Zieke geesten, echt misselijkmakende personen die dit soort zaken doen om diverse absurde redenen
http://blogs.tampabay.com/photo/2009/11 ... sonal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ja dit soort zaken zijn gewoon te erg voor woorden...misselijkmakend en dat gaat al heel lang zo, daar mogen van mij zeer zware straffen op komen immers je verminkt iemand voor het leven...dat vind ik bijna nog ergere dan iemand vermoorden (die heeft dan rust maar deze personen lopen de rest van hun leven met verminkingen en operaties)Patrick van Wijngen schreef:Ernstig gewoon... dat je iemand zo kan mismaken.
Het ergste is dan, dat de dader gewoon vrolijk rondloopt.. omdat het z'n recht als man was om dat te doen.![]()
Hoezo zijn recht?Patrick van Wijngen schreef:Ernstig gewoon... dat je iemand zo kan mismaken.
Het ergste is dan, dat de dader gewoon vrolijk rondloopt.. omdat het z'n recht als man was om dat te doen.![]()
sommigen wilden niet bv die man z'n vrouw zijn en dus heeft de man dan recht dat te doen want de vrouw moetduifjes.com schreef:Niet geloven en niet normaal.......even een niet als grap bedoelde opmerkingen....ze blijft dan je vrouw??? je moet er dan ook tegenaan kijken toch???
Verscheiden geloofsystemen, normen , waarden etc...Ar schreef:Hoezo zijn recht?Patrick van Wijngen schreef:Ernstig gewoon... dat je iemand zo kan mismaken.
Echt vreselijk. "In only 2 percent of those cases was anyone convicted.” Je komt er nog makkelijk mee weg ook.
Tristan schreef:Vrouwen hebben daar een mindere status als de man. Als de vrouw besluit voor haarzelf te kiezen, dan mag dat in hun ogen niet. De man is immers de baas. Helaas zijn er nog genoeg landen waar dit voorkomt, erg triest en vind het ook erg dapper dat de vrouwen zich laten fotograferen om de wereld te laten zien wat er gebeurd en dat er wat moet gebeuren.
Neem me niet kwalijk, maar die vergelijking gaat totaal mank naar mijn idee , hoe erg ik dat voor die dieren/toestanden ook vind...Mike R32 schreef:Net als het dierenleed in Nepal. Honderden dieren worden op een afschuwlijke manier geofferd en waarvoor.... Binnenkort zal er wel weer een natuurrampje plaatsvinden Wat wonen er toch veel randdebielen op deze aarde.
Maar dat ben ik ook sec met je eens. Maar een zeehondje, konijntje is 'onschuldiger' dan 'n krokodil of 'n haai nietwaar. Ik vind 't allemaal te ruim genomen en kinderen kunnen ook bengels zijn LOLMike R32 schreef:@Robin, voor mij is er niets onschuldiger dan kind en dier.
Als ik misbruik zie in mijn omgeving dan grijp ik keihard in met alle gevolgen van dien.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Joost H., L5S1, Mark 320iS, vigilante en 41 gasten