er een boel reaguurders die het bericht van GS vooral FAIL vinden...

[ .. ]

GS is ook niet meer wat 't geweest is.

Dutch

Bericht door Dutch » 25 nov 2009, 21:14

Waarom is dit een heilig huisje? (Zelfde huisje als van redonzeprivacy.nl namelijk.) En waarom is 't zuur? (Zelfde toon als van de Telegraaf tegen de km-heffing.)

Om 't maar eens zuur te zeggen: ik word er weleens zuur van dat alles wat uit (voorheen) linkse hoek komt, tegenwoordig meteen wordt kaltgestellt met woorden als zuur en heilig huisje.

Dutch

Bericht door Dutch » 25 nov 2009, 21:28

Of zal ik 't wat vriendelijk zeggen? :wink:

Privacy is een onderwerp waar men vanuit zowel links-anarchistische/artistieke als rechts-liberale hoek voor opkomt, dus een exclusief links heilig huisje kan 't niet zijn. Als GS 't wel zo ziet, dan is 't dat een duidelijk geval van fail. Hetzelfde voor gevoel voor ironie en sarcasme. Die sensoren stonden bij GS duidelijk ook niet aan.

tommel

Bericht door tommel » 28 nov 2009, 11:57

Stéphane schreef:Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar die staat al op ruim 18.000 nu:

http://www.kilometerheffingnoway.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ondertussen al ruim over de 30.000

Kim

Bericht door Kim » 28 nov 2009, 13:06

duifjes.com schreef:@Mack....klopt...ik zie dat om me heen en lees het ook op diverse fora.....opmerkingen als:

Die boete ja nou en dan moet je de regels maar volgen *(niet kijkend naar de verhouding)
Ik heb toch niets te verbergen!
Mensen met veel geld die moeten maar betalen die willen een grote auto rijden.....

Kortom totaal niet kijkende naar de gevolgen...

'Ik ben voor, ik zit al jaren op zo'n systeem te wachten' las ik ergens... dat is toch te zot voor woorden :bag:

RVV

Bericht door RVV » 28 nov 2009, 13:28

tommel schreef:
Stéphane schreef:Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar die staat al op ruim 18.000 nu:

http://www.kilometerheffingnoway.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ondertussen al ruim over de 30.000

Klopt, maar ze hebben ook gratis reclame van de Telegraaf, jammer dat de Telegraaf geen aandacht wil schenken in hun krant aan redonzeprivacy.nl en kilometerheffing-nee.nl. Geeft toch een beetje te denken, het doel is hetzelfde.

HansD

Bericht door HansD » 28 nov 2009, 13:58

Klopt, paar keer geprobeerd om de link te posten in de reacties onder artikelen maar hij wordt gewoon niet geplaatst.

RVV

Bericht door RVV » 28 nov 2009, 14:13

Zal wel een onderonsje zijn tussen de Telegraaf en VVD.

Plaats reactie